خانه > بیوگرافی > بیوگرافی و عکس های خواننده پاپ “حامد همایون”

بیوگرافی و عکس های خواننده پاپ “حامد همایون”

بیوگرافی و عکس های خواننده پاپ “حامد همایون”

حامد همایون خواننده پاپ ایرانی که به تازگی به محبوبیت و شهرت فراوانی رسیده است ،چندی پیش او را با نام حامد محمودزاده می شناختن و فعالیت داشت و چند آهنگ با نام قبلی خود دارد. وی به تازگی آثار زیبایی را از خود منتشر کرده است که با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده.

hamed-homayon3-hayatkhalvat-com

حامد همایون با نام جدید خود تنها هشت قطعه را منتشر کرده است که شامل نام های به چشمات قسم ، چتر خیس ، مردم شهر(عیدانه) ، بارون که زد ، شیدایی ، آه نکش ، خدا همین حوالیه ، هیهات و الکل نگاه می باشد . شیدایی جدیدترین کار حامد همایون است که ارائه شده.از این خواننده متاسفانه بیوگرافی کاملی در دسترس نیست و اطلاعات کمی از خود ارائه کرده است. وی هیچ آلبومی تا به امروز از خود ارائه نداده است.

hamed-homayoun-be-cheshmat-ghasam-slider

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ به همراه محسن رجب‌پور، تهیه‌کننده و مدیرعامل مؤسسه «ترانه شرقی» در آخرین بازار با نام «قلک‌شکان» محک حضور یافتند. رجب‌پور در جمع هنردوستان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در محک از اهدای کلیه عواید اولین کنسرت حامد همایون به کودکان مبتلا به سرطان محک خبر داد.

حامد همایون پس از بیان سخنانی در جمع یاوران محک، در حاشیه این بازار گفت: «آوازه محک را پیشتر شنیده بودم ولی از ۲ سال پیش به صورت جدی فعالیت‌های این مؤسسه را دنبال کرده‌ام.  فضای محک پر از انرژی مثبت است و امیدوارم بتوانم به عنوان جزئی از جامعه هنری به عنوان یکی از اعضای محک شناخته شوم.»

hamed-homayon5-hayatkhalvat-com

حامد همایون که یکی از قلک‌های محک را دریافت کرده بود تا با خود ببرد افزود: «برای نخستین بار است که در یک فضای عمومی ظاهر شده‌ام و خوشحالم که این فضا متعلق به یک مؤسسه خیریه است. مؤسساتی چون محک برای ساخت جامعه بهتر بسیار مؤثرند و امیدوارم چنین سازمان‌هایی همواره فعال باشند و هنرمندان نیز بتوانند از طریق همراهی با این مؤسسات خدمتگزار مردم جامعه باشند.»

حامد همایون با اشاره به صحبت‌های رجب‌پور مبنی بر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در پایان گفت: «مطمئن باشید که کلیه عواید حاصل از اولین کنسرت تهران خود را به کودکان محک تقدیم کنم.»

hamed-homayon4-hayatkhalvat-com

لازم به ذکر است آخرین بازار با نام «قلک‌شکان» ۸ و ۹ مهر در مؤسسه خیریه محک برگزار شد. در این بازار از نام جدید بازار که با مشارکت یاوران انتخاب شده بود رونمایی شد. بنا به نظر نیکوکاران بازار مهر ماه محک از این پس با نام «جشن قلک‌های کوچک و آرزوهای بزرگ» برگزار خواهد شد.

سید علی ضیاء در ابتدای برنامه فرمول یک از خواننده تیتراژ «فرمول یک» را حامد همایون معرفی و از محسن رجب‌پور تهیه کننده او تشکر کرد.

hamed-homayon2-hayatkhalvat-com

خواننده جوان پاپ که قصد دارد اسفندماه اولین کنسرت خود را برگزار کند، به هوادارانش قول داد که در ادامه فعالیت‌های هنری خود به تکرار نیفتد.

«حامد همایون» که به همراه محسن رجب پور – تهیه‌کننده موسیقی- و سامان امامی – تنظیم‌کننده – در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات حاضر شده بود، درباره چگونگی خواننده شدنش گفت: علاقه من به موسیقی به کودکی‌ام برمی‌گردد، من تجریباتی در خوانندگی داشتم اما آشنایی من با سامان امامی شروع‌کننده این داستان بود.

او با بیان اینکه سعی کرده است دانش موسیقی‌اش را برای این کار بالا ببرد، اظهار کرد: اما در حقیقت آنچه باعث تولید قطعات منتشر شده از من شد، یک اتاق فکر است. من از حضور آقای رجب پور و آقای امامی در کنارم خوشحالم.

hamed-homayon-hayatkhalvat-com

این فضا، فضای حامد همایون است

این خواننده درباره سبک خود اظهار کرد: این فضا، فضای حامد همایون است و نمی‌توانیم تعریف خاصی از آن داشته باشیم. من سعی می‌کنم خودم باشم. خدا را شکر می‌کنم کسانی در کنار من هستند که  تجربه زیادی دارند. آن‌ها به من جرات این را دادند که خودم باشم و بتوانیم کارهای متفاوت ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که برای حفظ سبک و بهتر شدن  آثارش چه برنامه ای دارد؟ گفت: ما سعی می‌کنیم قالب احساس خودمان را در دسته‌بندی‌های مختلف موسیقی ارائه کنیم. امیدوارم بتوانیم کارهای متفاوتی را تولید کنیم.

همایون ادامه داد: اگر قرار باشد من به سمت تکرار بروم، تیمی که با آن کار می‌کنم، از این موضوع جلوگیری خواهد کرد. زمانی که قرار است کاری را تولید کنیم، درباره آن فکر می‌کنیم و تصمیم جمعی می‌گیریم. من به هوادارانم قول می‌دهم این اتفاق نمی‌افتد.

این خواننده معتقد است: موسیقی باید دلی باشد، اثر یک هنرمند زمانی به دل مردم می‌نشیند که از دل او برآمده باشد.

او در این‌باره بیان کرد: ما دوست داریم روی موج مثبت تفکر مردم حرکت کنیم و برعکس. جامعه به انرژی مثبت، امید و خداجویی احتیاج دارد. آیتم‌هایی که ما روی آن کار می‌کنیم نیز در همین رابطه است.

hamed-homayon6-hayatkhalvat-com

حامد همایون یک نفر نیست

همایون در پاسخ به این پرسش که اشعار آثارش را چگونه انتخاب می‌کند؟ اظهار کرد: ترانه‌سراهای آثارم با روحیات من و تیم آشنا هستند و با ما زندگی می‌کنند. حامد همایون یک نفر نیست، ما مجموعه‌ای هستیم که آثارش در قالب حامد همایون بیرون می‌آید.

«محسن رجب پور» نیز درباره نحوه شروع کارش با همایون بیان کرد: حامد همایون را سامان امامی به من معرفی کرد. ما قبل از اینکه آثارش به تولید برسد، ما با هم جلسه داشتیم  و درباره مسیرهایی که در نظر من در موسیقی پاپ امروز جامعه، مسیر موفقیت است، صحبت کردیم.

برگزاری اولین کنسرت به نفع خیریه

این تهیه‌کننده موسیقی با بیان اینکه حداقل تا پایان بهمن‌ماه امسال از حامد همایون حدود ٢٠ قطعه منتشر خواهد شد، گفت: تا به حال ٨ قطعه منتشر شده و ١٢ قطعه آن همزمان به صورت تک آهنگ و آلبوم منتشر می‌شود.

وی بیان کرد، اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک خواهد بود.

آلبوم شناسنامه هنرمند است

رجب پور معتقد است: آلبوم موسیقی شناسنامه هر هنرمندی است و گوش ایرانی‌ها در ده سال آینده به سمت موسیقی ایرانی و هویتی برمی‌گردد.

سامان امامی نیز درباره همایون گفت: او جز معدود خوانندگانی است که ۶ دانگ صدا دارد، لهجه و سبک خواندن او در تنظیم و ایجاد فضایی جدید در آهنگ ها به من کمک کرد.

او با بیان اینکه تلفیق میان موسیقی سنتی و پاپ زیاد است، اظهار کرد: اما با سواد بودن همایون باعث شد با وجود این تلفیق غنای موسیقی ما از بین نرود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *