خانه > روانشناسی > تست روانشناسی > تست شخصیت شناسی تصویری | تست روانشناسی با پروانه

تست شخصیت شناسی تصویری | تست روانشناسی با پروانه

تست شخصیت شناسی تصویری با پروانه

تست شخصیت شناسی تصویری یکی از محبوب ترین تست های روانشناسی است . در ادامه با یک تست شخصیت شناسی جالب آشنا می شوید . در تصویر زیر پروانه مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا خصوصیاتی از شما را افشا کند !

تمام چیزهایی که خودتان را با آن احاطه می کنید از عکس ها گرفته تا نقاشی ها، لوازم رنگی و … همه به ویژگی های درونی و شخصیتی شما مربوط می شوند. با اینکه خودتان حتی به صورت آگاهانه از آن اطلاع ندارید ولی همه آنها نمایانگر چیزی در شما هستند و به همین دلیل خود به خود به سمت چیزهایی جذب می شوید. در زیر با شخصیت شناسی از روی پروانه که نمونه ای دیگر از همین موضوع است، آشنا می شوید.

تست شخصیت شناسی تصویری جالب

رنگ ها نیز از جمله چیزهایست که نمایانگر برخی احساسات شما هستند و از همین رو به برخی طیف ها گرایش بیشتری نشان می دهید. استیون گانز، دستیار پروفسور روانشناسی در دانشکده پزشکی هاروارد در مورد این نکته صحبت می کند که چطور رنگ ها نقش مهمی را در عواطف و احساسات بازی کرده و حتی چطور خلق و خو را تحت تاثیر قرار می دهند.

به صورت ایده آل شما معمولا رنگ ها و لوازمی را انتخاب می کنید که شخصیت شما بیشتر به آن جذب می شود. وقتی نوبت به انتخاب پروانه ها می رسد، آنها می توانند سمبل معانی مختلفی در شما باشند. پروانه ها می توانند نمادی از زندگی، تغییر، شیوه فکر و یا حتی مربوط به روح باشند

تست روانشناسی با پروانه

در تست شخصیت شناسی از روی پروانه ، نوعی که بیشتر به آن جذب می شوید، می تواند افشا کننده نکاتی در مورد شخص شما باشد. در بین تصاویر پروانه ها که مشاهده می کنید یکی را انتخاب کنید و سپس توضیحات مربوط به آن را در ادامه این مطلب حیاط خلوت بخوانید.

  • پروانه شماره ۱: بی ادعا

اگر شما بیشتر از هر کدام از پروانه ها، به این نوع علاقه دارید، پس نشان می دهد که سادگی در زندگی را ترجیح می دهید. شادی و لذت را در کوچکترین چیزها پیدا می کنید و همیشه با رویکرد و رفتار مثبت، سر خود را بالا نگه می دارید. چیزهای بهم ریخته و نامرتب را دوست ندارید و این امر در روابط  شما، روتین روزمره تان و حتی ذهنتان هم صدق می کند.

تا حد امکان سعی می کنید از روابط پیچیده ای که ارزشی به زندگی تان نمی افزایند خود را دور نگه دارید و به خودتان اجازه نمی دهید در چرخه احساساتتان گم شوید. با احساسات خود در ارتباط هستید و همین امر به شما اجازه می دهد ذهنتان را آشفتگی دور نگه دارید.

  • پروانه شماره ۲: بی باک

شخصیت شناسی از روی پروانه کسانی که این نوع پروانه را انتخاب می کنند، شخصیتی بی باک دارند. شما قدرت اراده و شجاعت فوق العاده ای داشته و همین امر موجب می شود از سخت ترین موقعیت های زندگی عبور کنید. یکی از جنبه های شخصیتی تان پر شور و هیاهو و نمایشی است ولی با این حال می توانید با جنبه دوستانه و گرم شخصیت تان به آن تعادل ببخشید.

نزدیکانتان قدرت شخصی تان را تحسین می کنند. یکی از مهمترین فاکتورها برای شما این است که همه شما را برای شخص خودتان و همانی که هستید، بپذیرند. عاشق روابط اجتماعی و ارتباط با مردم هستید و انتظار دارید آنها همان احترامی که شما به آنها می گذارید، آنها هم همان احترام متقابل را برای شما قائل باشند.

  • پروانه شماره ۳: آرام

در شخصیت شناسی از روی پروانه اگر این پروانه توجه تان را به خود جلب کرده، پس می تواند نشانه ذات و شخصیت آرام و خونسردتان باشد. شما رویکردی آرام و ریلکس نسبت به زندگی داشته و دوست دارید کارها را به شیوه خودتان انجام دهید. همچنین تمایل دارید با افرادی در زندگی تان احاطه شوید که شما را درک می کنند.

گرچه برای شما زمان می برد تا با دیگران صمیمی شده و یا به قول معروف دیر یخ تان آب می شود، ولی به محض اینکه دیگران متوجه شوند چقدر فرد دلسوز و فهمیده ای هستید، فورا به شما جذب می شوند. گرچه از گذراندن اوقات خود با دیگران لذت می برید ولی در عین حال برای اوقات تنهایی تان هم ارزش قائل هستید چرا که این فرصت را به شما می دهد تا به احساساتتان فکر کنید، به خصوص در زمان هایی که دچار استرس هستید.

  • پروانه شماره ۴: بخشنده

این پروانه نیز در تست شخصیت شناسی از روی پروانه  نشان می دهد شما شخصیتی بخشنده و پر از عشق نسبت به اطرافیانتان دارید. خود را فروتن نگه می دارید و مردم نیز قدردان صداقت و درستی هستند که شما در هر رابطه ای آن را حفظ می کنید. گرچه به شدت بخشنده و دست و دلباز هستید ولی با گذر زمان متوجه می شوید که همه شایستگی آن را ندارند. بنابراین شروع به احتیاط کرده و مراقب هستید چه کسی ذات واقعی اش را به شما نشان داده است.

بیشتر مواقع دوست دارید کنترل همه چیز را در دست بگیرید و همه چیز را به سبک خودتان سازماندهی کنید. وقتی نوبت به نزدیکان و عزیزانتان می رسد تا حد ممکن بی طرف باقی می مانید و در اکثر مواقع نیز شما به عنوان شخص میانجی به حل و فصل اختلافات کمک می کنید.

تست شخصیت شناسی تصویری با پروانه

  • پروانه شماره ۵: بشاش و خوش رو

در این تست شخصیت شناسی از روی پروانه ، اگر پروانه ای که توجه تان را به خود جلب کرده این نوع است، پس نشان دهنده شخصیتی شاد و خوش قلب است. شما کسی نیستید که خود را تنها صرفا برای اینکه مورد پذیرش گروه واقع شوید، تغییر دهد و یا به عبارت دیگر از همرنگ جماعت شدن، استقبال نمی کنید. در عوض خود واقعی تان باقی مانده و دیگران را نیز برای زیبایی های منحصر به فرد و اخلاقیات خاص خودشان دوست دارید.

هرچند وقت یکبار افسار ابتکار شخصیت تان را رها کرده و اجازه می دهید تخیلتان آزاد و رها باشد. نه تنها خودتان را هل می دهید تا در همه چیزها بهترین تان را ارائه دهید بلکه الهام بخش نزدیکتان نیز هستید تا آنها نیز بهترین خود باشند. به همین دلیل است که وقتی نیاز دارند با کسی درد و دل کنند، سریع با شما تماس می گیرند چرا که شخصی هستید که همیشه می دانید چه چیز درستی به آنها بگویید.

  • پروانه شماره ۶: آسان گیر

جذب شدن به این نوع پروانه در این آزمون شخصیت شناسی از روی پروانه می تواند بدین معنی باشد که شما شخصی آسان گیر هستید و همیشه قلبی مهربان و روحی مراقب دارید. نه تنها این قابلیت دارید که به احساسات دیگران توجه نشان دهید، بلکه زمانی را نیز برای عشق ورزیدن و مراقبت از خود اختصاص می دهید.  هیچ چیزی مانع از این نمی شود که عمیق ترین افکارتان را با کسانی که دوست شان دارید به اشتراک نگذارید.

شما همه چیز را واقعی نگه داشته و دوست دارید با افرادی احاطه شوید که از صمیم قلب شان صحبت می کنند. وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد هرچیزی از رابطه، مردم و یا سخت ترین انتخاب های زندگی می رسد، همیشه روی احساسات درونی تان تکیه می کنید و همین امر شما را در چالش برانگیزترین دوران زندگی تان به جلو هدایت می کند.

منبع:persianv.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *