خانه > اخبار ایران و جهان > تصادف امید حاجیلی در بزرگراه اشرفی اصفهانی

تصادف امید حاجیلی در بزرگراه اشرفی اصفهانی

5642980_767

امید حاجیلی نوازنده سازهای بادی و خواننده موسیقی پاپ که اخیرا با سریال «پیکسل» بازیگری را تجربه کرده ساعات ابتدایی بامداد یکشنبه دوازدهم دی ماه تصادف مرگباری را در بزرگراه اشرفی اصفهانی تجربه کرد.

تصادفی که یک سویش این خوانند و مرسدس بنز بودند و سوی دیگرش یک زوج و نوزادشان سوار بر هیوندا.

گزارش کامل تصادف امید حاجیلی را در ادامه خواهید خواند:

خبرنگار ما به طور اتفاقی در خیابان اشرفی اصفهانی با تصادف شدیدی مواجه شد. در حالی که یک مرسدس بنز پشت چراغ قرمز ایستاده بود، ناگهان یک خودرو هیوندا که راننده‌اش گویا توجهی به جلو و چراغ قرمز نداشت با سرعتی سرسام آور با پشت بنز برخورد شدیدی کرد.

خبرنگار به قصد کمک از ماشین خود پیاده شد که با راننده بنز، امید حاجیلی خواننده مطرح و دوستش که از ناحیه گردن کمی احساس درد می‌کرد رو به رو شد. اما متاسفانه اتفاق ناراحت کننده در خودرو هیوندا رخ داده بود. راننده که مردی تقریبا ۳۵ ساله بود به همراه همسرش و فرزند نوزادشان در این ماشین حضور داشتند.

در آن لحظه همه به فکر سلامتی نوزاد بودند، امید حاجیلی با اینکه شوکه شده بود نوزاد را که کمی خون سر مادرش به او پاشیده بود را بغل کرد تا از سلامتی‌اش مطمئن شود و پدر نوزاد با صدای بلند برای همسرش درخواست آمبولانس می‌کرد.

حال نامساعد مادر متاسفانه مانع از این شد که خبرنگار بتواند با ماشین شخصی او را به بیمارستان برساند. پس از دقایق نسبتا طولانی و ناراحت کننده، این سوال در ذهن تداعی می‌شد که در این ساعت تهران که در خیابان کبوتری پر نمی‌زند چرا این همه انتظار برای یک آمبولانس؟

امید حاجیلی و دوستش بدون آنکه تقصیری در سانحه داشته باشند و آنطور که می‌توان پیشبینی کرد صدمه مالی شدیدی به آن‌ها خورده بود، از لحظه تصادف فقط و فقط نگران نوزاد و سرنشینان خودرو هیوندا بودند و با آمدن آمبولانس نوزاد را به پرستاران سپردند.

امیدواریم رسانه‌ای کردن این اتفاق، باعث تاکید روی واکنش درست و انسانی امید حاجیلی و دوست همراهش، و گسترش این حرکت نیک، در سطح جامعه باشد.

 

صحنه تصادف امید حاجیلی

 

omid_hajili_11
منبع: caffecinema.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *