خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > جلوگیری از خراب شدن آرایش در گرما

جلوگیری از خراب شدن آرایش در گرما

جلوگیری از خراب شدن آرایش در گرما

با استفاده از ضد آب ها دیگر نیازی نیست نگران گرما و خراب شدن آرایشتان باشید‎

 

حتما شما هم دوست دارید وقتی به زیبایی خود را آرایش کرده اید تا پایان روز به همان شکل باقی بماند، اما در هوای گرم با گذشت چند ساعت متوجه می شوید آرایش روی صورتتان پاک یا خراب شده است. گرمای هوا گاهی باعث ذوب شدن و خراب شدن آرایش روی صورت می شود. آیا دوست دارید بدانید چطور می توانید بر این مشکل چیره شوید؟

 

۱ ) قبل از آرایش صورت را از چربی پاک کنید

از شوینده های صورت بدون چربی برای پاک کردن صورت پیش از آرایش کردن استفاده کنید تا با این کار اگر چربی روی صورتتان است پاک شود. سپس با حوله یا دستمال تمیز صورت را پاک کنید.

 

۲ ) از یخ استفاده کنید 

این روش را بسیاری از متخصصان پوست و آرایش پیشنهاد می کنند. یک تکه یخ بردارید و به آرامی روی کل صورتتان بکشید. بدون اینکه فشاری وارد کنید به آرامی صورت را با تکه ای یخ ماساژ دهید. سپس با یک حوله تمیز صورتتان را خشک کنید و آرایش کردن را آغاز کنید. این روش باعث می شود پوست خنک شده و منافذ باز آن بسته شود، همین مساله از خراب شدن آرایش شما در طول روز جلوگیری می کند.

 

۳ ) از کرم ضد آفتاب استفاده کنید 

از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که سبک هستند، می توانید از ضد آفتاب های مایع استفاده کنید.

 

۴ ) کرم های پایه آرایشی را فراموش نکنید 

چه بخواهید آرایش ساده ای در طول روز داشته باشید چه بخواهید آرایشی سنگین تر برای یک میهمانی، استفاده از پرایمرها زیر آرایش چند فایده دارد. پرایمرها از خراب شدن زودهنگام آرایش شما جلوگیری می کنند. پرایمر پایه آرایش را برای شما فراهم می کنند. اگر پوست چربی دارید و زود به زود عرق می کنید حتما یک لایه پرایمر بیشتر به ناحیه پیشانی و خط روی بینی بزنید. از پرایمر مات  برای تابستان استفاده کنید که باعث براق شدن چهره نشود و حالت طبیعی صورتتان را از بین نبرد.

 

۵ ) سبک آرایش کنید 

وقتی هوای بیرون به قدری گرم است که احساس می کنید همه چیز اطرافتان را ذوب می کند! داشتن چند لایه آرایش به شما کمکی نمی کند . پس بهتر است از مواد آرایشی استفاده کنید که سبک تر هستند و نیازی نیست چند لایه از آنها بزنید تا به خوبی پوست شما را پوشش دهد.

 

۶ ) در انتها اسپری تثیبت کننده آرایش بزنید 

بسیاری از هنرپیشه هایی که روی فرش قرمز می آیند از این اسپری ها برای ثابت ماندن آرایش استفاده می کنند، شما نیز می توانند همانند یک فرد مشهور، آرایشی داشته باشد که ساعتها روی پوستتان بماند. اسپری را با فاصله از صورت بگیرید  و با مراقبت از اینکه اسپری وارد چشمتان نشود، روی پوست اسپری کنید. حالا دیگر نیازی نیست نگران پایین آمدن آرایشتان در گرما شوید.

 

۷ ) از محصولات ضد آب استفاده کنید 

چه کرم پودر می زنید چه ریمل، برای ماندگاری بیشتر از ضد آب ها استفاده کنید. این محصولات می توانند تا ساعتها روی صورت شما بمانند و مخصوص زمانهایی است که شما نمی خواهید زود آرایشتان را پاک کنید. یا در هوای گرم به میهمانی می روید. با استفاده از ضد آب ها دیگر نیازی نیست نگران گرما و خراب شدن آرایشتان باشید.

 

منبع: banooyeshahr.com

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟ اگر دوست دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *