خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > خجالت کشیدن جورجینا بخاطر ورزش با رونالدو !

خجالت کشیدن جورجینا بخاطر ورزش با رونالدو !

خجالت کشیدن جورجینا بخاطر ورزش با رونالدو بخاطر اندام فوق العاده اش

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو اعلام کرده در دوران قرنظینه از اینکه به همراه رونالدو ورزش می‌کرده خجالت می‌کشیده اما همیشه از او نکات جدیدی یاد گرفته است

جورجینا رودریگز

نامزد رونالدو: خجالت می‌کشم پیش کریستیانو ورزش کنم

فیزیک رونالدو همیشه در بهترین حالت خود است و این مسئله زبانزد خاص و عام شده. جورجینا هم از این مسئله الهام گرفته اما گفته ورزش کردن کنار رونالدو با آن فیزیک فوق‌العاده، همیشه او را تحت فشار قرار می‌داده.

جورجینا به مجله Women’s Health  گفته: باید بگویم که تا چه اندازه از تمرین کردن با کریستیانو خجالت زده می‌شوم. تصور کنید باید با او ورزش کنید!

قبلا عادت داشتم زمانی که او به باشگاه می‌رود من هم در خانه ورزش کنم تا وقتی که ورزشمان تمام شد زمان بیشتری کنار هم و فرزندان داشته باشیم اما بعدها متوجه شدم ورزش با او هم لذت بخش است. او انگیزه و منبع الهام من برای ورزش کردن است.

جورجینا در ادامه افزود: کریستیانو هم صبح‌ها و هم عصرها ورزش می‌کند. او ورزشکاری نمونه است و شما نمی‌توانید باور کنید تا چه اندازه روی عشقش، یعنی فوتبال تمرکز دارد. شکی نیست که او بهتر از من تمرین می‌کند. مقایسه‌ای در کار نیست

او نسبت به من ورزشکار حرفه‌ای‌تری است و هر روز از او چیز جدیدی یاد می‌گیرم زیرا او بهترین معلم من است. وقتی بحث تمرینات می‌شود کریستیانو من را به راحتی شکست می‌دهد.

منبع: footballi.net

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

ست خانوادگی و شیک علیرضا بیرانوند در شب یلدا

عکس های بیرانوند و همسرش در شب یلدا  علیرضا بیرانوند یکی از چهره های شناخته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *