خانه > اخبار ایران و جهان > خداحافظی احتمالی «ژیلا صادقی» از تلویزیون

خداحافظی احتمالی «ژیلا صادقی» از تلویزیون

خداحافظی ژیلا صادقی

برنامه «خونه خوبه» چندی ا‌ست از شبکه سه سیما در حال پخش است و آرش ظلی‌پور در ابتدا با زهرا جهرمی اجرای این برنامه را برعهده داشتند که پس از مدتی ژیلا صادقی به‌عنوان مجری اصلی به این گروه اضافه شد و حالا چند روزی است که او را در این برنامه نمی‌بینیم و منابع آگاه به «صبا» خبر دادند که صادقی از گروه «خونه خوبه» جدا شده و احتمال حضور نجمه جودکی در این برنامه قوت گرفته است.

 

همچنین شنیده‌های «صبا» حاکی از خداحافظی احتمالی ژیلا صادقی از تلویزیون دارد. البته این خبر هنوز به‌طور رسمی از جانب این مجری اعلام نشده اما گویا او در حال تصمیم‌گیری درباره این موضوع است. شاید فرضیه حضور چند تهیه‌کننده و چندصدایی در این برنامه موجب جدایی صادقی از «خونه خوبه» شده است. آن‌طور که می‌بینیم این برنامه که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های حال حاضر شبکه سه است با چهار تهیه‌کننده روی آنتن می‌رود که در میان نام‌های این برنامه‌سازان تنها حبیب میدانچی شاید تخصص بیشتری در حوزه خانواده و روان‌شناسی دارد.

 

گفتنی است بعد از جهرمی، صادقی توانسته بود به‌واسطه تسلط همیشگی خود در اجرا، کیفیت این برنامه را تا حدی ارتقا بخشد اما حالا که او از «خونه خوبه» جدا شده باید منتظر آمدن گزینه دیگری مثل نجمه جودکی باشیم که در کنار آرش ظلی‌پور بایستد.

 

برنامه «خونه خوبه» با پخش در یکی از بهترین زمان‌های پخش کنداکتور شبکه سه می‌تواند یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این شبکه باشد اما باید دید که مدیر شبکه تصمیمی جدی برای ایجاد تغییر و تحولات در برنامه از حیث انتخاب یک تهیه‌کننده اصلی برای این برنامه اتخاذ می‌کند یا این روال ادامه دارد.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *