خانه > سرگرمی > فـال و طالع بینی > خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور (مرد و زن)

خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور (مرد و زن)

ویژگی و خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور

اگر متولد شهریور هستید یا در اطرافتان کسی وجود دارد که جزو متولدین شهریورماه است احتمالا این مطلب برایتان جالب خواهد بود.

در این مطلب از حیاط خلوت همراه ما باشید تا برایتان از خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور بگوییم و درباره مرد متولد شهریور و زن متولد شهریور و همچنین نحوه برخورد با متولدین شهریور نکاتی را یادآور شویم.

خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور (مرد و زن)

شهریور یعنی بالغ طبیعت

سمبل: خوشه

عنصر وجود: خاک

شعار: من تجزیه می کنم

سنگ خوش یمن: عقیق سبز

سیّاره: مرکوری

فلّز وجود: پلاتین

شخصیّت: راوی

رنگ محبوب: خاکستری و سبز

تأثیر پذیر / با سیاست / فکردهنده استراتژیک

ویژگی‌های متولدین شهریور:

حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس،خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سودجو، خجول، بد پیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود ، متّکی به نفس،خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند،قابل انعطاف، وسواسی، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال ومیانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان،رام نشدنی، بی ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می گیرد،دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی خورد، فرشته خو،خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقه قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پرتوقّع، اهل همدردی، زود رنج، قاطع، دور اندیش، خرده ‌گیر و خورده بین.

خصوصیات اخلاقی متولدین شهریور (مرد و زن)

مشخصات زن متولد شهریور ماه (زن شهریوری):

زن متولد شهریور ماه بسیار احساساتی، بی ریا و بی تزویر و خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده است.

درباره این موجود پرشور رک و راست خیلی چیزها وجود دارد که شما باید بدانید. او از جمله کسانی است که ممکن است عیب داشته باشد، اما به طور حتم غل و قش در کارش نیست. اگر بگوییم که زن متولد شهریور ماه ذاتا با شرم و حیا است، حقیقت محض را گفته ایم و در این مورد جای کوچکترین شک و تردیدی نیست. محال است وی را در یک سو مسخره و یا در رل یک دلقک ببینید. با وجود این، او یک زن است، مجهز به تمام حربه های زنانه، ثبات قدم در شادی آفرینی در مواقعی که آن را لازم تشخیص بدهید و در یک چنین مواقعی هر چند سنگ هم که بر سر راهش انداخته بشود، نه از ادامه کار خود باز می ماند و نه اینکه ضعف از چشم هایش جاری می گردد.
اگر در جایی خواندید که یک زن متولد شهریور قانون شکنی کرده است، مطمئن باشید که دارید عوضی می خوانید. او ذاتا از یک چنین رفتاری بیزار است و این وفاداری نسبت به قانون را در مورد قانون عشق نیز حفظ می کند، البته عشق حقیقی، زیرا او به انواع عشق های دیگر اصلا علاقه ای ندارد. اگر زن متولد شهریور مشاهده کند که عشق وی حقیقی نیست، در قطع آن کوچکترین دودلی و تردیدی به خود راه نمی دهد و به هنگام اجرای تصمیم خود کوچکترین هیجانی از وی مشاهده نمی شود. او همان قدر که از به هم زدن کانون خانوادگی خود تنفر دارد،‌از ریا کاری و دغلبازی در عشق خود بیزار است. بنابراین اگر قصد جنباندن سر و گوش خود بعد از ازدواج را دارید اصلا به دنبال ازدواج با زن متولد شهریور نباشید.

مشخصات مرد متولد شهریور ماه(مرد شهریوری):

آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است.او با عشق های رویایی و اشک های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد،‌ و اگر با چنین مردی ازدواج می کنید، باید صبر ایوب داشته باشید.
اگر شما از آن زن هایی هستید که تشنه عشق های شاعرانه و جملات مسحور کننده هستند، توصیه می کنیم که دور ازدواج با مرد متولد شهریور را خط بکشید، چون در غیر این صورت وضع آدم گرسنه ای را دارد که بر سر خوان نعمت نشسته باشد اما غذاها همه به بشقاب چسبیده باشند. سعی در برقرار کردن یک رابطه عشقانه خیلی رویایی با مرد متولد شهریور چنان قلب شما را جریحه دار خواهد ساخت که جراحت آن تا پایان عمر هم التیام پیدا نخواهد کرد. زندگی این مرد به طور دربست بر پایه امور مادی و کارهای عملی قرار دارد تا جایی که به طور مطلق با عشق های رمانتیک و رویاهای طلایی بیگانه است. برای وارد کردن او به جرگه عشاق باید کوشش زیادی بکار برده شود. او نه تنها کسی نیست که گیتارش را بردارد و پایین پنجره اتاق شما آواز های عاشقانه بخواند، بلکه شما برای شنیدن یک کلمه عاشقانه از زبان او هم باید صبر ایوب داشته باشید.

  • از لحاظ عشق :
    مرد متولد شهریور در عشق بیشتر در جست و جوی کیفیت است و به همین دلیل وقایع عاشقانه زندگی او از نظر کمیت هرگز چشمگیر نیست و تازه اغلب این موارد محدود نیز به عاقبت غم انگیزی منتهی می شوند. عکس العمل او به هنگام شکست در عشق به این صورت است که خود را به شدید ترین وجهی که برایش امکان دارد،‌ در کارش غرق می کند، از اجتماع کناره می گیرد و از آن پس بیشتر از گذشته احتیاط به خرج می دهد. شما در روابط خود با مرد متولد شهریور خیلی زود متوجه می شوید که برای جلب نظر او باید دوباره بیشتر فعالیت کنید و دوباره بیشتر از دانش زنانه خود استفاده نمایید. زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است و فقط به دلایل بسیار قوی و یا به خاطر یک زن فوق العاده ممکن است خط مشی خود را موقتا تغییر بدهد. مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی که تحت تأثیر صور فلکی دیگر هستند، می تواند مجرد زندگی کند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید که با کسی رابطه عاشقانه پیدا نمی کند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید که تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شکایتی هم ندارند.

*************************************

همچنین بخوانید: عکس پروفایل متولدین شهریور ماه (جدید)

*************************************

طرز برخورد و رفتار با متولدین شهریور :

متولدین شهریور ماه برای ارضای خواسته‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلایی و تدریجی عمل می‌کنند آنها خواهان مشاهده حد کمال در طرف مقابلشان هستند. در کنار آنها، صبر وشکیبایی را یاد خواهید گرفت و به همان شکل با آنها باید رفتارکنند. از آن جایی که آنها از به هم ریختگی، بی‌نظمی و شلوغی بیزارند باید همیشه محل زندگی‌شان را تمیز و مرتب نگه دارید.آنها فقط خواهان عشق و محبت از سوی عزیزانشان نیستند، باید اطمینان حاصل کنند که شما صمیمی‌ترین و بهترین دوستشان نیزهستید. هرگز به زور خوراکی‌ای به آنها ندهید که دوست ندارند،چون آنها نسبت به برنامه غذایی و سلامت و تندرستی‌شان بسیارحساس هستند. آنها خواهان برخورداری از یک زندگی آرام وبدون ماجرا هستند، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات قرار بگیرند.

گردآوری: فال و طالع بینی

منبع: صورتی ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *