خانه > اخبار ایران و جهان > دلیل مرگ ناگهانی قهرمان پرورش اندام دالاس مک کارور

دلیل مرگ ناگهانی قهرمان پرورش اندام دالاس مک کارور

مرگ دالاس مک‌ کارور یکی از شوکه کننده خبرهای امروز بود. دالاس مک کارور در سن ۲۶ سالگی فوت کرد. دالاس مک کارور که در اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی داشت و خبر فوت او بسیاری از طرفدران و فعالان رشته ی پرورش اندام را در شوک و حیرت فرو برد.

دلیل مرگ ناگهانی قهرمان پرورش اندام دالاس مک کارور

هنوز هیچ خبرگزاری رسمی ای علت دقیق فوت دالاس مک کارور، این ورزشکار جوان را اعلام نکرده است. اما برخی از خبرهای غیررسمی علت مرگ دالاس مک کارور را خفگی اعلام کرده اند.

مرگ دالاس مک کارور:

بدن بی جان دالاس مک کارور در نیمه شب ۲۲ اوت(۳۱ مرداد) در منزل ش پیدا شد.بعد از انتقال دالاس مک کارور،مشخص می شود که او ساعت ها پیش در منزلش بر اثر خفگی فوت کرده است.

طبق گزارش های پلیس،هیچ گونه شکی مبنی بر انجام اور دوز در مورد این ورزشکار وجود ندارد.دالاس مک کارور در آخرین تماس تلفنی اش قبل از مرگ با نامزدش،گفته است که می خواهد شام بخورد.نامزد دالاس مک کارور معتقد است علت مرگ دالاس مک کارور،خفگی با غذاست.

زندگی نامه دالاس مک کارور:

دالاس مک کارور جوان ٢۶ ساله شناخته شده در زمینه بادی بیلینگ،با ١٨۴ سانت قد و وزنی حدود ١٢٢ کیلوگرم از پرورش اندام کارهای حرفه ای است که در میان جوانان شهرت بالایی دارد.و علاقه مندان به این رشته نیز او وا از صحفه اینستاگرامش به صورت جدی دنبال میکنند و در فضای مجازی نیز دارای محبوبیت بالایی است.

دالاس مک کارور قهرمان پرورش اندام ، در فلوریدا شهر بوکا راتون زندگی میکرد.او در شهر ممفیس آمریکا متولد و بزرگ شده بود. او در دوران مدرسه به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کرد و بعدها به رشته ی پاورلیفتینگ علاقه مند شد.

دالاس مک کارور هنگامی که ۲۱ سال سن داشت به صورت حرفه ای در رقابت های پرورش اندام شرکت کرد و توانست در این رشته بدرخشد و کسب مقام کند. دالاس مک کارور در سال ٢٠١٢ کارت حرفه ای گرفت. وی در اولین تجربه حرفه ای اش موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات کالیفرنیا ۲۰۱۵ شد. او درسال ۲۰۱۶ نیز ضمن کسب مقام قهرمانی رقابت های شیکاگو، عنوان هشتم مسترالمپیا را نیز به دست آورد و امید داشت که در مسترالمپیای ۲۰۱۷ با ترکیبی جدید،شگفتی ساز باشد.

دالاس مک کارور انصراف خود را از رقابت های مستر المپیا ۲۰۱۷ بطور رسمی اعلام کرد و از شرکت در این مسابقات انصراف داد.

خاطرنشان می شود که وی در مسابقات سال ۲۰۱۷ موفق به کسب نایب قهرمانی رقابتهای آرنولدکلاسیک و همچنین نیوزلند شد و پس از آن، راهی رقابت های ارنولد کلاسیک استرالیا شد و درحالی که روز مسابقه به صحنه آمده بود ولی در روز فینال حاضر نشد و از دور رقابتها حذف شد ودر همین رابطه بود که مربی قبلی اش به نام (چاد نیکولز) به خبرنگاران گفت که او دچار بیماری عفونت تنفسی شده است.

منبع:برترینا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *