خانه > مطالب ویژه > رابطه جنسی با این آقایان حسابی تحریک کننده است!

رابطه جنسی با این آقایان حسابی تحریک کننده است!

خانم ها با دیدن این مردان تحریک می شوند!

شاید باور عموم این است که فقط یک زن می تواند خصوصیات جنسی و تحریک کننده داشته باشد. بسیاری مردان با توجه به این باور غلط وظیفه خود در قبال تحریک همسر را پاک فراموش می کنند.  اما آیا این انصاف است؟ آیا زن نباید مجذوب مرد خود باشد؟

این که مردی باشید تا از دید یک زن جذاب بنظر برسید خیلی مهم است، همسرتان باید همیشه به شما افتخار کند و فقط شما را ببیند، بنظر شما یک مرد جذاب از دید یک خانم باید چه شکل و فرمی داشته باشد؟ در این مطلب از سایت حیاط خلوت با ما همراه باشید تا با ویژگی های رفتاری مردانی که زنان را تحریک می کنند آشنا شوید.

رابطه جنسی با این آقایان حسابی تحریک کننده است!

زنان از چه مردانی تحریک می شوند

آیا دوست دارید همسر خود را دیوانه وار تحریک کنید؟ آیا علاقه مندید وی در رابطه جنسی داغ و دیوانه کننده باشد؟ سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که همسر شما توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد!

این مردان تحریک کننده زنان هستند:

۱- آقایانی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند، آقایونی که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان رابه آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند.

۲- آقایانی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند «آقایونی که نمیخواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حین رابطه جنسی بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان رابه وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد»

۳- آقایانی که در بوسیدن مهارت دارند «هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید»

۴- آقایانی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند «این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هردو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید»

۵- آقایانی که لباسهای همسرشان رابه آرامی در می آوردند

۶- آقایانی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند «زن ها در پروسه آمادگی برای رابطه نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید»

۷- آقایانی که با موهای همسرشان بازی میکنند در هنگام رابطه زناشویی به سادگی همسر خود را به اوج لذت جنسی می رسانند.

۸- آقایانی که از معاشقه با همسرشان لذت میبرند «خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان رابه بیرون تراوش کنید این خود مهم‌ترین جذب کننده برای همسرتان است»

۹- آقایانی که عشق خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و وی را به احساس و باور محبوبیت مجبور می کنند «یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید»

۱۰- آقایانی که پیش از عشق ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. «کارهایی ماننده معطر کردن دهان، ازاله مو های زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند»

۱۱-  آقایانی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. «این جا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است، مثل توپ میترکه! از من گفتن»

۱۲-  آقایانی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید»

۱۳-  آقایانی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

۱۴- آقایانی که دستهای همسر خودرا در دست میگیرند و آن را نوازش میکنند.

۱۵-  آقایانی که پس از گذشت سالیان همان‌ گونه مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند.سایت پارس ناز آهان این نکته ماله کهنه کاراست، رفقا با تجربه دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقیمانده خواهد شد»

۱۶-  آقایانی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

۱۷- آقایانی که همسرشان را از صمیم قلب دوست دارند و به او عشق میورزند.

۱۸-  آقایانی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختیهای زندگی را برای آن ها سهل و راحت و حتی از بین می برند.

گردآوری: نکات همسرداری

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *