خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > رابطه جنسی گروهی چیست؟ انواع رابطه جنسی گروهی و عوارض آن

رابطه جنسی گروهی چیست؟ انواع رابطه جنسی گروهی و عوارض آن

رابطه جنسی گروهی چیست؟

رابطه جنسی گروهی به نوع خاصی از نزدیکی و آمیزش جنسی گفته می ‌شود که همزمان بین بیش از دو نفر انجام شود. تمرکز این مقاله از حیاط خلوت، بر روی رابطه جنسی میان انسانها است؛ با این حال رابطه جنسی گروهی میان گونه‌ های دیگر فرمانروی حیوانات مثلاً قوچ و شامپانزه کوتوله (بونوبو) وجود دارد.

رابطه جنسی گروهی چیست؟ انواع رابطه جنسی گروهی و عوارض آن

عوارض رابطه جنسی گروهی

مانند همه فعالیت های جنسی، ریسک ابتلا به بیماری های مختلف ارتباط مستقیم به نوع رابطه جنسی دارد. اگرچه تعداد بیشتر شریک جنسی میتواند ریسک ابتلا به بیماری های مقاربتی را افزایش دهد.

ریسک ابتلا به بیماری های مقاربتی در رابطه های جنسی گروهی بالاست، چراکه خیلی بهداشت جنسی رعایت نمیشه و همه چیز خیلی تو هم تو همه؛ علی الخصوص تو کشوری مثل ایران که مردم از سن پائین هرگز آموزشهای پایه ای رو دریافت نکردن.

انجام رابطه های جنسی گروهی هیچ لذت روحی را در افراد ارضا نمیکندچرا که هیچ حرمت و حریم خصوصی در آنها برقرار نیست و بیشتر بعنوان قمار و تجارت های پورن صورت میپذیرد .


بیماری های خطرناکی که در رابطه جنسی گروهی منتقل می شوند:

ایدز – کلامیدیا- سیفیلیس- هرپس- واژینوز باکتریایی

برگزاری و انجام رابطه جنسی گروهی فقط در برخی نقاط دنیا ( بصورت محدود ) مجاز است و در اکثر کشورهای پیشرفته و جوامع غربی نیز عملی تابو (ناپسند و نکوهیده و به دور از انتظار) است.

مانند هر نوع نزدیکی، رابطه جنسی گروهی منجر به ارضا جنسی بین طرفین می ‌شود. این گونه از رابطه جنسی از هزاران سال پیش در نقاط مختلف دنیا وجود داشته اشت.

رابطه جنسی گروهی که در طی آن یک مرد به چندین زن دخول می ‌کند را دخول دسته جمعی(Gang Bang) میگویند و هنگامی که چندین مرد به یک زن دخول می ‌کنند (نا همجنس) را دخول دسته جمعی برعکس (Reverse Gang Bang) میگویند.
این نوع رابطه در میان افراد همه ی گرایش ‌های جنسی از هر جنسیتی رخ می ‌دهد.

رابطه جنسی گروهی معمولا در مهمانی های جنسی خصوصی و یا عمومی انجام میشود اما همچنین ممکن است که فاحشه خانه ها و یا اماکنی که به منظور انجام روابط جنسی بنا شده مثل رابطه جنسی کلاب ها و در کل در مناطقی که این کار غیر قانونی نمیباشد انجام میشود.

رویا پردازی و تصور داشتن روابط جنسی گروهی یک امر رایج بین هم مردان و هم زنان میباشد. در فیلم های پورن نیز رابطه جنسی گروهی یکی از شاخه های پر طرفدار بشمار میرود.

***************************************

اینم ببینید: تاثیر مخرب دیدن فیلم های پورن بر ذهن

***************************************

انواع رابطه جنسی گروهی

بطور کلی هرگونه فعالیت جنسی که با حضور بیش از ۲ نفر انجام شود را میتوان جزو رابطه جنسی گروهی حساب کرد. چندین روش کلی و معمول بین افراد برای رابطه جنسی گروهی وجود دارد که در ادامه برای توضیح داده شده است.

رابطه جنسی گروهی زنجیری

به حالتی میگویند که چندین نفر پشت سر هم و به شکل دایره ای قرار گرفته و رابطه دهانی دارند. بطوری که همزمان، هم رابطه جنسی دهانی برای آن ها انجام میشود و هم آن ها برای نفر بعد رابطه جنسی دهانی انجام میدهند.


گنگ بنگ

گنگ بنگ به حالتی میگویند که گروهی از افراد بصورت همزمان یا به نوبت با یک نفر رابطه جنسی دارند.


رابطه جنسی سه نفره

زمانی که سه نفر شامل ۲ مرد و یک زن یا ۱ مرد با ۲ زن رابطه جنسی برقرار کنند آن را رابطه جنسی سه نفرهمیگویند. (البته الزامی نیست که بصورت همزمان باشد)


رابطه جنسی چهار نفره

رابطه بین چهار نفر را ( ۲ زن و ۲ مرد همزمان ) رابطه جنسی چهار نفره میگویند.


دخول دوطرفه

دخول دو طرفه به حالتی میگویند که دو آلت تناسلی مردانه به صورت همزمان یکی به واژن و دیگری به مقعد وارد شود.


رابطه جنسی گروهی زوج به زوج

به حالتی گفته میشود که چند زوج بصورت همزمان در یک اتاق رابطه جنسی داشته باشند. در این نوع از رابطه گروهی، شرکای جنسی با یکدیگر عوض نمیشوند و ارتباط جنسی خاصی بین دیگر افراد (به غیر از ارتباط بین هر زوج) وجود ندارد.


رابطه جنسی گروهی چیست؟ انواع رابطه جنسی گروهی و عوارض آن

مهمانی جنسی

رابطه جنسی پارتی به دورهمی هایی که در آن روابط جنسی اتفاق میافتد میگویند. اینگونه روابط و مهمانی انواع گوناگونی دارد که در برخی زوجین بصورت جداگانه اما در یک مکان با هم رابطه جنسی میکنند و یا همه ی افراد حاضر با هم در ارتباط هستند و ترتیب و قانون خاصی برای روابط بین شرکت کنندگان وجود ندارد.

رابطه جنسی ضربدری

رابطه جنسی ضربدری یا رابطه جنسی گروهی که در آن پارتنر ها (زوج ها) عوض میشوند به مهمانی هایی گفته میشود که در آن افرادی که در روابط جدی هستند مانند زن و شوهر ها، شرکت کرده و این امر را جزء یکی از معاشرت های اجتماعی میدانند.

اینگونه روابط جنسی ممکن است بصورت اتفاقی و مقطعی صورت بگیرد و یا بصورت برنامه ریزی شده و منظم در جاهایی مثل رابطه جنسی کلاب و یا خانه انجام شود.

رابطه جنسی ضربدری میتواند به شکل های مختلفی انجام شود، شرکت کننده ها ممکن است بصورت کامل دخول انجام دهند که به این حالت رابطه جنسی ضربدری کامل میگویند و یا اینکه فعالیت هایی داشته باشند که شامل دخول نشود که در اینصورت رابطه جنسی ضربدری محدود گفته میشود. حالت دیگری هم وجود دارد که برخی از زوجین تنها با یکدیگر رابطه دارند اما در همان مکان بقیه شرکت کنندگان با یکدیگر رابطه جنسی میکنند. البته این حالت جزو دسته بندی رابطه جنسی ضربدری میتواند قرار نگیرد اما خیلی هم نا مرتبط نیست.


رنگین کمان پارتی

رنگین کمان پارتی بیشتر یک افسانه است تا واقعیت که در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی خیلی مورد توجه قرار گرفت. رنگین کمان پارتی بیشتر از زبان نوجوانان شنیده میشد و میگفتند در این مهمانی ها، دختران هر کدام رژ لب هایی با رنگ های متفاوت دارند و به صف می ایستند و به ترتیب برای پسران رابطه جنسی دهانی انجام میدهند. هر چند تحقیقات زیادی انجام شد و هرگز شواهد محکمی برای وجود چنین مهمانی هایی پیدا نشد.


ارجی

ارجی به دورهمی هایی میگویند که طی آن مهمان ها بدون هیچگونه محدودیتی با یکدیگر روابط جنسی یا رابطه جنسی گروهی دارند. نوعی از ارجی وجود دارد که به آن بونگا بونگا میگویند و در واقع یک ارجی است که در آب انجام میشود مثلا در استخر یا جکوزی.


بوکاکی

بوکاکی نوعی رابطه جنسی گروهی است که طی آن گروهی از مردان هنگام ارضا شدن، آب منی خود را روی صورت یا بدن یک زن یا مرد دیگر میریزند و در انتها نیز فرد مفعول همه آب منی ها را جمع کرده و میخورد. ریشه این نوع از رابطه جنسی به ژاپن برمیگردد و امروز نیز یکی از شاخه های پر طرفدار فیلم های پرون بشمار میرود.

سلامت روحی

آیه ۷۰ سوره اسرا , خداوند انسان را اشرف مخلوقات نامید چرا که انسان دارای عقل و شعور است. هر عملی که روح انسان رو به سمت پلیدی و کثیفی و خواسته های شیطان رجیم نزدیک کند , از نظر عقلی و منطقی در هیچ دینی و در هیچ نقطه جهان پسندیده نیست , ما انسان ها با دیدن رفتار های ناشایست و پلید و شیطانی عده ای , پی میبریم که چقدر از انسانیت دور شده ایم و نیاز است برای اصلاح خود و جامعه از این پلیدی ها کمک کنیم.

⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

این مقاله در خصوص اطلاع از عوارض روحی و جسمی این نوع رابطه ها می باشد.

رابطه جنسی گروهی از نظر شرعی حرام است

و حتی در اکثر کشورهای پیشرفته و جوامع غربی نیز عملی نکوهیده و به دور از انتظار است.

گردآوری: دانستنی های جنسی

منبع: دلگرم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

غذاهایی که میل جنسی را از بین می برد

آنچه باید درباره کشنده های میل جنسی بدانید کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *