خانه > زیبایی و آرایشی > سلامت پوست و مو > رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندام ها به دلایل مختلفی ممکن است ایجاد شود . اگز به دنیال راهی برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی هستید در ادامه بهترین راه های رفع تیرگی واژن را می خوانید .

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندامها

راه های رفع “تیرگی ناحیه تناسلی”:

اکثر خانم ها به زیبایی تمام بخش های بدن ، بسیار بها میدهند ولی باید به این موضوع توجه داشته باشند که تغییر رنگ برخی از قسمت های بدن از جمله تیرگی واژن ناحیه تناسلی، یک موضوع شاید طبیعی محسوب شود بدین سبب اکثر افراد به دنبال رفع تیرگی واژن هستند .

در اکثر افراد ناحیه مدیترانه و خاورمیانه مخصوصا افرادی که پوست به نسبت تیره تری دارند رنگ برخی نواحی بدن مانند ناحیه تناسلی تیره تر از دیگر نواحی بدن است  که موجب دغدغه و نگرانی بسیاری از خانم ها نسبت به زیبایی و جذابیت ظاهری شان شده  و باعث میشود اعتماد به نفس کمتری در روابط جنسی خود داشته باشند.

اگر تیرگی ناحیه تناسلی یکی از دغدغه های تهدید کننده زیبایی شما به حساب می آید نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست  زیرا علم پزشکی مانند بسیاری از حوزه های دیگر این مشکل را به آسانی برطرف میکند.

در ادامه راهکارهای متفاوت برای سفید کردن واژن و مزایا و معایب هریک از این روشها را بررسی میکنیم

البته قبل از انکه برای درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان) توصیه ای داشته باشیم بهتر است علت را بشناسیم تا با حذف و کاهش این موارد به طور طبیعی طیف رفع تیرگی واژن را سرعت ببخشیم.

به صورت کلی موارد زیر میتوانند عامل “تیرگی ناحیه تناسلی” باشند.

ژنتیک : پوست برخی افراد به صورت ژنتیکی در بعضی قسمت های بدن تیره تر است که ناحیه تناسلی هم جزو این مناطق است و دردوران بلوغ شدت پیدا می کند.

پوشیدن لباس های تنگ و غیر نخی : پوشش  هایی که سبب گرم شدن و در نتیجه عرق کردن اندام بدن میشود سبب ایجاد اصطکاک در کشاله های ران و ناحیه تناسلی میگردد . نتیجه این اصطکاک در دراز مدت سیاهی پوست خواهد پود .

افزایش سن :همزمان با افزایش سن بدلیل تغییرات هورمونی بافت ناحیه تناسلی دچار تیرگی می گردد.

اصطکاک و سایش پوست ناحیه تناسلی: بر اثر برخی ورزش ها

نژاد : بانوان ناحیه مدیترانه، خاورمیانه یا از نژادهایی با پوست تیره

ژیلت : سوال بسیاری از افراد این است که آیا ژیلت پوست را تیره میکند؟ بله استفاده از ژیلت و یا تیغ کهنه باعث تیرگی میشود

بیماری هایی مانند : بیماری دیابت، بیماری آدسونس، مشکلات هیپوفیز، کم کاری تیروئید یا کسانی که تحت درمان هورمون رشد هستند.

مصرف برخی از داروها: برخی از داروها ، با استفاده از برخی داروهای خاص شما متوجه تغییر رنگ پوست واژن خواهید شد که در این صورت با تجویز پزشک برای قطع و یا کاهش دفعات مصرف اقدام کنید.

استفاده از لباس زیر (شورت ) پلی استری غیر گیاهی: علاوه بر انتخاب جنس مناسب و ضد حساسیت لباس زیر بایستی روزانه آن را تعویض کنید.

مهمترین عامل تیرگی ناحیه تناسلی

۱- آکانتوزیس نیگریکانس: یکی از عوامل سیاهی بدن (تیرگی زیر بغل و کشاله ران  باعث تغییر رنگدانه های پوست در نواحی چین های پوستی می گردد و غالبا با خال گوشتی پوست همراه است. این مشکل غالبا در افراد جوان تر از ۴۰ سال دیده می شود و معمولا بصورت ژنتیکی منتقل می شود.

این مشکل اغلب با چاقی یا اختلالات غدد درون ریز از جمله هیپوتیروئیدیسم یا هیپرتیروئیدیسم، آکرومگالی، بیماری پلی کیستیک، دیابت و کوشینگ همراه است.اگر این مشکل در افراد بالای ۴۰ سال دیده شود، معمولا با بدخیمی همراه است.

۲- اریتراسما: یکی دیگر از دلایل تیرگی بدن اریتراسما است.یک عفونت سطحی مزمن در نواحی که روی هم قرار می گیرد از جمله زیر بغل، زیر سینه ها و کشاله ران می باشد. عامل ایجاد کننده آن نوعی کورینه باکتریوم است که در پوست نرمال دیده می شود. بروز این بیماری با افزایش سن بیشتر می شود ولی در هر سنی قابل رویت است. علائم بصورت تیرگی چین های بدن که بیشتر مرطوب می مانند، دیده می شود. ممکن است عفونت غیر علامت دار باشد و دوره بیماریها ممکن است از چند ماه تا چند سال وجود داشته باشد. گسترش عفونت به تنه و بازو امکان پذیر است. بیشتر بصورت لکه های قهوه ای و گاهی قرمز دیده می شود و ممکن است پوسته دار نیز باشد. بیشتر در نواحی کشاله ران زیر بغل و زیر سینه ها دیده می شود.

۳- اینترتریگو: یکی دیگر از دلایل سیاهی بدن در ناحیه زیر بغل و کشاله ران است ،یک مشکل التهابی چین های پوستی است که با گرما، رطوبت، اصطکاک و عدم عبور جریان هوا بدتر می شود. ممکن است بر روی آن باکتریها، قارچ یا ویروس سوار شوند و باعث ایجاد عفونت شوند.

این مشکل اغلب، نواحی تناسلی کشاله ران و چین های شکمی دیده می شود این مشکل اغلب در افراد چاق و دیابتی ها دیده می شود.این بیماری با خارش و سوزش چین ها همراه است. معمولاً بصورت فصلی است و با عدم رعایت بهداشت بدتر می شود.

۴- تینه آورسیکالر: این بیماری نوعی عفونت قارچی سطحی و خوش خیم پوست است که با ضایعات لکه ای تیره یا روشن بر روی سینه و پشت مشخص می شود. در افراد مستعد، عودهای مجدد پس از درمان دیده می شود.عامل ایجاد کننده آن مالاسزیا فوفور است که نوعی فلور نرمال پوست است و در همه افراد بالغ دیده می شود. بیشتر در آب و هوای گرم و مرطوب دیده می شود. ممکن است بر سطح ضایعات پوسته های ریزی مشاهده شود و معمولا فرد خارش بسیار مختصری دارد.

۵- کاندیدیاز: عفونت قارچی پوست که توسط کاندیدا آلبیکنس ایجاد می شود. که پوست و گاهی غشاء مخاطی را درگیر می کند. در افرادیکه دچار بیماریهای داخلی از جمله دیابت، سندرم کوشینگ، هیپوتیروئیدیسم، هیپرتیروئیدیسم هستند، عفونت شدیدتر خواهد بود.

از طرفی تغییرات هورمونی می تواند با تغییر رنگدانه پوست همراه باشد.با توجه به اینکه علل تیرگی بسیار متعدد است بررسی و معاینه کلنیکی جهت تشخیص علت بسیار مهم است. از این جهت مراجعه به متخصص پوست بسیار ضروری است. هیپرپیگمانتاسیون ممکن است حتی پس از درمان اختلال زمینه ای نیز باقی بماند.

استفاده از کرمهای بی رنگ کننده در مورد تیرگی که خصوصا عمقی تر باشد ممکن است مفید نباشد. در مواردی استفاده از ترکیبات لایه بردار کمک کننده است.

رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی، آرنج ،زیر بغل و …

درمان لک های تیره در نواحی تناسلی با لیزر درمانی

با استفاده از این روش شما می توانید رنگ نواحی حساس پوست خود را تغییر داده و از بین بردن سیاهی زیر بغل را فقط با یک جلسه درمانی تجربه کنید! لیزر یک روش درمانی بی خطر و ساده است که در آن از پرتو لیزر برای رفع تیرگی زیر بغل ایجاد شده بر روی پوست استفاده می شود. این روش از بین بردن تیرگی زیر بغل  به حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. نتایج این درمان پس از ۱۵ روز قابل مشاهده است و ظاهر ایجاد شده در این حالت بسیار رضایت بخش تر از حالتی است که از سایر روش های رفع سیاهی زیر بغل همچون کرم های روشن کننده یا لایه بردار پوست استفاده می شود. در این حالت بیمار هیچ دردی را در طول درمان احساس نمی کند و نتایج حاصل از درمان پس از اولین جلسه درمانی بطور مشخص قابل مشاهده می باشد.

پیلینگ شیمیایی برای تیرگی آرنج و زانو

این عمل شامل استفاده از یک محلول شیمیایی در سطح پوست است تا به دقت لایه‌ی بیرونی آن را که حاوی سلول‌ها و رنگدانه‌های کهنه‌ی پوست است بردارد. به پوست اجازه دهید تا با یک الگوی منظم‌تر دوباره سلول‌ها و کلاژن‌های جوان جدید بسازد و پوست شفاف تحویلتان دهد. میزان برداشته شدن پوست بستگی به نوع محلول شیمیایی مورد استفاده دارد، به قوی بودن محصول و اینکه چقدر روی پوست می‌ماند.

درمان تیرگی زیر بغل با پالس نور شدید

درمان با IPL (لیزر IPL) یک نوع درمان لیزری کوچک است.  درمان IPL رشد کلاژن را در بخش عروقی پوست تحریک می‌کند. معمولا به چند جلسه درمان نیاز دارد. IPL  برای موارد تیرگی کلی ستفاده می‌شود، ولی به خصوص نواحی صاف به این درمان جواب می دهند.همچنین ممکن است به کاهش ظاهری چین و چروک‌ها ، رگ‌های عنکبوتی و منافذ بزرگ شده کمک کند.

درمان لک های تیره در نواحی تناسلی با میکرودرمی

میکرودرمی یک عمل داخل مطب است که برای درمان تیرگی زیاد که فقط بر روی پوست ایجاد شده(سوختگی سطحی) استفاده می‌شود. در طول عمل متخصص پوست از یک وسیله‌ی دستی مته مانند با یک برس سیمی یا دیگر وسایل تراش دادن چسبیده به آن  استفاده خواهد کرد. سپس وسیله به تندی ولی به آرامی به پوستتان ضربه می‌زند تا لایه‌های سطحی  پوست را بردارد.بری گرفتن بهترین نتیجه به چند جلسه درمان نیاز دارید.

کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی

کرم سفید کننده ناحیه تناسلی  که لایه بردار هم هستند .کرم سفید کننده زیر بغل هم وجود دارد که البته کرمهای لایه بردار عوارض خاص خود را دارند.

**********************************

 روش های طبیعی برای سفید شدن ناحیه تناسلی و کشاله ران

**********************************

منبع:beytoote.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *