خانه > دنیای مد و فشن > رنگ سال ۲۰۱۸ / رنگ مانتو سال ۹۷

رنگ سال ۲۰۱۸ / رنگ مانتو سال ۹۷

شرکت پنتون همچون گذشته در آستانه سال نوی میلادی، رنگ سال را اعلام کرد. بر اساس اعلام این شرکت، گونه‌ای از رنگ بنفش با عنوان «ultra violet» به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

رنگ سال 2018 , رنگ مانتو سال 97

هر سال بسیاری از مردم در سراسر دنیا لباس ها و وسایل خود را به رنگ سال ست می کنند که شاید شما فکر کنید که مد شدن یک رنگ در هر سال یک اتفاق یا حاصل یک سلیقه عمومی باشد اما باید بدانید که انتخاب رنگ سال برای خود پیچیدگی هایی دارد که هر ساله توسط شرکت پنتون این رنگ انتخاب می شود.

بنفش ، رنگ سال ۲۰۱۸ شد

رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و بشاش است و به همین دلیل اغلب بانوان مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستند. این رنگ آرامش دهنده است و قادر است محیط شما را جذاب، هنری و خلاق کند.

رنگ سال 97

شرکت پنتون و انتخاب رنگ سال

شرکت پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها شرکتی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی می باشد. این شرکت به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ هر سال شهرت جهانی پیدا کرده است. پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. این شرکت همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد قرار می گیرد.

رنگ بنفش

این رنگ نشانه اصالت، خلاقیت، نوآوری؛ اندیشه رؤیایی و آینده‌ بینانه است.

رنگ بنفش یکی از رنگ های خوش ترکیبی است که غالبا با بیشتر رنگ های طیف سرد و گرم ست می شود. پرطرفدارترن رنگ‌هایی که می توان با رنگ بنفش آنها را ست کنید رنگ‌هایی مثل: سفید، سبز، نارنجی، آبی ملایم، صورتی و ترکیب رنگ بنفش با تونالیته‌ای از سایر رنگ های بنفش است.

منبع:parsino.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *