خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > زندگی خصوصی سونیا پوریامین مجری دوست داشتنی تلویزیون + عکس

زندگی خصوصی سونیا پوریامین مجری دوست داشتنی تلویزیون + عکس

ناگفته های سونیا پوریامین از زندگی خصوصی اش

سونیا پوریامین که سال هاست با چهره او در قاب تلویزیون آشنا هستیم و هرازگاهی وی را در برنامه ای جدید و متفاوت از دیگری می بینیم. کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی میانسالان هر کدام به نحوی از اجراهای پرمهر سونیا پوریامین بهره برده اند و با دیدن اجرای متین و آرام بخش او، دقایقی را به شادمانی گذرانده اند، اما بدنیست بدانیم که خدمات این بانوی باتجربه و صاحب کمال به اجرا محدود نمی شود و او کارگردان برنامه های پرطرفداری ازجمله برنامه «خانه ما» در شبکه جام جم بوده است.
سونیا پوریامین با اشاره به سالها اجرای برنامه های خانواده تلویزیونی گفت:چند وقتی است که مادر شوهر شده ام و به تعریف عروس خانم، من یک مادر شوهر خیلی خوب هستم.
ناگفته های سونیا پوریامین از زندگی خصوصی اش
سونیا پوریامین افزود:عروس و پسرم سرکار می روند و اشتغال های روزمره را دارند، من هم گرفتاری های شغلی خود را دارم اما طوری برنامه ریزی کرده ایم که حتماً هفته ای دوبار به خانه ما بیایند و همدیگر را ببینیم.
این مجری تلویزیونی با بیان اینکه زنان جامعه ایرانی از ظرفیت و توانایی بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد:با کمک و یاری زنان ایرانی می خواهم این ظرفیت عظیم را عملیاتی کنم و بزودی کمپین حمایت زنان ایرانی از اقتصاد مقاومتی را راه اندازی خواهم کرد.
ناگفته های سونیا پوریامین از زندگی خصوصی اش

سونیا پوریامین مجری تلویزیون

این فعال اجتماعی افزود:کشور ما در مرحله ای است که از نظر اقتصادی باید بروی پای خودمان بایستیم. کالایی که در داخل ساخته می شود حاصل فکر و تلاش زنان و مردان این سرزمین است. هر اندازه از کالای ایرانی حمایت شود، تولید آن نیز کمی تر و کیفی تر می شود و هر اندازه تولید داخلی افزایش یابد بالطبع جوانان بیشتری صاحب شغل و زندگی می شوند.
سونیا پوریامین گفت:مشکل اصلی کشور ما تولید نیست بلکه اشتباه در نوع تقاضا است. بسیاری از خانواده ها برای تامین مایحتاج زندگی به دنبال کالایی با مارک خارجی هستند. این ذهنیتی غلط است که برخی فکر می کنند جنس ایرانی بی کیفیت است.
وی ادامه داد:در پاییز امسال و با حمایت زنان جامعه، کمپین حمایت از اقتصاد مقاومتی با قدرت و جدیت کار خود را آغاز خواهد کرد و زنان به عنوان پیشگامان حمایت از کالای ایرانی آن هم خارج از شعار بلکه در عمل به این کمپین ملی خواهند پیوست. چرا که معتقدیم مشکلات و مسایل کشور به دست و همت خود مردم ایران حل می شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *