خانه > گردشگری > زیباترین پیاده راه جهان بر فراز جنگل + عکس

زیباترین پیاده راه جهان بر فراز جنگل + عکس

توی یه جنگل پر از درخت های قشنگ شما هم می تونین راه برین ولی وقتی میشه روی درخت ها راه رفت و از بالا به جنگل نگاه کرد، چرا این کارو نکنین ؟!!
در این مطلب از حیاط خلوت قصد داریم سفری کنیم به شهر زیبای کیپ تاون در آفریقای جنوبی و راه رفتن روی مسیری بالای درختها که بهتون این اجازه رو میده تا از دید یک پرنده به زیبایی های طبیعی نگاه کنین و لذت ببرین.

باغ گیاه شناسی ملی "کریستن بوش"، "Kirstenbosch"

کشور آفریقای جنوبی پر از دیدنی های و جاذبه های طبیعی است و شهر کیپ تاون هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ماجراجوها بهترین مقصد گردشگری شناخته شده.
تو باغ گیاه شناسی ملی “کریستن بوش”، “Kirstenbosch” در این شهر زیبا هم طیف گسترده ای از گونه های گیاهی وجود داره که شهرتی جهانی بهش بخشیده و این باغ فوق العاده رو به عنوان یکی از جذاب ترین و بهترین باغ های گیاه شناسی در جهان معروف کرده.

زیباترین پل جهان بر فراز جنگل + عکس
داخل همین باغ زیباست که جذاب ترین پیاده راه دنیا قرار گرفته. پلی فوق العاده هیجان انگیز که به شما اجازه میده تا از بالا به همه چی نگاه کنین و حس بی نظیری داشته باشین.
این مسیر رویایی حداکثر ۱۲ متر از زمین ارتفاع می گیره و تنها دوبار با زمین برخورد می کنه. ۱۳۰ متر طول داره و نیازی نیست برای قدم زدن روی پل مبلغی پرداخت کنین.

زیباترین پیاده راه جهان بر فراز جنگل + عکس

پس اگه به آفریقای جنوبی، شهر کیپ تاون سفر کردین حتما روی این پل راه برین در غیر این صورت می تونیم با هم به این عکس ها نگاه کنیم و قدمی خیالی برداریم روی زیباترین و جذاب ترین راه و مسیر دنیا!

زیباترین پل پیاده راه جهان بر فراز جنگل + عکسزیباترین پیاده راه جهان بر فراز جنگل + عکس

منبع: همگردی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *