خانه > اسرار خانه داری > سرما و زمستان در این خانه ها جایی ندارد! + عکس

سرما و زمستان در این خانه ها جایی ندارد! + عکس

برترین ها: مدهای دکوراسیون خونه خیلی زود به زود عوض میشن، اما خونه ای که فضاش به شما احساس آرامش بده و لحظه شماری کنین برای اینکه بهش برسین کم پیدا میشه. برای گرم کردن خونه در روزای کوتاه زمستون ایده هایی براتون داریم که مطمئنیم خوشتون میاد.
1115274_596

همه دلشون میخواد وقتی به خونه فکر میکنن یه فضای آرامش بخش و صمیمی یادشون بیاد که خستگی ها توش به در میشه و پر از انرژی های مثبت و عشقه .

اگر در خونه تون کمبود این انرژی رو حس میکنید ایده های براتون داریم که خونه تون رو تبدیل به یه نقطه رویایی برای خودتون و مهمون کنین :

۱ – از نور و گرمای شومینه غافل نشین. وقتی خورشید غروب میکنه و هوا رو به تاریکی میره آتیش شومینه رو روشن کنید، یه لباس راحت بپوشید، خودتون رو به یه فنجون داغ چای مهمون کنید و از سرمای پشت پنجره و گرمای توی خونه لذت ببرید.
1115273_231

۲ – یکی از راههایی که میتونید خونه تون رو نورانی کنید استفاده از ریسه هایی هست که به راحتی تو بازار میتونید پیداشون کنید. اگر آدم خاطره بازی هستید میتونید از عکسهای زیباتون پرینت گرفته و یه دیوار خاطره با این ریسه ها بسازید.

1115275_310

۳ – برای خودتون یه گوشه دنج مخصوص درست کنید. هیچ چیز مثل یه مبل راحتی که توش یه پتو و بالش گرم گذاشته شده بعد از خستگی روز حالتون رو جا نمیاره. اگر این مبل نزدیک به یه نمای زیبا از پنجره و یا کتابخونه ای که توش کتابای مورد علاقه تون رو نگه می دارین باشه که چه بهتر!

1115276_137

۴ – دورهمی های دوستانه تون رو با نور شمع برگزار کنید. شمع ها چه کوچیک و چه بزرگ حالت رمانتیکی به میز شام تون میدن و باعث میشن مهمونی تون گرم تر و غذاها خوشمزه تر به نظر بیان.

1115277_514

۵ – اگر از خونه کار می کنید یا میز مطالعه ای دارید که اوقات زیادی رو اونجا میگذرونید مطمئن بشین که همه وسایل مرتب چیده شده باشن. از قدرت نظم برای زیبایی اتاق تون غافل نشین.

 1115278_685

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *