خانه > مطالب ویژه > سوخاری رو خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

سوخاری رو خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

سوخاری رو خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

سوخاری یکی از محبوب ترین غذاها به شمار می رود. در منوی عموم رستوران ها اسم مرغ سوخاری، قارچ سوخاری، پیاز سوخاری و میگوی سوخاری دیده می شود. اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند سوخاری را منزل درست کنند. همین موضوع باعث شده است که در بسیاری از سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی با دستورهای مختلف تهیه انواع سوخاری برخورد کنید. در این مقاله به این سؤال پاسخ می دهیم که بهتر است سوخاری را خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

تهیه سوخاری در منزل

تهیه سوخاری در منزل هم نیازمند در اختیار داشتن موادی مانند سینه یا ران مرغ، تخم مرغ، نمک، پودر سیر و آویشن، آرد الک شده و آرد سوخاری است. خوب باید دقت کرد زمان زیادی لازم است تا مرغ را همراه کمی فلفل و نمک بپزید. پس از آن باید باز هم مدت زمانی را صبر کنید تا کامل خنک شود. اما مهم تر آنکه باید حجم زیادی روغن مایع برای غوطه ور شدن و سرخ کردن سینه یا ران مرغ استفاده کنید. این موضوع درباره قارچ یا پیاز و میگوی سوخاری هم صدق می کند.

این در حالی است که شما می توانید با ثبت نام در اسنپ فود و ثبت درخواست خود از رستورانی که مرغ، میگو، قارچ یا پیاز سوخاری دارد، غذای خود را سفارش داده و در اسرع وقت آن را دریافت کرده و نوش جان کنید.

بهترین سوخاری ها در رستوران سرزمین سوخاری

مجموعه رستوران های زنجیره ای سرزمین سوخاری در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد. این رستوران شعبات متعددی در کلان شهرهای ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز و تبریز دارد.  از طرفی برای سهولت سفارش سوخاری خدمات سفارش آنلاین هم فراهم کرده است. در طی این سال ها سرزمین سوخاری با ارائه مرغ سوخاری با کیفیت و خوشمزه توانسته است توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

شما می توانید ران سوخاری، سینه سوخاری، کتف و بال سوخاری را از این رستوران سفارش دهید. با حضور در شعب مختلف یا سفارش آنلاین با کیفیت ترین سوخاری ها را نوش جان می کنید. برای سهولت سفارش می توانید با ثبت نام در اسنپ فود، سوخاری مورد نظر خود را از سرزمین سوخاری سفارش دهید.

سفارش انواع سوخاری از سرزمین سوخاری

همانطور که اشاره کردیم این رستوران با مرغ سوخاری های با کیفیت و خوشمزه توانسته رضایت مشتریان زیادی را به دست آورد اما می توانید گوشت سوخاری، میگو سوخاری، کریپسی چیکن و کریپسی هات داگ هم سفارش دهید. علاوه بر سوخاری ها می توانید انواع سالاد، پیش غذا و نوشیدنی نیز سفارش دهید.

سوخاری رو خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

این در صورتی است که تهیه مواد اولیه زمان زیادی را از شما می گیرد و برای بسیاری ممکن است مقرون به صرفه نباشد. بنابراین بدون هیچ دردسر و صرف وقت زیادی می توانید با ثبت سفارش خود از اسنپ فود، سوخاری مورد نظر خود را دریافت کنید.

رستوران مرغ سوخاری خروس اندرزگو

یکی دیگر از رستوران های معروف که می توانید خوشمزه ترین مرغ سوخاری ها را از آن تهیه کنید، رستوران خروس اندرزگو واقع در مجتمع پگاه است. شما می توانید بدون صرف زمان و هزینه زیاد تنها با ثبت نام در اسنپ فود و ثبت سفارش خود، بهترین مرغ سوخاری دریافت و نوش جان کنید. خدمات آنلاین رستوران خروس اندرزگو تنها از طریق اسنپ فود انجام می شود و خود هیچ سایت یا صفحه ای در اینستاگرام ندارد. علاوه بر خدمات آنلاین می توانید به صورت تلفنی هم سفارش را انجام دهید.

با ثبت نام در اپلیکیشن اسنپ فود می توانید منوی رستوران خروس اندرزگو را به طور کامل مشاهده کنید. انواع غذاهایی مانند مرغ سوخاری اسپایسی و نرمال، فیله سوخاری، سیب زمینی، بال، بازو و قارچ سوخاری در این منو قرار دارد.

مزایای خرید از رستوران خروس اندرزگو

مزیت مهمی که خرید از رستوران خروس اندرزگو دارد، قیمت مناسب مرغ سوخاری آن هاست. علاوه بر این شما می توانید همراه مرغ سوخاری حجم زیادی سیب زمینی سرخ شده دریافت کنید. جالب است بدانید که در این رستوران علاوه بر سیب زمینی، نان، سالاد کلم و سه نوع سس انار، سوئیت‌ چیلی تند و شیرین و ماست و شوید هم سرو می شود. بنابراین شما می توانید با قیمتی مناسب، یک وعده غذای خوشمزه و با کیفیت را داشته باشید.

سوخاری رو خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

مرغ سوخاری دی معروف ترین کنتاکی تهران

یکی از معروف ترین رستوران هایی که توانسته فرصت سفارش و خوردن بهترین سوخاری ها را برای مشتریان فراهم کند، مرغ سوخاری دی است. شاید فکر کنید در خانه بدون هیچ دردسر تردد و ترافیک و با سلیقه خود می توانید مرغ سوخاری خوشمزه ای درست کنید. اما اگر با اپلیکیشن اسنپ فود وارد صفحه رستوران دی شوید می توانید با هزینه کمتر و صرفه جویی در وقت سوخاری مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیگر نیازی به آماده کردن مواد اولیه، انجام مراحل طبخ و شستشو و نظافت آشپزخانه ندارید. هم به انجام کارهای خود می رسید و بهترین و خوشمزه ترین سوخاری تهران را سفارش می دهید. مرغ سوخاری همراه سیب زمینی سرخ شده و سس های خوشمزه ارسال می شود.

خرید سوخاری از رستوران های معروف

رستوران های معروفی مانند خروس اندرزگو و سرزمین سوخاری فرصت خوردن سوخاری های خوشمزه را برای شما فراهم کرده اند. اگر نزدیکی شعب مختلف رستوران های معروف مانند سرزمین سوخاری باشید می توانید در همان رستوران سفارش خود را ثبت و غذای دریافتی را میل کنید.

از طرفی این امکان وجود دارد که با خدمات آنلاین اسنپ فود سوخاری مورد نظر و مخلفات مورد نظر را سفارش دهید. شما در این رستوران ها بهترین و منظم ترین خدمات را دریافت می کنید. برای مثال اگر سفارش خود را در رستوران دی حضوری ثبت کنید، غذا در بشقاب های چینی و خیلی شیک سرو می شود. این در حالی است بعضی از رستوران ها و کنتاکی ها ترجیح می دهند غذا در ظروف یکبار مصرف سرو شود.

سوخاری رو خودمان درست کنیم یا از بیرون بخریم؟

اما معروف بودن این رستوران ها باعث شده است که مشتریان به سختی جایی برای نشستن در رستوران پیدا کنند. مدت زمان طولانی را باید منتظر باشند تا سفارش خود را دریافت کنند. البته نباید فراموش کرد که تمامی سفارشات حضوری، بیرون بر و سرو شده برای مهمان ها در اسرع وقت فراهم می شود. بنابراین خیالتان از ارائه خدمات باید راحت باشد.

جمع بندی

با توجه به توضیحاتی که دادیم می توان گفت که درست کردن سوخاری نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی است. اما با ثبت نام در اپلیکیشن اسنپ فود می توانید به راحتی به منوی رستوران های معروف تهران مانند سرزمین سوخاری دست پیدا کنید. در نتیجه در کمترین زمان و بدون دردسر نظافت از بهترین خدمات رستوران ها استفاده کرده و غذایی خوشمزه و با کیفیت را دریافت می کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *