خانه > اخبار ایران و جهان > سینورا، پیشرفته ترین داروی ایرانی را بشناسید

سینورا، پیشرفته ترین داروی ایرانی را بشناسید

سینورا پیشرفته ترین داروئیست که تا به حال ایران موفق به ساخت آن شده است. همانطور که میدانید این روزها کشورمان قدم های بزرگی در صنعت داروسازی برمیدارد و این مسئله خیلی خوشحال کننده است، چراکه ساخت داروهای پیشرفته نه تنها میتواند ما را در دنیا مطرح کند بلکه باعث میشود هموطنانمان با کمترین هزینه، بیماری خود را درمان کنند. وزیر بهداشت با حضور در سیناژن از داروی “سینورا” که برای درمان انواع بیماری‌های خودایمنی مفصلی، پوستی و گوارشی کاربرد دارد، رونمایی کرد.

سینورا، پیشرفته ترین داروی ایرانی را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، وزیر بهداشت ماه گذشته با حضور در شرکت دارویی سیناژن، خط تولید داروی سینورا از دسته داروهای مونوکلونال آنتی بادی را افتتاح کرد.

داروی سینورا، پیشرفته‌ترین نسل داروهای با تکنولوژی بالا در جهان به حساب می‌آید.

تکنولوژی پیچیده ساخت این نوع از داروها که سبب وابستگی کشور به تامین‌ کنندگان خارجی در سال‌های گذشته شده بود، سالانه نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار هزینه ارزی برای کشور به همراه داشته است.

گروه دارویی سیناژن در حال حاضر با در دست داشتن تکنولوژی ساخت این داروها از مرحله طراحی سلول تا مرحل کنترل کیفی موفق شده است سالانه ۳۰۰ میلیون دلار از خروج ارز اختصاص یافته به داروهای مونوکلونال را کاهش و دسترسی بیماران به این داروها را آسان‌تر نماید.

داروی سینورا پس از گذراندن تست‌های کنترلی و بالینی فراوان و پس از اثبات کارایی کاملا مشابه نمونه خارجی، با قیمت به مراتب ارزان‌تر از نمونه مشابه خارجی وارد بازار شده است.

این دارو برای درمان انواع بیماری‌های خود ایمنی مفصلی، پوستی و گوارشی کاربرد دارد. با ورود این دارو به بازار دارویی کشور سالانه ۳۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی انجام می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *