خانه > روانشناسی > تست روانشناسی > شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

مسلما می‌دانید که از روی برخی خصوصیات فیزیکی افراد می‌توان شخصیت آنها را تا حدی شناسایی کرد.

زبان بدن در فاش کردن شخصیت آدم‌ها نقش کلیدی بازی می‌کند. در این مقاله نیم نگاهی داریم به نحوه مشت کردن دست افراد. دست‌تان را قبل از آنکه مطالب مربوطه را بخوانید مشت کنید و نگاهی به شکل مشت‌تان بیاندازید. شبیه کدام شکل است؟

شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

اعضای بدن ما حرف های زیادی در رابطه با شخصیت درونی مون برای گفتن داره و به ما کمک میکنه راهی برای ارتباط برقرار کردن با اون پیدا کنیم. همین حالا دستاتون رو مشت کنید و به بعضی از ویژگی های شخصیتی تون پی ببرید.

انگشت شست در بالای انگشت های مشت شده

شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

انگشت شست در داخل انگشت های مشت شده

شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

انگشت شست در کنار انگشت های مشت شده

شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

انگشت شست به جهت بالا

شخصیت شناسی از روی مشت کردن دست

نتیجه

انگشت شست در بالای انگشت های مشت شده

شما پر انرژی ترین شخص در دنیا هستید. دائم به دنبال تجربیات و اطلاعات جدید هستید و همه چیز را خیلی زود می پذیرید. هیچوقت زمان تان را با نشستن جلوی تلویزیون هدر نمی دهید. شما فردی مهربان و بشردوست هستید که همیشه دوست دارید به دیگران کمک کنید. بیشتر از حرف عمل می کنید و مهربانی و معتمد بودنتان باعث شده دیگران برای شمااحترام خاصی قائل باشند. به تمام اطرافیان تان انگیزه و انرژی می دهید و رهبری محترم هستید.

انگشت شست در داخل انگشت های مشت شده

شما انسان باهوشی هستید و خیلی خوب حرف می زنید اما در دوست یابی زیاد خوب نیستید. به همین دلیل ممکن است اطرافیان تان فکر کنند شما انسان کم حرف و عبوسی هستید اما پس از شناخت شما متوجه می شوند که تا چه اندازه مهربان و رووف هستید. ریشه هر مشکلی را می بینید و راه حل آن را پیدا می کنید. زرنگ و باهوش هستید و همیشه تصمیم درست می گیرید. گاهی اوقات بیش از حد از خودتان انتظار دارید و همین باعث نگرانی تان می شود. به همین دلیل نیاز دارید یک شخص بدون این که چیزی را برایش توضیح دهید درک تان کند.

انگشت شست در کنار انگشت های مشت شده

شعار شما این است: هر کسی خودش مسیر زندگی خودش را انتخاب می کند. و مسیر زندگی شما یکی از آن مسیرهای سخت است. بسیار فعال و با اشتیاق هستید و ارزش خودتان را می دانید. ترس شما از شکست باعث می شود نتوانید تصمیم های جدی بگیرید و این تنها چیزی است که اعتماد به نفس تان را کم می کند. به همین دلیل گاهی اوقات نیاز به تایید دیگران دارید. دوستان تان به بی ریایی و قابل اعتماد بودن شما ارزش قائل می شوند و از این که شما در کنارشان هستید احساس امنیت می کنند.

انگشت شست به جهت بالا

شما بسیار متواضع و در عین حال باهوش و با استعداد هستید. ایده های جالبی به ذهن تان می رسد که از نظر دیگران غیرممکن هستند. در آرزوی کشف دنیا هستید و از همه مهم تر در این راه قدم برمی دارید. اطرافیان تان شما را به عنوان یک دایره المعارف می شناسند و از شما در خیلی موارد مشاوره می گیرند. اما از درون فرد بسیار محتاطی هستید و با هر کسی ارتباط برقرار نمی کنید و تنها به کسانی که می شناسید مشاوره می دهید.

 

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *