خانه > اخبار ایران و جهان > شوهرم که سرکار رفت، پسر همسایه و دوستش داخل خانه شدند و !!! + عکس

شوهرم که سرکار رفت، پسر همسایه و دوستش داخل خانه شدند و !!! + عکس

زن جوان و دو فرزند خردسالش در خانه تنها بودند که ناگاه جوانی با نقابی سیاه بر چهره وارد حیاط شد و در چشم به هم زدنی با کمک همدستش دست، پا و دهان زن را بستند و بیرحمانه او را به باد کتک گرفتند تا محل نگهداری طلا و جواهراتش را نشان دهد.

شوهرم که سرکار رفت، پسر همسایه و دوستش داخل خانه شدند و !!! + عکس

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا؛ ساعت هشت و نیم صبح بیستم شهریورامسال، مأموران کلانتری ۱۷۶ فشافویه شهرری باخبر شدند دو سارق در پوشش مأمور اداره آب به خانه زن ۲۵ ساله‌ای در روستای ابراهیم آباد هجوم برده‌اند و پس از ضرب و شتم وی، ۱۰ میلیون تومان طلاهایش را به سرقت برده‌اند.

شاکی به کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: «شوهرم هر روز ساعت ۷ راهی محل کارش می‌شود. امروزهم طبق روال همیشگی در همین ساعت از خانه خارج شد؛ اما حدود ساعت ۷:۴۵ بود که زنگ در خانه به صدا در آمد. درحالی که بشدت ازشنیدن صدای زنگ تعجب کرده بودم ازپشت درپرسیدم چه کسی است؟همان موقع هم شخصی خودش را مأمور اداره آب و فاضلاب معرفی کرد و مدعی شد که برای نوشتن کنتور آب آمده است. من هم در را باز کردم اما ناگهان دو نفر را که یک نفرشان صورتش را پوشانده بود در مقابل خود دیدم.جز دو فرزند دو و سه ساله‌ام کسی در خانه نبود. قصد فریاد کشیدن داشتم که آنها مرا خیلی سریع به داخل خانه کشاندند وکتکم زدند.

آنها بیرحمانه با لوله جارو برقی مرا زدند. به همین خاطر دیگر قدرتی برایم نماند؛ پس ازآن تهدید کردند که اگر درخواست کمک کنم، فرزندانم را خواهند کشت. من هم از ترس جان بچه‌ها وخودم سکوت کردم. آنها پس از قیچی کردن النگوهای دستانم و سرقت طلاهای داخل خانه، دست و پا و دهانم را با طناب بستند و بسرعت فرارکردند. بالاخره با تلاش زیاد ودر حالی که جانی برایم باقی نمانده بود توانستم طناب‌ها را باز کنم و از اهالی محل کمک بخواهم.»پس ازاین اظهارات، کارآگاهان با حضور در محل سرقت به تحقیقات میدانی پرداختند و با توجه به شیوه و شگرد سرقت اطمینان پیدا کردند که سارقان با شناسایی دقیق خانواده و داشتن اطلاعات کامل از نحوه رفت و آمد و حضور همسرش، نقشه سرقت را طراحی و اجرا کرده‌اند.آنها با تحقیق از اهالی روستا، اطلاع پیدا کردند که جوان ۳۰ ساله‌ای به نام محمد که همسایه زن جوان است، صبح روز سرقت در پشت بام خانه‌اش که مشرف به خانه شاکی است دیده شده است.

بدین ترتیب پس از تحقیق درباره وی، مأموران موفق به شناسایی یکی از دوستان محمد، به نام اسماعیل- ۱۹ ساله- شدند که سوابقش نشان داد پیش از این به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر به همراه محمد در یک کارگاه تولید مواد اولیه لاستیک به‌عنوان کارگر ساده مشغول به‌کار هستند.با شناسایی تصویر اسماعیل از سوی زن جوان به‌عنوان یکی از سارقان، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند او با همدستی محمد دست به سرقت زده است. و به احتمال زیاد، سارقی که هنگام سرقت صورتش را با نقاب پوشانده نیز همان محمد (جوان همسایه) است.بنابراین کارآگاهان ساعت ۴ صبح جمعه و در دو عملیات جداگانه در منطقه حسن آباد و روستای ابراهیم آباد، اسماعیل و محمد را دستگیر کردند.این دو پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی با صراحت به طراحی و انجام سرقت اعتراف کردند؛ محمد به کارآگاهان گفت: داخل محل سکونت ما، دو خانواده هستند که وضعیت مالی‌شان نسبت به دیگر اهالی بهتر است؛ یکی از آنها همین زن و همسرش هستند و خانواده دیگر به فاصله چند خانه دورتر از ما زندگی می‌کنند؛ با توجه به اطلاعات دقیقی که از هر دو خانواده داشتم، پیشنهاد سرقت را به اسماعیل دادم. اوهم قبول کرد تا سرقت را انجام دهیم.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات، متهمان اعتراف کردند طلاهای مسروقه را به قیمت ۱۰ میلیون تومان به خریداری در منطقه شهرری فروخته‌اند که خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی شد و پس از دستگیری قسمتی از طلاجات مسروقه کشف شد.وی گفت: مالباختگانی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند یا موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند، برای طرح شکایت به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی واقع در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *