خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس “کریستینا پیمنوا” + بیوگرافی

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس “کریستینا پیمنوا” + بیوگرافی

بیوگرافی و عکس های کریسینا پیمنوا دختر زیبای روس

کریستینا پیمنوا (Kristina Pimenova) زیباترین دختر جهان، متولد ۲۷ دسامبر ۲۰۰۵ میلادی در مسکو روسیه می باشد. وی به عنوان جوان‌ترین مدل و زیباترین دختر جهان معرفی شده که از وی به عنوان الهه زیبایی روس در دنیای مد و فشن نیز یاد میشود.

در این مطلب از سایت حیاط خلوت همراه ما باشید تا بیشتر با کریستینا پیمنوا دختر جذاب روسی آشنا شوید.

Kristina Pimenova image + Kristina Pimenova ege

عکس جدید کریستینا پیمنوا

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس "کریستینا پیمنوا" + بیوگرافی

این دختر زیبای روس با چشمان آبی لاجوردی، از سن چهار سالگی وارد عرصه مدلینگ شد و بعنوان مدل پوشاک کودکان، به سرعت بدلیل میمیک چهره جذاب و کاریزماتیک، در لیست جذاب ترین کودکان جهان قرار گرفت. پدر کریستینا همچون پدر تایلن بلوندو، یک فوتبالیست بود اما مادرش همچون مادر رومئو بکهام «ویکتوریا بکهام»، یک مدل مشهور روس است.

حمایت های مارد کریستینا

مادر کریستینا همچون مادر جاستین بیبر «خواننده جوان کانادایی»، برای طی کردن مسیر پیشرفت کریستینا تلاش های بسیاری کرد. وی عکسهایی که از دختر خردسالش می‌گرفت را برای آژانس مدلینگ PRESIDENT KIDS ارسال کرد و نظر انها را برای همکاری با دخترش جلب نمود. همین امر سبب شد تا او سابقه همکاری با برندهای لاکچری مد به خصوص BURBERRY, ARMANI BENETON را در کارنامه داشته باشد.

دختر زیبای روس + دختر چشم آبی + جذاب ترین دختر جهان

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس "کریستینا پیمنوا" + بیوگرافی

یک ژیمیناستیک کار حرفه ای

کریستینا پیمنوا در حالی‌که هنوز شش سال نداشت، وارد عرصه ژیمناسیتک ریتمیک شد که ورزشی محبوب همچون رقص باله در بین دختران جوان و خوش اندام روس به شمار میرود. او فعالیت های خودرا تحت نظر اولگا کاپارانووا آغاز کرد ودر سال ۲۰۱۳ میلادی، در تورنومنت ژیمناستیک در تاتارستان که توسط آلینا کایاوا روس «قهرمان سابق ژیمناستیک جهان» سازماندهی شد حضور یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

زیباترین دختر جهان عکس + عکس دختر خوشگل برای پروفایل

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس "کریستینا پیمنوا" + بیوگرافی

آوریل ۲۰۱۵ میلادی بود که تصویر کریستینا پیمنوا روی جلد مجله کودکان ووگ «VOUGE KIDS» منتشر شد و شمار زیادی از مخاطبان این مجله با چهره خوشگل زیباترین دختر خردسال دنیای مد آشنا شدند. او و مادرش در سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی به کشور آمریکا رفتند ودر آنجا ساکن هستند. شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه در اکتبر ۲۰۱۶ میلادی، مستند کوتاهی از زندگی و فعالیت های این دختر دوست داشتنی کوچک منتشر کرده است.

کریستینا در دنیای بازیگری

این دختر زیبا روسی، سابقه بازی در فیلم فانتزی ایتالیایی با نام: CREATOS: THE PAST را در کارنامه دارد. هم چنین فیلم RUSSIAN BRIDE که توسط مایکل اوجدا درسال ۲۰۱۷ میلادی ساخته شد. او در گفتگو با مجله POSH KIDS از علاقمندی اش به حضور حرفه ای در عرصه بازیگری و کارگردانی سینما خبر داد.

بیوگرافی کریستینا پیمنوا + اینستاگرام کریستینا پیمنوا

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس "کریستینا پیمنوا" + بیوگرافی

کریستینا دارای صفحات اجتماعی پر مخاطبی در اینترنت است و مادرش مدیریت این صفحات را بر عهده دارد. او نیز همچون تعداد زیادی از کودکانی که در فعالیت مدلینگ فعالیت دارند، مورد انتقاد از سوی حامیان حقوق کودک است. چرا که معتقدند که دوران کودکی نباید تحت قید و بند و قیمومیت آژانس های تبلیغاتی مد و لباس قرار بگیرد و این دوران به صورت طبیعی باید برای کودک طی شود.

گرچه مادر کریستینا پیمنوا همچون مادر تایلن بلوندو، زندگی تحت فشار دخترش را رد میکند. او حتی انتقاداتی که به فوتوشوت های دخترش از سوی رسانه ها درباره برداشت های جنسی از عکسهای کریستینا پیمنوا می‌شود را نمی پذیرد. موضوعی که هم چنان در کانون بحث روانشناسان کودک قرار دارد.

عکس های کریستینا پیمنوا + سن کریسینا پیمنوا

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس "کریستینا پیمنوا" + بیوگرافی

نشریه DAILY MAIL صحبت های مادر این دختر خوشگل و الهه زیبایی روسیه رتایید کرده و معتقد است که منتقدان فعالیت موفق ترین مدل کوچک جهان، تنها نقاط تیره و تاریک را نگاه میکنند.

اینستاگرام کریستینا پیمنوا

این دختر خردسال روس، بیش از دو میلیون و دویست هزار فالور دارد و ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۱۳۰۰ پست به اشتراک گذاشته است که توسط مادرش انجام میشود. چرا که فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کودکان زیر ۱۶ سال غیر قانونی اعلام گردیده است.

این دختر جوان که نام اکانت خود را :‌KRISTINA PIMENOVA 2005 تعیین کرده، ۳۷ صفحه را فالو میکند. این الهه زیبایی، در IMDB هم دارای پروفایل اختصاصی است.

عکس های جذاب ترین و زیباترین دختر روس "کریستینا پیمنوا" + بیوگرافی

جذاب ترین و زیباترین دختر روس “کریستینا پیمنوا” + بیوگرافی

گردآوری: اخبار مد و ستاره ها

منبع: ویکی پدیا، پارس ناز، اینستاگرام کریستینا پیمنوا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

2 دیدگاه

  1. سید یحیی لویزانی

    در نیروهای مسلح و ورزش و فوتبال رکن اصلی هستم حتی در جهان میخوام برم سن‌پترزبورگ زندگی کنم. نزدیک باغ وحش مدارک ارسال کردم روسیه جوابم را نداده است بایگانی اسناد سجلی در امور خانواده

  2. سید یحیی لویزانی

    با روسیه و روس‌ها خیلی راحتم حس میکنم فقط روسیه نسبت به من اسناد بالای دست داره و باید کسب تکلیف کنم و روس‌ها رو خیلی دوست دارم بایگانی اسناد سجلی اما روسیه پاسپورت و بلیط و ویزا به من نداده است من همه مدارک را فرستادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *