خانه > سرگرمی > فـال روزانه جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

فـال روزانه جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۳ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان را جدی گرفته و یک جشن درست و حسابی به راه بیندازید. شما ارزش این را دارید که به خودتان این هدیه را بدهید. گاهی لازم است به خودتان یادآوری کنید که چقدر ارزشمند هستید و روز تولدتان آنقدر زیباست که باید جشن گرفته شود. برای خودتان ارزش قائل شوید و به خود احترام بگذارید تا دیگران نیز همین رفتار را با شما داشته باشند. شما فراتر از آن شخصی هستید که شرایط فعلی زندگی به شما نشان می دهد که هستید، نگرشتان را تغییر دهید و با دیدی تازه به خودتان نگاه کنید و کارهایی را انجام دهید که همیشه آرزویشان را داشته اید. امسال شما این توانایی را خواهید داشت که هم به احساسات و هیجانات قلبی خود اهمیت داده و هم عملگرایانه رفتار کنید. قدرت خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و می توانید حتی مانند یک مخترع رفتار کنید. البته اگر نتوانید ایده های فراوانی که به ذهنتان می رسند را به خوبی مدیریت کنید در عملی کردن آنها با مشکلات زیادی روبراه خواهید شد.

امروز هر وقت که بحث مدیریت منابع مالیتان به میان بیاید باید به احساس خود رجوع کنید، خواه مسائل مالی شخصی باشد و خواه بخواهید در مورد مسائل کاری تصمیم بگیرید. زیاد به منطق خود تکیه نکنید و اگر قصد سرمایه گذاری، خرید و حتی ولخرجی کردن را دارید به صدای قلبتان گوش کنید. شاید هر از گاهی احساس کنید که بهتر است توجهتان را روی مسائل معنوی متمرکز کنید، اما یادتان باشد که هیچ اشکالی ندارد اگر هم به معنویات توجه کنید و هم تفریح کرده و از روزتان لذت ببرید. شما آنقدر مستقل هستید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. دست از این تفکرتان بردارید و از نشان دادن ضعفهایتان هراس نداشته باشید.

امروز وقتی خودتان فکر می کنید که همه چیز خیلی خوب و روبراه است، مخالفت های دوستان و اعضای خانواده به صورت خیلی غیر منتظره همچون پتکی بر سرتان فرو خواهند آمد. هر چند اختلاف نظرهای روزمره کاملا طبیعی هستند شما در شرایط فعلی در اوج حساسیت قرار دارید و هضم این مخالفت ها برایتان تقریبا غیر ممکن است. با این حال حساسیت امروزتان به شما کمک خواهد کرد زیبایی های موجود در پیش پا افتاده ترین چیزها را نیز ببینید. سعی کنید روی جنبه مثبت احساسات خود تمرکز کنید و آرامش را به خود و اطرافیانتان هدیه کنید. در رابطه عاطفیتان لازم نیست هر فکری را که به سرتان خطور می کند بلافاصله به زبان بیاورید، گاهی بهتر است بعضی افکار ناگفته باقی بمانند.

امروز انتخاب این که خودتان را درگیر یک بحث احساسی کرده و یا در مورد آن سکوت اختیار کنید برایتان بسیار دشوار است، به ویژه این که خیلی هم احساساتی شده اید. شما با وجود احساسات عمیقی که نسبت به این موضوع دارید در انتقال نظرات و افکار خود در رابطه با آن با مشکل مواجه هستید. بجای این که خودتان را با بحث های بی نتیجه خسته کنید خودتان را کنار کشیده و بگذارید دیگران هر چه دلشان می خواهد فکر کنند. داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن به اندازه کافی ایده خیلی خوبی به نظر می رسد، ولی شما به اندازه کافی نسبت به این برنامه ها احساس تعهد نمی کنید و همین باعث می شود نتیجه ای که انتظار دارید را نگیرید، اما امروز فرق می کند!

امروز شما با بیقراری تمام در انتظار این هستید که با دوستان و خانواده تان دور هم جمع شده و آرامشی که تنها بودن در کنار آنها می تواند به شما ببخشد را در وجود خود احساس کنید. برنامه ریزی و وقت گذاشتن برای مسائل کاری وقتی که می توانید روز تعطیلتان را در کنار عزیزانتان بگذرانید خیلی مسخره به نظر می رسد. اگر مجبور هستید که حتما زمانی را هم برای کارتان کنار بگذارید اشکالی ندارد، به شرطی که بعد از کار وقتتان را صرف عزیزانتان کنید. امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه ای است که هر دکتری می تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه ای خوشایند و تکرار نشدنی رقم خواهد زد.

با وجود این که شما معمولا با اعتماد به نفس تمام فکر می کنید که می توانید در هر بحثی پیروز شوید، امروز قبل از این که دهانتان را باز کنید انگار هر آنچه می خواسته اید بگویید از ذهنتان پاک می شود. شاید بهتر باشد امروز زیاد خودتان را درگیر بحث با دیگران نکنید و تصویر خوبی که دیگران از شما در ذهن خود دارند را خراب نکنید. شما خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند.

امروز یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده ممکن است کاری کند که اصلا از او انتظار ندارید، ولی خیلی روی این موضوع تمرکز نکنید و به کارهای خودتان برسید و اجازه ندهید فکر کردن به این موضوع مزاحم کارها و وظایف اصلیتان بشود. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند، ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید. ممکن است به صورت خیلی غیر منتظره با شخصی که ممکن است از شهر و یا حتی کشور دیگری باشد آشنا شوید که می تواند خیلی زود توجه شما را به خود جلب کند و به شریک عاطفی شما تبدیل شود. شما نقاط مشترک زیادی با این شخص دارید و از مصاحبت با او لذت می برید.

امروز ممکن است اعضای خانواده تان اخبار غیر منتظره ای برای شما داشته باشند. این خبرها می توانند مربوط به افرادی باشد که شما می شناسید و یا شاید خود این شخص بخواهد شما را در جریان برنامه هایی که برای آینده خودش دارد و شما تا به حال از آن بی خبر بوده اید بگذارد. هرچند خبرهایی که می شنوید مثبت هستند احتمال دارد که شما را در فکر فرو برده و تغییراتی در عقاید و نظراتتان ایجاد کنند. امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد.
امروز ممکن است به محافل و میهمانی های جالبی دعوت شوید که دوستان دیگرتان نیز در آن شرکت خواهند کرد و در نتیجه شما هم با اشتیاق در انتظار حضور در این مهمانی هستید. قطعا بودن در این جمع برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، اما باید سعی کنید غریبه ها را نیز با روی باز بپذیرید، زیرا به احتمال زیاد فرصت آشنایی با افرادی برایتان فراهم خواهد شد که می توانند نقش مهمی در زندگیتان ایفا کنند. تا جایی که می توانید به خودتان برسید و با بهترین ظاهر ممکن در این مراسم حاضر شوید. امروز هیچ حد و مرزی برای فکر و خیال هایتان وجود ندارد، ولی باید مواظب باشید گول این فکر و خیال های بی پایه و اساس را نخورید.

امروز خبرهای خوبی که احتمالا در رابطه با مسائل مالی نیز خواهند بود به دستتان خواهند رسید. اگر پول غیر منتظره ای به دستتان رسید دوست صمیمی و یا همسرتان را به یک رستوران خوب دعوت کرده و یک مهمانی راه بیندازید. شما متوجه این هستید که فرصت های بزرگی دارند به شما نزدیک می شوند، ولی حالا این فرصت ها با سرعتی بیشتر دارند به شما می رسند و باید خودتان را برای بهره بردن از آنها آماده کنید. پس تا فرصت هست کارها و وظایفی که در دست دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید. وقتی کارهایی که در دست دارید را جمع و جور کنید خواهید توانست برای وارد شدن به مرحله جدید زندگیتان آماده شوید. عقربه های ساعت در حرکتند و آینده منتظر هیچکس نمی ماند.

امروز افکار و تخیلاتتان آنقدر فعال هستند که به نظر بعضی ها ارتباطتان را با دنیای واقعی قطع کرده اید و تنها در عالم رویا به سر می برید. سعی کنید وقت آزادتان را با کسانی بگذرانید که افکار و نگرشی شبیه به خودتان دارند و نیاز شما به حرف زدن در مورد رویاهایتان را برآورده می کنند. امروز روابط شما با دوستان و نزدیکانتان خیلی خوب و نزدیک خواهند بود و در مورد موضوعات جالبی مانند مسائل روز جهان صحبت خواهید کرد و اتفاقا نظراتتان خیلی نزدیک به هم نیز خواهند بود و صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما ایجاد خواهند کرد. در زمینه روابط عاطفی نیز نقاط مشترک بیشتری با عشقتان خواهید یافت و حتی بیش از هم نسبت به هم علاقمند خواهید شد.
امروز کارهای ناتمام بسیاری باید در خانه انجام دهید که شاید تصمیم بگیرید برخی از این کارها را که کاملا ضروری نیز هستند برای گذراندن وقتتان به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد پشت گوش بیندازید. اگر کارهای اصلیتان را امروز انجام ندهید تمام هفته آینده مجبور به جبران کوتاهی امروزتان خواهید بود، پس سعی کنید اولویت را به این کارها داده و هر چه سریعتر آنها را به اتمام برسانید تا از باقی مانده زمانتان همان طوری که خودتان دوست دارید استفاده کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد.

خبرهای خیلی خوبی در رابطه با موفقیت و خوش شانسی یکی از دوستانتان هیجان بسیاری به شما خواهند بخشید و زمان زیادی را صرف صحبت کردن و تبریک گفتن به این دوست و همچنین تعریف این ماجرا برای بقیه خواهید کرد. این ماجرا برای شما خیلی خوب و الهام بخش خواهد بود و انگیزه لازم برای تلاش بیشتر در راه رسیده به اهدافتان را برای شما فراهم خواهد کرد. امروز به فکر یک مسافرت طولانی مدت به جایی هستید که تا به حال هرگز نرفته اید.  فکر نکنید که امکان انجام این کار برایتان میسر نیست. حتی اگر فکر می کنید امکان گرفتن مرخصی ندارید و یا از پس هزینه ها بر نمی آیید هم کافی است به اندازه تلاش کنید تا همه برنامه هایتان راحتتر از آنچه خودتان فکر می کنید روبراه شوند.

منبع:برترینها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

استوری تبریک عید فطر + متن تبریک عید فطر جدید

استوری برای عید سعید فطر در ادامه مجموعه ای از متن زیبا تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *