خانه > اخبار ایران و جهان > فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی و واکنش مردم

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی و واکنش مردم

بامداد امروز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی در پارس آباد مغان در برابر چشمان مردم اجرا شد . در ادامه عکس ها و فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی و واکنش مردم به آن را مشاهده می کنید.

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی

به گزارش رکنا، مراسم اعدام execution اسماعیل رنگرز، شیطان Evil پارس آباد و قاتل The Murderer آتنا در محله باکری شهرستان پارس آباد در حال انجام است.
در این مراسم جمع گسترده ای از اهالی این شهرستان برای دیدن صحنه اعدام شیطان پارس آباد حضور پیدا کردند.

سرتاسر محله باکری داربست کشی شده است و جمع گسترده ای از مردم در خیابان حضور داردند که خیلی ار آن ها ار شب گذشته راهی محل اعدام شده بودند.

ماموران امنیتی محدوده اعدام را تحت نظر دارند و مراسم را مدیریت می کنند. هنوز خبری از اسماعیل رنگرز، شیطان پارس آباد نیست اما با این حال مردم شعار بیشرف بیشرف سر می دهند و برای دیدن لحظه اعدام ثانیه شماری می کنند.

عکس های اعدام قاتل آتنا اصلانی

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانیعکس و فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی

 

از ساعت ۴:۳۰ سحرگاه امروز محله باکری پارس آباد مغان پذیرای جمع گسترده ای بود که برای مراسم اعدام قاتل آتنا آمده بودند. ۱۷ دقیقه بعد خانواده آتنا اصلانی برای مشاهده لحظه مرگ قاتل دختر دلبندشان به محل اجرای حکم آمدند.

هنوز دقایقی از حضور خانواده آتنا در محل اجرای حکم نگذشته بود که شعار بی شرف بی شرف اعدام اعدام سکوت سحرگاه مغان را شکست.

خشم عمومی به حدی جریحه دار شد که مردم برای ورود به محوطه اعدام چند داربست را شکستند اما ماموران امنیتی مانع شدند.

در همین هنگام صدای اذان در فضا طنین انداز شد و بهنام پدر آتنا از همشهریان خود خواست تا نظم را برای اجرای حکم رعایت کنند.

اکنون همه چیز آماده اجرای حکم بود، طناب دار به جرثقیلی که قرار بود جان شیطان پارس آباد را بگیرد آویخته شد و نفس ها برای اجرای حکم در سینه حبس شد.

ناگهان قسمتی از محوطه مراسم اعدام دچار آتش سوزی شد که احتمالا به دلیل شکسته شدن لوله گاز بود و با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی برطرف شد.

عقربه ها ساعت ۶ صبح را نشان می داد که شیطان پارس آباد هم به محل آمد. با هویدا شدن اسماعیل رنگرز بار دیگر فریادهای بی شرف بی شرف اعدام اعدام طنین انداز شد.

مامور امنیتی سیاه پوش که صورتش نیز پوشیده است اسماعیل را به سمت چوبه دار هدایت کرد و در همین هنگام اسماعیل برای آخرین بار در جمع خبرنگاران قرار گرفت.

خانواده اصلانی در حالی که در گوشه ای از محوطه ایستاده اند نظاره گر آخرین قدم هایی هستند که توسط قاتل دخترشان برداشته می شود. حکم با بلندگو در محوطه اعدام قرائت شد و طناب دور گردن رنگرز قرار گرفت. ترس از چشمانش جاری بود، ترس از خفه شدن به وسیله طناب اعدام مرگ را برایش دشوار کرده بود.

شاید فقط در آن لحظه توانست بفهمد زمانی که دستان خود را بر گلوی آتنای معصوم می فشرد دختر ایران چه دردی می کشیده است.

جرثقیل به سمت بالا حرکت کرد و فریادهای بی شرف بی شرف بار دیگر طنین انداز شد با این تفاوت که این بار به کف و سوت همراه شد.

صدای کف و سوت و شادمانی از مرگ وی آخرین صدایی بود که اسماعیل رنگرز شنید، شیطان پارس آباد پیش از طلوع خورشید ۲۹ شهریورماه در پارس آباد مغان به جرم قتل و تجاوز به دختربچه هفت ساله اعدام شد.

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی

فیلم لحظه اعدام قاتل آتنا اصلانی

دانلود و مشاهده فیلم های بیشتر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *