خانه > فرهنگ و هنر > قصه کودکانه و تصویری شیرین و جذاب

قصه کودکانه و تصویری شیرین و جذاب

قصه کودکانه تصویری زیبا برای کودکان باهوش

در این مطلب از حیاط خلوت به ارائه سه قصه کودکانه تصویری جذاب و جالب برای بچه های باهوش و با استعداد می پردازیم که هر یک از این داستان های کودکانه از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند بهترین انتخاب برای کودک دلبند شما باشند.

این داستان ها علاوه بر متن هایی زیبا با بیانی شیرین و کودکانه، دارای تصاویری دلنشین و جالب نیز می باشند که مطمئنا تماشای آنها کودک شما را نیز به وجد می آورد. اولین داستان کودکانه تصویری مربوط به قصه بچه موش کنجکاوی است که تلاش دارد بداند چه کسی از همه قوی تر است و برای رسیدن به جواب سوالش کنجکاوی های زیادی می کند. این داستان می تواند برای بچه های سه تا هفت سال بسیار زیبا و شنیدنی باشد.

قصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذاب

قصه کودکانه بعدی مربوط به اهمیت سلام کردن کودکان است، در این داستان سعی شده است با بیانی کودکانه، اهمیت سلام کردن را به کودکان یادآوری می نماید. این داستان کودکانه یکی از آموزنده ترین داستان ها برای بچه ها است که اغلب مورد توجه والدین و مربیان قرار می گیرد.

قصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذاب

همه قصه های کودکانه از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند، اما برخی از آنها را می تواند درس بزرگی برای کودکان باشد. یکی از این نوع قصه ها، قصه کفشدوزک و دوستانش است که به زیبایی امیدوار بودن در زندگی را به کودکان آموزش می دهد. این قصه تصویری کودکانه زیبا را می توانید در ادامه مشاهده نموده و ضمن خواندن این داستان زیبا برای کودکان، آنها رابا تصاویر دلنشین و جذاب این قصه آشنا نمایید.

قصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذابقصه کودکانه و تصویری شیرین و جذاب

امیدواریم مطالعه این سه قصه کودکانه تصویری برای شما دوستان گرامی و کودکان عزیزتان جذاب و جالب بوده باشد و از مطالعه آنها لذت کافی را برده باشید.

*******************************************

پیشنهاد میکنم اینم بخونید : قصه کوکانه و تصویری شیرین و جذاب (۲)

پیشنهاد میکنم اینم بخونید : ۵ داستان کودکانه از زندگی حضرت محمد (ص)

*******************************************

منبع : آرگا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *