خانه > دنیای مد و فشن > لباس های مناسب افراد کوتاه قد

لباس های مناسب افراد کوتاه قد

لباس های مناسب افراد کوتاه قد

معمولا به خانم هایی که قد زیر ۶۰ سانت دارند ریزه می گویند. اما می توان این مسئله را به بهترین شکل مدیریت کرد. به عنوان مثال به جای کفش های تخت بیشتر از کفش های بلند استفاده می کنند یا همیشه در اتاق یک پلکان فلزی همراه دارند و یا همیشه در عکس ها جلوتر از همه می ایستند. اما آیا لباس هایی که می پوشند مناسب هستند؟ در این جا با ۶ نوع لباسی که کوتاه قدها باید داشته باشند آشنا شوید.

کفش های لژدار

نمی توان نسبت به کفش های ۱۰ سانتی احساسی نداشت اما آسایش و راحتی پاها هم اهمیت زیادی دارد. هنگام خرید کفش سعی کنید برای کفش هایی هزینه کنید که هم لژ داشته باشند و هم بند مچ پا. با این ویژگی ها دیگر نیازی نیست یک جا بنشینید چون به اندازه کافی راحت هستند که بتوانید با آن ها به راحتی راه بروید.

شلوارهای گشادی که پاها را بلندتر نشان می دهد

اگر می خواهید قدتان کمی بلندتر نشان داده شود چرا شلوار گشاد را با کفش های لژدار امتحان نمی کنید؟ این شلوارها قدشان بلند است و پاچه روی کفش ها می افتد و همین باعث می شود قد بلندتر نشان داده شود. از طرف دیگر این شلوارها کمر را باریک تر نشان می دهد.

جین دمپا گشاد

معمولا شلوارهای جین کمی بلند هستند و برای کوتاه کردن آن ها باید به خیاط مراجعه کرد. اما بعضی برندها برای کوتاه قدها اندازه های کوتاه تری تولید می کنند که می توانید آن ها را هم با بوت و هم با صندل امتحان کنید. فقط باید بدانید که چه کفشی را با آن ست کنید.

کت متوسط

معمولا کوتاه قدها با پوشیدن ژاکت و پالتو مشکل دارند. وقتی قد این لباس ها تا زانو باشد دیگر نمی توان آن ها را با کفش های بدون پاشنه پوشید. پس باید کت یا پالتویی که انتخاب می کنید تا زیر باسن باشد تا همه چیز با هم تناسب پیدا کند.

بلوز یقه هفت

این مثلث بر عکس روی یقه برای ریز نقش ها بسیار مناسب است چون توجه را از قسمت کمر دور کرده و به قسمت یقه متمرکز می کند. جنس پارچه لباس باید سبک باشد و بتوانید در مناسبت ها و فصل های مختلف از آن استفاده کنید و طرح و رنگ آن ها شما را زود خسته نکند.

پیراهن کوتاه

لباس های کوتاهی که بلندی قد آن ها تا بالای مچ پاهاست نسبت به لباس های خیلی کوتاه جذاب تر و شیک تر هستند. پس سعی نکنید لباس هایی انتخاب کنید که روی مچ را می گیرند چون کمی شما را شلخته می کند.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات طلائی خرید کت و شلوار

نکات طلائی خرید کت و شلوار انتخاب کت و شلوار مناسب می‌تواند یک چالش بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *