خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > ماجرای جالب خاستگاری و ازدواج رضا صادقی با همسرش+عکس

ماجرای جالب خاستگاری و ازدواج رضا صادقی با همسرش+عکس

رضا صادقی یکی از با احساس ترین خوانندگان ایران است که با ترانه ی « مشکی رنگ عشقه » به شهرت فراوانی رسید و این سخن او در دل همه ی جوان ها ریشه افکند که واقعا مشکی رنگ عشقه .

ماجرای عجیب ازدواج رضا صادقی با همسرش+عکس

طی مصاحباتی که با رضا صادقی  شده ، سایت حیاط خلوت می خواهد برایتان بخش های جذاب این مصاحبه ها را به نمایش بگذارد.

از رضا صادقی پرسیده شد که چگونه با همسرت آشنا شدی ؟

در پاسخ گفت : من در طی سفری که به آلمان داشتم با همسرم آشنا شدم . او ایرانی الاصیل است حتی از اینکه سید است مرا بسیار جذب خودش کرده . او در آلمان بزرگ شده اما خوشبختانه توانسته فرهنگ اصیل ایرانی خود را حفظ کند .

ماجرای جنجالی ازدواج رضا صادقی با همسرش در آلمان + عکس

ماجرای جنجالی ازدواج رضا صادقی با همسرش در آلمان + عکس

ابتدا تصمیم نداشتم ازدواج کنم و به همین خاطر هم در دور ترین نقطه از کرج زندگی می کردم زیرا اینجا را پایان خط زندگی می پنداشتم اما وقتی با همسرم ازدواج کردم و از عشقم صاحب یک فرزند شدم تازه فهمیدم که تا آخر خط هنوز خیلی فاصله دارم .

وی ادامه داد: راستش من همیشه به دنبال تنهایی بودم و حتی بارها سعی کردم در خارج از کشور زندگی کنم البته مدتی هم در کانادا و استرالیا زندگی کردم اما هرگز نتوانستم غربت را تحمل کنم زیرا حس می کردم آنجا خانه ی پدر همسایه ی من است نه خانه ی پدریم و باید دائم ادای آدم های خوشحال را در می آوردم اما در خانه ی پدری خود آدم به راحتی می تواند بخندد ، گریه کند ، سکوت کند و یا حرف بزند.

ماجرای عجیب ازدواج رضا صادقی با همسرش+عکس

همچنین آقای رضا صادقی از داستان خواستگاری خود این چنین گفت: من همیشه دوست داشتم مراسم خواستگاریم اصیل باشد و طبق سنت های ایرانی برگزار شود به همین خاطر پدر و مادرم به خانه ی پدری همسرم که در تهران بود آمدند و خانواده ی همسرم هم منت گذاشتند و به خانه ی خود در تهران بازگشتند و این گونه مراسم خواستگاری من طبق خواسته هایم برگزار شد.

چون همسرم به افکارم بیشتر علاقه داشت تا حرفه ام ، به همین خاطر بیشتر جذب او شدم .

و اکنون ما دونفر به همراه دخترمان زندگی ای سرشار از عشق و محبت را داریم تجربه می کنیم . البته جا دارد در اینجا از همسر فداکار و مهربانم تشکر فراوانی کنم که همیشه عصبانیت ها و کج خلقی هایم را تحمل می کند .

من همسرم را خیلی دوس دارم زیرا مطمئنم که هم برای من همسر خوبی خواهد ماند و هم برای فرزندانم مادر خوبی است و خواهد شد. البته تا یادم نرفته بگویم که ما می خواهیم بیشتر از ۳ تا بچه داشته باشیم….

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *