خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > ماجرای رابطه سعید عزت اللهی با پرستو قربانی مدل اینستاگرامی!+عکس

ماجرای رابطه سعید عزت اللهی با پرستو قربانی مدل اینستاگرامی!+عکس

ماجرای دوستی سعید عزت اللهی و پرستو قربانی+عکس

اخیرا یکی از رسانه های فوتبالی که به افشاگری هایی از زندگی بازیکنان فوتبال دست میزند با انتشار چندین پست مدعی دوستی سعید عزت اللهی و پرستو قربانی شد.

دوستی سعید عزت اللهی و پرستو قربانی

ماجرای رابطه سعید عزت اللهی با پرستو قربانی مدل اینستاگرامی!+عکس

هر چند وقت یک بار شایعه رابطه چهره های هنری، ورزشی و یا مدل ها در فضای مجازی به راه می افتد. در همین خصوص شاید بتوان گفت سعید عزت اللهی رکوردار است! هافبک جوان تیم ملی فوتبال کشورمان چندی قبل شایعه ارتباطش با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون (ترلان پروانه) را رد کرد و حالا شایعه جدیدی در خصوص او به گوش می رسد.

عکس پرستو قربانی مدل اینستاگرامی

عکس پرستو قربانی مدل اینستاگرامی

اگر به مد و لباس علاقه مند باشید، شاید نام پرستو قربانی را شنیده باشید و یا پیج اینستاگرام پرستو قربانی parastoo qorbani در اینستاگرام را دیده باشید؛ او یک مدل شناخته شده لباس است که در اینستاگرام فعالیت می کند.

پرستو قربانی در مراسمات مرتبط با این حوزه نیز بعنوان مهمان دعوت می شود بعنوان مثال در افتتاحیه سالن های آرایشی بزرگ در شهر های مختلف رونمایی از عطر بهاره رهنما و . . . از او برای حضور دعوت به عمل آمده بود.

همانطور که گفته شد وی یک مدل است و با شرکت های مد و زیبایی همکاری دارد و به همین دلیل نیز معروف است. وی در حال حاضر با شرکت کامرون زیگزال همکاری میکند. البته برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی حوزه مد و زیبایی نیز همکاری هایی با شرکت های تبلیغاتی داشته است.

به گزارش حیاط خلوت؛ اخیرا یکی از رسانه های فوتبالی که به افشاگری هایی از زندگی بازیکنان فوتبال دست میزند با انتشار چندین پست مدعی شده است سعید عزت اللهی با پرستو قربانی رابطه ی دوستی دارد.

شروع ماجرای دوستی پرستو قربانی و سعید عزت اللهی

این کانال پرستو قربانی را به عنوان دوست و یا نامزد سعید عزت اللهی معرفی کرده و با انتشار اسنادی از جمله فالو کردن یکدیگر توسط این دو شخص در اینستاگرام ، انتشار عکس هایی از سفر به تالاب انزلی که پرستو قربانی آن را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده بود و همچنین عکس هایی از حضور سعید عزت اللهی که در همان مکان منتشر شد.

عکس های جنجالی که به شایعات دامن زد

رابطه سعید عزت اللهی و پرستو قربانی

ماجرای رابطه سعید عزت اللهی با پرستو قربانی مدل اینستاگرامی!+عکس

ارتباط سعید عزت اللهی و پرستو قربانی

ماجرای رابطه سعید عزت اللهی با پرستو قربانی مدل اینستاگرامی!+عکس

پرستو قربانی مدل و سعید عزت اللهی

هر چند ممکن است پرستو قربانی و سعید عزت اللهی این سفر را با هم رفته باشند اما این موضوع نمی تواند دلایل قانع کننده ای بریا طرح نامزدی عزت اللهی و پرستو قربانی باشد. ولی در صورت درست بودن خبر برای این دو جوان رابطه ای پایدار و موفق را آرزو میکنیم. شاید با گذشت کمی زمان واقعیت مشخص شود.

گردآوری: اخبار مد و ستاره ها

گردآوری: کولاک

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *