خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > ماجرای رابطه شوم دختر ۱۷ ساله با پسر همسایه!

ماجرای رابطه شوم دختر ۱۷ ساله با پسر همسایه!

ماجرای رابطه شوم دختر 17 ساله با پسر همسایه!

یکی از روزهای پاییز ۹ سال قبل، مادرم کاسه آشی را به دستم داد تا آن را به در منزل همسایه ببرم.

دفتر و قلم را رها کردم، چادرم را روی سر انداختم و زنگ منزل همسایه را به صدا درآوردم. آن ها یک ماه قبل به محله ما نقل مکان کرده بودند و شناختی از آن ها نداشتیم.

در این هنگام نگاهم به نگاه جوانی گره خورد که در منزل را گشود. گویی دلم فرو ریخت و او با لبخندی کاسه آش را از من گرفت. از آن روز به بعد «متین» در ساعات تعطیلی مدرسه مقابل منزلشان می ایستاد و حرکات مرا زیر نظر می گرفت.

مدتی بعد این نگاه ها و رفتارهای او که برایم جذاب شده بود، به ارتباط تلفنی انجامید. دیگر تمرکز درس خواندن نداشتم و ساعت ها پنهانی با متین صحبت می کردم.

وقتی کتاب هایم را مقابلم می گذاشتم، ذهنم در جملات زیبا و عاشقانه متین سیر می کرد. از طریق مادرم فهمیدم متین با دختر دایی اش ازدواج کرده است و در دوران عقد به سر می برد. از این موضوع به شدت ناراحت شدم و تصمیم به قطع رابطه گرفتم اما متین با چرب زبانی مرا قانع کرد که به اجبار تن به این ازدواج داده است و قصد جدایی از نامزدش را دارد.

یک سال گذشت و من با ردشدن در آزمون سراسری، سودای پزشک شدن را از سرم بیرون کردم ولی متین برخلاف قولی که به من داده بود، جشن عروسی‌اش را برگزار کرد و به زندگی مشترکش در طبقه بالای منزلشان ادامه داد.

چند روز بعد با من تماس گرفت و گفت مادرش راضی شده تا همسرش را طلاق بدهد و سپس از من خواست برای دیدن مادرش به منزلشان بروم اما وقتی آن جا رسیدم متین تنها در منزل بود و …

از آن به بعد او مرا تهدید به انتشار عکس ها و فیلم هایی می کرد که از این رابطه زشت گرفته بود. من هم از ترس، به این رابطه سیاه ادامه می دادم و او هر بار با وعده های دروغ از من سوء استفاده می کرد. حالا هم که خواستگاری مناسب دارم باز هم متین مرا تهدید می کند. اکنون پس از آن که ۹ سال در مرداب، زندگی کرده ام، دست به دامان قانون  شده ام تا شاید..

منبع: netshahr.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

یک دیدگاه

  1. لعنت به هر چه نامرد عوضیه که با آبروی یه دختر بازی کنه لعنت به اون شیری که خورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *