خانه > اخبار ایران و جهان > ماجرای قتل ملیکای ۸ ساله خوزستانی شبیه آتنا اصلانی+عکس

ماجرای قتل ملیکای ۸ ساله خوزستانی شبیه آتنا اصلانی+عکس

کشف جسد دختر ۸ ساله در ساختمان متروکه‌ای واقع در منطقه «هوره» درشهرستان هفتگل استان خوزستان، پلیس را در برابر معمای پیچیده یک جنایت قرار داده است.

ماجرای قتل وحشتناک ملیکای 8 ساله خوزستانی+عکس

به گزارش حیاط خلوت ماجرا از این قرار بود که سه شنبه شب مصادف با ۴ مهرماه ساعت ۱۹ ، ملیکا بعد از انجام تکالیف مدریه اش برای بازی با دوستانش از خانه‌شان در کوی شهید ذوالفقاری هفتگل خوزستان خارج شد. صدای بلندگوها آنقدر بلند بود که صدا به صدا نمی‌رسید.

بچه‌ها پس از ساعتی بازی به خانه هایشان رفتند اما «ملیکا» هرگز به خانه بازنگشت. ساعت‌ها گذشته بود که پدربزرگ و مادر بزرگ نگران نوه خود شدند. چون هیچ وقت سابقه نداشت نوه‌شان تا دیر وقت بیرون بماند. پدربزرگ برای پیدا کردن ملیکا همه کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف را به دقت جست‌ و‌ جوکرد و سراغ او را از همبازی‌هایش هم گرفت،اما هیچ خبری از وی نبود.
به همین خاطر پدر بزرگ با نگرانی نزد پلیس رفت و گم شدن نوه‌اش را گزارش داد. با توجه به حساسیت موضوع، عملیات جست و جو به سرعت آغاز شد و ساعاتی بعد از شروع جستجو در میان بهت و ناباوری همگان، پیکر بی‌جان دخترک ۸ ساله ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه در ۱۰۰ متری خانه پدربزرگ مادری و در ساختمانی مخروبه و متروک پیدا شد.
اسحاق مرادی، فرماندار شهرستان «هفتگل» گفت: «جسد دختر بچه در یک اتاق شش متری در ساختمان مخروبه زیر خاک دفن شده بود. تحقیقات مقدماتی نشان می‌دهد پدر و مادر ملیکا طلاق گرفته‌ و این کودک در منزل پدربزرگ مادری‌اش زندگی می‌کرده است. از جسد نمونه‌برداری شده و موضوع تجاوز به کودک نیز در دست بررسی قرار دارد، اما نمی‌توان در حال حاضر اظهارنظری در این باره داشت. پس از انجام بررسی‌های مقدماتی با هماهنگی فرمانده انتظامی شهرستان، دادگستری و دادستان هفتگل و پزشکی قانونی جسد، به سردخانه انتقال یافت، هنوز انگیزه عامل یا عاملان این جنایت مشخص نیست و تحقیقات برای افشای رازاین جنایت هولناک ادامه دارد.»

قتل و تجاوز به ملیکا ۸ ساله خوزستانی شبیه آتنا!!!

در شبکه های اجتماعی این طور عنوان شده است که ملیکای خوزستانی شبیه آتنا اصلانی مورد تجاوز و سپس به قتل رسیده است. اما آیا ماجرای تجاوز به ملیکای ۸ ساله خوزستانی صحت دارد؟

هنوز علت اصلی و انگیزه عاملان این جنایت مشخص نشده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *