خانه > اخبار ایران و جهان > ماجرای قتل های دسته جمعی داعش در کرمان

ماجرای قتل های دسته جمعی داعش در کرمان

قتل عام در کرمان توسط داعش حقیقت دارد؟

پلیس کرمان به اخبار منتشر شده پیرامون قتل عام مردم توسط اتباع بیگانه و داعشی ها واکنش نشان داد.

خبرهایی مبنی بر قتل دسته جمعی توسط اتباع بیگانه و گروه های تروریستی در کرمان منتشر شده بود که پلیس استان کرمان آن را تکذیب کرد.

قتل های دسته جمعی داعش در کرمان

قتل های دسته جمعی داعش در کرمان

رییس پلیس فتا استان کرمان از شایعاتی که در فضای مجازی منتشر که باعث تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در جامعه می شود، سخن به میان آورد و گفت:اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بیگانه و یا گروهک های تروریستی داعش در فضای مجازی منتشر شده که این اخبار کذب است و به هیچ عنوان چنین مواردی در استان کرمان رخ نداده است.

وی به دلایل انتشار اینگونه اخبار در فضای مجازی اشاره و مطرح کرد:متاسفانه افرادی به قصد ایجاد حس نا امنی و تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این اخبار می کنند که برخی از افراد ممکن است به صورت نا خواسته این اخبار را دریافت و باز نشر دهند.

یادگار نژاد خطاب به شایعه سازان در فضای مجازی، بیان کرد:پلیس کرمان به صورت روزانه اخبار مکتوب و فضای مجازی را رصد و جمع آوری می کند و اخبار کذب نیز توسط پلیس فتا پیگیری و با هماهنگی مقام قضایی، عاملان دستگیر می شوند.

تکذیب خبر قتل عام در کرمان توسط داعش

تکذیب خبر قتل عام در کرمان توسط داعش

وی تصریح کرد:پلیس فتا استان کرمان به صورت روزانه اخبار فضای مجازی را رصد می کند، و در صورت انتشار اخبار کذب، موضوع پیگیری و عاملان انتشار دستگیر می شوند.
جانشین رئیس پلیس استان کرمان از مردم فهیم کرمان درخواست کرد برای آن که آرامش و امنیت مردم خدشه دار نشود اخبار پلیس را فقط از طریق صدا و سیما، سایت پلیس پیگیری کنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *