خانه > اخبار ایران و جهان > مرگ خاموش مادر و دختر خردسالش به دلیل گازگرفتگی

مرگ خاموش مادر و دختر خردسالش به دلیل گازگرفتگی

خبرگزاری ایسنا:‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مادر جوان و دختر خردسالش در پی گازگرفتگی خبر داد.

سید جلال ملکی که در محل حادثه پلاسکو حضور دارد در گفت‌وگو با ایسنا، عملیات آتش نشانان در نقطه‌ای دیگر از تهران را تشریح کرد و گفت: در ساعت ۱۲:۳۶ ظهر امروز وقوع حادثه مشکوک به گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۲۱ را به محل حادثه واقع در کیانشهر، خیابان شهید سلیمی اعزام کرد.

مرگ خاموش مادر و دختر خردسالش به دلیل گازگرفتگی
ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان اظهار کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش نشانان به محل رسیده و مشاهده کردند که حادثه در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و در یک واحد ۶۰ متری زن جوان و دختر خردسالش بیهوش شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه همسایه‌ها از غیبت این زن و فرزندش مشکوک شده و موضوع را به آتش نشانی اطلاع داده بودند، گفت: آتش نشانان این زن ۲۳ ساله و دختر ۶ ساله‌اش را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی مشخص شد که این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

وی علت این حادثه را روشن بودن همزمان بخاری و آبگرمن و همچنین وجود نقص در دودکش آبگرمکن اعلام کرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۴:۱۸ به عملیات خود خاتمه داده و واحد مسکونی را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

ملکی با اشاره به ادامه عملیات آتش نشانان در ساختمان پلاسکو اظهار کرد: گرچه شمار زیادی از آتش نشانان بیش از یک هفته است که در محل ساختمان پلاسکو مشغول عملیات هستند، اما تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی نیز همچون گذشته از آماده‌باش برخوردار بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حوادث حاضر می‌شوند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

یک دیدگاه

  1. خالم و دختر خالم بودن
    توی طبقه سوم از ساختمانی سه طبقه این اتفاق رخ داد
    در آدرس کیانشهر خیابان بشیر سلیمی بن بست ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *