خانه > سرگرمی > کامپیوتر، موبایل، اینترنت > مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

مشاهده پیام های دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

هر زمان که شخصی پیام‌ها را در اینستاگرام چک می‌کند، به‌عنوان «seen» علامت‌گذاری می‌شود، اما، اکنون دو راه وجود دارد (راه حل های موقت و دائمی) که به شخص اجازه می دهد پیام های خصوصی اینستاگرام را بدون علامت گذاری به عنوان “seen” بررسی کند.

دیدن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن 

«Seen» یکی از بارزترین عملکردهای پیام رسانی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام است. اگرچه در دو مورد اول غیرفعال کردن این عملکرد آسان تر است، اما حذف “Seen” در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیچیده تر است، در اینجا چند روش مفید را به شما نشان خواهیم داد.

روش اول : WI-FI یا داده تلفن همراه خود را خاموش کنید

وای فای تلفن همراه یا داده ها را خاموش کنید یا حالت پرواز تلفن هوشمند خود را فعال کنید. از آنجایی که ما از طریق Wi-Fi یا داده به هیچ شبکه اینترنتی متصل نیستیم، “seen” ظاهر نخواهد شد. اما اگر بعد از مدتی دوباره وصل شویم، این ظاهر می شود.

روش دوم : استفاده از تابع محدودیت پیام

راه دیگر برای انجام این کار، استفاده از تابع محدودیت برای فالوورهای اینستاگرام شما  است، این کار تعاملی که یک فرد می تواند با شما داشته باشد را محدود می کند نه تنها  پیام ها.

در صورت محدودیت شخص، در قسمت پیام رسانی ابتدا درخواست پذیرش را مشاهده خواهید کرد. همچنین، طرف مقابل نمی‌تواند ببیند که آیا شما آنلاین هستید یا خیر و همچنین نمی‌تواند رسیدهای خوانده شده را ببیند. برای  محدود کردن یک شخص در اینستاگرام  ، می توانید این کار را به چند روش انجام دهید:

– در پروفایل شخص مورد نظر به طور مستقیم : در آنجا روی سه نقطه بالا کلیک کنید و سپس روی «Restrict» کلیک کنید.

– با استفاده از نظرات: فقط باید به دنبال نظری باشید که شخص در یک جایی گذاشته است، لمس کنید و سپس گزینه restrict را دریافت خواهید کرد.

در نهایت وارد تنظیمات پروفایل اکانت خود می شوید و به قسمت “Privacy” می روید. سپس به «حساب‌های محدود» می‌روید و به دنبال شخص می‌گردید، آن را انتخاب می‌کنید و تمام.

روش سوم : از نوار اعلان تلفن همراه شما

این روش کاملاً ساده است و همه گوشی‌های هوشمند آن را به‌طور پیش‌فرض فعال می‌کنند، هنگامی که پیامی از هر برنامه‌ای دریافت می‌کنید، در بالای صفحه نمایش، در «Notch» ظاهر می‌شود.

روش هایی که در بالا ذکر کردیم می توانند برای هر نوع دستگاهی که روی آن هستید، اعم از تلفن اندروید، آیفون یا رایانه شخصی (فقط برنامه) استفاده شود. در نظر داشته باشید که حذف seen  در پیام های خصوصی مانع از دیده شدن آنها نمی شود.

منبع:beytoote.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی راه اندازی یک آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *