خانه > زیبایی و آرایشی > سلامت پوست و مو > مشکلات پوستی سلبریتی ها

مشکلات پوستی سلبریتی ها

مشکلات پوستی سلبریتی ها

پوست صورت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری ما دارد. این روزها میزان اهمیت این موضوع بیشتر شده است. به گونه ای که برخی افراد از روتین های پوستی خاصی استفاده کرده یا برای رسیدگی بیشتر به مراکز خدماتی زیبایی پوست و مو مراجعه می کنند. اصولا مردم تمایل دارند مانند سلبریتی های هالیوودی همیشه زیبا و خاص به نظر برسند، اما بهتر است بدانید سلبریتی ها و هنرمندان نیز دارای عیوب و نواقصی در پوست صورت خود هستند و این کاملا طبیعی است. در این مطلب قصد داریم در خصوص مشکلات پوستی سلبریتی ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

lakoojan.com

برخی بر این باورند که سلبریتی ها و هنرمندان مشهور از زیبایی دائمی و همیشگی برخوردار هستند. اما این یک باور کاملا اشتباه است. این افراد هم مانند بسیاری از انسان های دیگر دچار نواقصی در بدن هستند و البته بسیاری از آن ها با این مشکلات به خوبی کنار آمده اند. در واقع می توان گفت هیچ انسانی در دنیا وجود ندارد که عاری از هر عیب و نقصی باشد.

پوست زیبا داشتن می تواند تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس ما داشته باشد. اما حتی افراد مشهور در دنیا نیز مشکلات پوستی خود را قبول کرده و نسبت به آن جبهه خاصی نمی گیرند. این باعث می شود تا افراد دیگر از این ویژگی شخصیتی بتوانند به نحوی الگوبرداری کنند.

البته در صورتی که بتوان مشکلات پوستی را به کمک محصولات مراقبتی درمان کرد، چه بهتر که این کار را انجام دهید. در این زمینه فروشگاه های متعددی در حال فعالیت هستند که یکی از آن ها فروشگاه اینترنتی لاکوجان است. اما در ادامه قرار است با لیست افرادی از سلبریتی ها آشنا شویم که بر خلاف آن چه که در تلویزیون و سینما مشاهده می کنید، پوست صاف و سالمی نداشته و دارای مشکلات متعددی در پوست صورت خود هستند.

مشکلات پوستی سلبریتی ها

ریحانا

یکی از سلبریتی های معروف و مطرح در حرفه خوانندگی و موسیقی، ریحاناست که تقریبا همه ما با او آشنا هستیم. ریحانا برای آماده شدن در صحنه خوانندگی، ویدئو موزیک ها، مصاحبه ها یا مراسم های مختلف، میکاپ و آرایشگران مخصوص به خود را دارد که از بهترین افراد در این حوزه هستند. از این رو زمانی که او را همراه با میکاپ می بینید، یک انسان بدون نقص با زیبایی بی حد و اندازه در مقابل شما قرار دارد که گویی تاکنون دچار هیچ گونه عارضه پوستی نشده است.

اما بهتر است بدانید این خواننده جوان نیز مانند بسیاری از مردم عادی دارای مشکلات پوستی فراوان است. مشکلاتی از قبیل جوش، آکنه و کک و مک از جمله رایج ترین مشکلات پوستی است که در تصاویر بدون گریم منتشر شده از این خوانند مشاهده می شوند.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز نیز خواننده مطرح دیگری است که تصاویر زیادی از چهره بدون آرایش و میکاپ خود منتشر کرده است. اما مسئله مهمی که در مورد این خواننده می توان به آن اشاره کرد، وجود یک مشکل حاد و خطرناک در پوست صورت است که به گفته خود او، بیماری پسوریازیس است.

بریتنی مدعی شده که در زمان های اوج استرس علائم این بیماری تشدید شده و صورت و دیگر بخش های بدن او دچار خارش شدید می شوند. از مشکلات دیگری که می توان در خصوص پوست بریتنی به آن اشاره کرد، وجود چین و چروک در صورت اوست که البته به دلیل افزایش سن امری کاملا طبیعی است.

برد پیت

یکی دیگر از بازیگران هالیوودی مطرح در دنیا برد پیت است که حتما فیلم ها و اثرات ماندگاری را از او به خاطر دارید. برد پیت نیز آنچنان که تصور می کنید پوست صاف و عاری از مشکل ندارد. شاید اگر این سلبریتی را بدون هر گونه گریمی ببینید، نظرتان در مورد زیبایی بازیگران هالیوودی تغییر کند. در پوست صورت برد پیت می توان به راحتی اثراتی از جوش های دوران جوانی را مشاهده کرد. پوستی ناهمسان و زبر، همراه با کک و مک که تا حدود زیادی زیبایی او را تحت تاثیر قرار داده است.

کامرون دیاز

بسیاری از سلبریتی های هالیوودی در زمان جوانی دارای پوستی شفاف، صاف و زیبا بوده اند که در گذر زمان این زیبایی رو به افول رفته است. کامرون دیاز نیز از جمله سلبریتی های هالیوودی است که بر اثر افزایش سن و عوامل مختلف دیگر، زیبایی پوست خود را تا حدودی از دست داده است. از مشکلات پوستی کامرون دیاز می توان به وجود کک و مک فراوان، انواع جوش و آکنه، پف زیر چشم، تیرگی و گودی زیر چشم اشاره کرد. کامرون دیاز، دلیل عمده این مشکلات پوستی را قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و همچنین اضطراب شدید در زندگی عنوان کرده است.

مشکلات پوستی سلبریتی ها

مگان فاکس

بسیاری از سلبریتی های هالیوودی به چشمان رنگی، ابروان و بینی زیبای خود معروف هستند. مگان فاکس جزء این گروه افراد است که اجزای مختلف صورت او بسیار جذاب و زیباست. اما مشکلات پوستی او، این چهره جذاب و دوست داشتنی را تحت تاثیر قرار داده است. اگر فرصتی پیش آید تا بتوانید چهره بدون گریم و میکاپ مگان فاکس را ببینید، احتمالا متوجه منظور ما می شوید. چین و چروک های اطراف لب، جوش و آکنه و البته کک و مک از مهم ترین مشکلات پوستی او هستند.

آلیشا کیز

آلیشا کیز خواننده مشهور آمریکایی تبار که طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. آلیشا نیز از آن دست سلبریتی هایی است که تصاویری از چهره بدون میکاپ او منتشر شده است. جوش و آکنه فراوان از مهم ترین و بزرگ ترین مشکلات پوستی آلیشا هستند که می توانید در برخی از تصاویر او به وضوح آن ها را مشاهده کنید. البته ممکن است این تصاویر در دورانی ثبت شده باشند که او به دلیل مشکلات قاعدگی دچار تغییرات هورمونی شده است.

مل گیبسون

از باتجربه ترین سلبریتی های هالیوودی که می توان در پایان این لیست به آن اشاره کرد، مل گیبسون است. مل گیبسون را نیز می توان همراه با مشکلات پوستی فراوان دید که بزرگ ترین و مهم ترین عیب او در چین و چروک ها و پین های پوستی است. علت شایع این چین و چروک ها و ناهمواری ها قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اثرات مضر آن بر روی پوست صورت است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *