خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > منتشر شدن عکس عروسی دختر قالیباف در شبکه های اجتماعی!+عکس

منتشر شدن عکس عروسی دختر قالیباف در شبکه های اجتماعی!+عکس

منتشر شدن عکس عروسی دختر قالیباف در شبکه های اجتماعی

توضیحات قالیباف درباره عکس عروسی منتشر شده در فضای مجازی

محمد باقر قالیباف طی سخنانی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم ایران در قالب برنامه «با دوربین» از شبکه یک سیما، تصریح کرد: چند ماه قبل در رسانه ها عکس دختر خانمی را در مجلس عروسی با تجملات کذایی پخش کردند و گفتند مراسم عروسی دختر قالیباف است. روز اولی که پا به خدمت برای مردم گذاشتیم جان خود را به دست گرفتیم و به میدان جنگ رفتیم. امروز هم اگر لازم باشد آبروی خود را می دهیم و در مقابل این ۴ درصد زالو صفت که خون ۹۶ درصد مردم را می مکند با امید خدا و کمک مردم محکم می ایستیم.

قالیباف با اشاره به بیش از ۲۰ میلیارد دلار قاچاق کشور، ابراز داشت: اگر برای همین یک مورد اقدام جدی ایجاد شود چند صد هزار شغل ایجاد می شود. در صنایع پتروشیمی به ازای هر یک میلیون تن، ۲۰۰ هزار شغل به صورت مستقیم و ۴۰۰ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می کند. قادر هستیم با سرمایه گذاری و تکنولوژی داخلی و سرمایه گذاری هایی که تا کنون صورت گرفته و به خاطر دخالت ۴ درصد باعث شده است از این ظرفیت استفاده نشود می توانیم ۸ میلیون تن به ظرفیت پتروشیمی ایجاد کنیم یعنی ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار شغل مستفیم و بیش از ۳ میلیون شغل غیر مستقیم.

وی با بیان اینکه دولت مردم مصمم است با این ۴ درصد مبارزه کرده و جلوی واردات غیر ضروری را بگیرد افزود:  همیشه مدافع واردات تکونولوژی و مواد اولیه کارخانه ها هستیم اما در کشوری که صنعتگران، اندیشمندان و حوزه های دانشگاهی می تواند تکنولوژی گسترده ای داشته باشند و ماهواره را در مدار قرار دهند چه ضرورتی بر واردات چوب بستنی است؟ در این شرایط دیگر تسبیح و مهر و سجاده را هم وارد می کنیم این یعنی ظلم به ملت.
معنی این حرف را درک می کنم که وقتی می خواهیم با این ۴ درصد مبارزه کنیم آنها قدرت، پارتی و پول دارند و از حوزه نفوذ برخوردار هستند. همچنین آنها حاشیه امنیت و رسانه دارند و اهل تهمت زدن هستند.

قالیباف با بیان اینکه آن ۴ درصد قدرت تخریب دارند، اظهار کرد: آنها همان کسانی هستند که چند ماه قبل در رسانه ها عکس دختر خانمی را در  مجلس عروسی با تجملات کذایی پخش کردند و گفتند مراسم عروسی دختر قالیباف است. روز اولی که پا به خدمت برای مردم گذاشتیم جان خود را به دست گرفتیم و به میدان جنگ رفتیم. امروز هم اگر لازم باشد آبروی خود را می دهیم و در مقابل این ۴ درصد زالو صفت که خون ۹۶ درصد مردم را می مکند با امید خدا و کمک مردم محکم می ایستیم.

وی با اشاره به حضور خود در نیروی انتظامی، گفت: من از مردمی کردن امنیت صحبت کردم، گفتم پلیس را به خدمت مردم در می آوردم و نظارت به پلیس را افزایش خواهیم داد اما به سخره گرفتند و کنایه زدند، آن روز مردم حق داشتند این حرف ها را به سختی باور کنند. وقتی به یک پاسگاه مراجعه می کردند و می گفتند حکم جلب داریم می گفتند ماشین و نیرو نداریم، حتی وقتی دزد را می گرفتند آنها حاضر نبودند دزد را تحویل بگیرند! اما آن روز به مردم قول دادیم پلیس را به درب خانه های مردم می آوریم. پلیس ۱۱۰ بعد از ۱۵ ماه ایجاد شد و همه چیز متحول شد به نحوی که همه اعضای خانواده در هر کجای کشور با یک تلفن توانستند پلیس را به خدمت بگیرند.

عکس پخش شده در شبکه های مجازی 
  عکس عروسی دختر قالیباف
منبع: میزان

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

درمان افسردگی با خوردن ماهی

نتایج تحقیقات گوناگون عنوان می کند که مصرف مواد غذایی از جمله ماهی می‌تواند در …

2 دیدگاه

  1. علی مهدوی فر

    باسخ به محمد منافق
    ان شالله که خداوند ریشه شماه منافقین از سرملت ایران کوتاه کند
    توی منافق چرابلدنیستی عین ادم حرف بزنی
    درچه طوله ای بررگ شدی که نابخته زیپ دهنت بازکردی!!!!!
    “””فدایی رهبری ونظام مقدس جمهوری اسلامی””””
    علی مهدویf

  2. ۴ درصد چه کسانی هستند؟ غیر از اینه که امثال شما جز همان ۴ درصدی ها هستید. شما مثل زالو در حال مکیدن خون ملت هستید. یه عده فاسد که فقط به فکر اطرافیان و هم جناحی ها هستید، برای مردم هیچ ارزشی قائل نیستید. مدیران فاسد کا همه جا مثل زالو رخنه کرون و در حال ویرانی زندگی مردم هستند. انشاالله این مالیات های ناحقی که از مردم میگیرید، ریشه شما رو خشک میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *