خانه > روانشناسی > روانشناسی زناشویی > نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

۱۸ نشانه خیانت همسر در زندگی زناشویی

هیچ چیز بدتر از یک همسر خائن نمی تواند قلب شما را بشکند. هیچ کس دوست ندارد در موقعیتی قرار گیرد که با خود بگوید به همسرم شک دارم. اما باید این واقعیت را پذیرفت ممکن است در زندگی هر زوج عاشقی روزی سر و کله یک رقیب عشقی پیدا شود. 

آنها در صورت برملا شدن خیانتشان، پرخاشگر شده و همه چیز را انکار می کنند، معمولا کسی که دست به خیانت میزد از آنجایی که پیش بینی لو رفتن خود را کرده است همیشه میداند در مواجه با شک و تردید شما چه واکنشی نشان دهد و اینجاست که اگر شما بدون مدرک وی را متهم کرده باشید با برخورد بد همسرتان مواجه می شوید و شاید وی تصمیم بگیرد به این بهانه رابطه با شما را تمام کند و به عشق جدیدش برسد. خوب این موقعیت خیلی وحشتناک است. تصور کنید از خیانت همسر خود مطمئن هستید اما چون مدرکی ندارید وی همه چیز را انکار کرده ، بدترین نوع برخورد را با شما می کند و با گرفتن قیافه حق به جانب تقاضای طلاق هم میدهد. این وضعیت می تواند هر فردی را به مرز جنون بکشاند.

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

خوب در اینجا سوال این است که نحوه برخورد با خیانت همسر چیست؟ همسرم به من خیانت کرده، چه کنم؟

نشانه های همسر خیانتکار: نشانه هایی وجود دارد که بر اساس آن می توانید متوجه خیانت همسرتان شوید و مچ او را بگیرید. فقط در نظر داشته باشید زندگی مشترک در ابتدا می بایست بر اساس اعتماد کامل دو طرف باشد بنابراین در ابتدا زود قضاوت نکنید و بیخود به همسر خود شک نکنید.چرا که اگر همسرتان بی گناه باشد، ممکن است به خاطر شک بی جا موجب دلخوری همسر خود شوید و یا او را از دست بدهید.

در ادامه این مطلب از سری مطالب نکات همسرداری، طی ۳ مرحله جداگانه راهنمای شناخت همسر خائن و نحوه برخورد با همسر خیانتکار و دروغ گو را خواهیم گفت که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا با مدرک خیانت همسر خود را برملا کنید.

مرحله اول: بررسی رفتار همسر و ایجاد شک

۱- تغییر رفتار محسوس

اگر احساس میکنید همسرتان در حال خیانت به شماست بهتر است پیش از داد و فریاد و دعوا به خود مسلط باشید و رفتار او را دقیق تر زیر نظر بگیرید. این یکی از بهترین راهنمایی ها در مورد چگونگی پیدا کردن همسر متقلب و دروغ گو است.  آیا متوجه تغییر رفتار شریک زندگی تان شده اید؟ فرد خیانت کار ممکن است شروع به پوشیدن لباس های جدید و بهتر کند. ساعت های بیشتری را به بهانه اضافه کاری بیرون از منزل می ماند. یک عطر جدید میزند بدون اینکه نظر شما را بپرسد. زودتر از همیشه به رختخواب میرود و … البته این موارد دلیل خیانت نیستاما ممکن است نشانه های وجود یک فرد جدید در زندگی همسرتان باشد.

۲- عادت خواب خود را تغییر می دهد

در صورتی که شریک زندگی شما دروغ می گوید، عادت های خواب او مدام تغییر می کنند.یک بار زود به رختخواب میرود، یک بار تا دیر وقت بیدار است، بعضی صبح ها خیلی سحر خیر ایت و بعضی صبح ها خواب می ماند با عجله از منزل خارج می شود. بهترین کار این است اگر این نوع رفتار را دیدید زود به رختخواب بروید و وانمود کنید که خوابیدید و سعی می کنید ببینید آیا او کار مشکوکی می کند یا نه؟ قسمتی از تخت بخوابید که وی مجبور باشد پشت شما بخوابد تا اگر قصد کاری را داشته باشد با خیال راحت تر انجامش دهد. دقت کنید ببینید آیا سراغ تلفن همراه خود می رود؟ برای فهمیدن این موضوع لازم نیست برگردید و نگاهش کنید چون اگر سمت گوشی خود برود نور اتاق بیشتر می شود و این گونه شما می توانید بفهمید پیش از خواب چند دقیقه به صفحه گوشی خود خیره شده است.

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

همین شب بیداری ها روال بیدار شدن او را نیز مختل خواهد کرد و شما بعد از گذشت مدت کوتاهی کاملا موضوع برایتان روشن خواهد شد.

۳- رابطه جنسی خودخواهانه

یک تغییر رفتاری دیگر می توان در رابطه جنسی زوجین باشد. تغییر رفتار در رابطه جنسی می تواند شامل موارد باشد: همسرتان نسبت به رابطه جنسی بی تفاوت شده است. بدون توجه به حس و حال شما در یک زمانی اصرار به رابطه دارد. در رابطه به جای معاشقه و عشق بازی فقط به دنبال ارضا جنسی خود است. بعد از ارضا شدن همه چیز را تمام شده میداند و بدون ابراز احساسات میخوابد. بروز این نوع رفتارها الزاما نشانه خیانت نیست اما تکرار این رفتارها برای چند بار اصلا نشانه خوبی نیست. ممکن است همسر شما نیازهای عاطفی اش را در جای دیگری جستجو می کند!

۴- از شما دور و دورتر می شود

در دوران نامزدی و عقد و حتی پس از ازدواج زوج ها یک دنیا حرف برای هم دارند. انقدر حرف دارند که گاهی وقت کم می آوردند. گفتگو با همسر و حرف داشتن می تواند نشانه عشق باشد. بنابراین اگر متوجه شدید همسرتان به طور ناگهانی خیلی کمتر در خانه صحبت می کند ، دوش می گیرد، تلویزیون تماشا می کند و سر میز شام هیچ چیز راجع به طعم غذا نمی گوید باید کمی نگران بود چون این رفتار اگر ادامه دار باشد نشانه خطرناکی در زندگی مشترک شماست. اگر می بینید همسرتان هیچ مشارکتی در کارهای خانه ندارد و بیشتر وقت خود را در پیام های تلفنی، شبکه های اجتماعی یا اتاق های چت خصوصی در کامپیوتر صرف می کند باید هشیار تر باشید چرا که ممکن است همسر شما فریب یک عشق جدید را خورده باشد.

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

۵- مخفی کاری

این اصلا نشانه خوبی نیست که شما متوجه شوید همسرتان رمز عبور موبایل و کامپیوتر خود را عوض کرده است و یا زمانی که شما قصد استفاده از کامپوتر منزل را دارید به او میگویید رمز چیت اما وی به جای گفتن رمز خود را به شما رسانده و رمز را برایتان میزند. ممکن است به دلیل اضطراب زیاد بالای سر شما بماند تا یک وقت سراغ فایل های پنهان کامپیوتر نروید.

اگر واقعا به او شک کرده اید و او متوجه شک شما نشده پیشنهاد می کنم در فرصتی مناسب کامپیوتر را بررسی کنید و به دنبال پوشه های پنهان بگردید. فایل های صوتی، عکس ها، تصاویر عاشقانه و متن های احساسی را حسابی بررسی کنید. واقعا امیدواریم که هیچ چیز پیدا نکنید و وفاداری همسرتان برای شما اثبات شود.

یک راه بسیار خلاقانه این است که تاریخچه مرورگرهای کامپیوتر را بررسی کنید. ۹۰ درصد افراد هر چقدر هم پنهان کار باشند یادشان میروند تاریچه مرورگر را پاک کنند. بنابراین اگر همسرتان در حال خیانت به شما باشد به راحتی می توانید ببینید به چه سایت ها و صفحاتی مراجعه داشته و همین کار شاید سرنخ های زیادی به شما بدهد.

۶- بیش از حد عصبانی و کلافه است

فرد خیانت کار به دلیل عذاب وجدان ناشی از خیانت، ترس از لو رفتن پنهان کاری اش و یا دلتنگی برای عشق جدید همواره دارای اضطراب است. این اضطراب وی را عصبی و عصبی تر می کند. سر هر موضوع کوچکی می خواهد دعوا به راه بیاندازد. به بی نظمی خانه اعتراض دارد. به دیر آماده شدن غذا گیر می دهد. تا فرزندتان شروع به بازی می کند سرش داد میزند. می توان گفت آدم خیانت کار در زندگی مشترک، شبیه یک بمت ساعتی است که آماده انفجار است و مدام از عالم و آدم گلایه دارد. این نشانه ها را جدی بگیرید اما زود قضاوت نکنید.

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

۷- هیچ تمایلی به بیرون رفتن ندارد.

یک تغییر رفتار دیگر می تواند عدم تمایل همسرتان به بیرون رفتن و مسافرت باشد. در روزهای مختلف هفته به وی پیشنهاد بیرون رفتن بدهید اگر موافقت نکرد از وی دلیل عم تمایلش را بپرسید. بعد از گذشت چند هفته این جواب ها را کنار هم بگذارید و متوجه خواهید شد آیا این عدم تمایل نشانه بی تفاوتی است یا خیر

به طور مثال یکشنبه عصر پیشنهاد دهید برای عوض کردن حال و هوا به پارک برویم. ممکن است بگوید امروز خسته ام و حوصله پیاده روی در پارک را ندارم. همین پیشنهاد را جمعه عصر بدهید که همسرتان هیچ خستگی ندارد. جال ببینید چه پاسخی دریافت می کنید!

نکته مهم: حتما در هنگام بررسی این مورد شرایط زندگی و شغلی همسرتان را در نظر بگبرید. ممکن است وی درگیری های ذهنی فراوانی داشته باشد مثل شرایط بد شغلی، قسط عقب افتاده، بدهی و … که باعث شده در این برهه از زندگی حوصله اش کمتر باشد. بنابراین هر بی حوصلگی نمی تواند نشانه خیانت همسر باشد.

مرحله دوم: بررسی شک و اطمینان از خیانت همسر

خوب تصور می کنیم شما این نشانه های بالا را در همسرتان دیده اید. تا اینجا شما به همسرتان شک کرده اید اما هنوز مطمئن نیستید. حالا چه بایدکرد؟ ما در ادامه چند پیشنهاد برای شما داریم تا ببینید آیا شک به همسرتان واقعیت دارد یا نه

۱- سطل زباله را بررسی کنید

سطل زباله محل خوبی برای از بین بردن چیزهای پنهانی است. بنابراین گاهی اوقات بررسی سطل زباله سرنخ های خوبی در اختیار شما می گذارد. اگر همسر مشکوک شما مدام پای کامپیوتر می نشیند سطل زباله کنار کامپیوتر می تواند برملا کننده رازهای پسر خیانتکار ما باشد. ممکن است شما بتوانید یک عکس، شماره تلفن و یا آدرس مشکوکی پیدا کنید.

۲- به دنبال یادداشت های عاشقانه و کادو باشید

اگر همسرتان شلوارش دو تا شده باشد احتمالا در روزهای ابتدایی آشنایی با فرد جدید به دلیل فوران عشق و عاشقی بتوانید در کشوهای لباس ، کمد دیواری و یا زیر تخت خواب چیزی پیدا کنید. به دنبال لباس جدید، متن عاشقانه، کادو و یا هر نشانه دیگری از وجود یک عشق جدید باشید.

۳- بعد از دعوا و بحث دونفره همسرتان را تعقیب کنید.

اگر همسرتان به شما خیانت کرده باشد احتمالا بعد از هر دعوا و جز و بحثی از خارج خارج می شود. این خودش نشانه بزرگی است که وی زمانی که از شما به تنگ می آید به سمت عشق جدیدی متمایل می شود. ممکن است بعد از بیرون رفتن با وی تماس بگیرد و یکک قرار ملاقات بگذارد. در صورتی که همسرتان به طور مکرر بعد از بحث و دعوا از خانه خارج می شود سعی کنید وی را تعقیب کنید. این کار یکی از نتیجه بخش ترین روش ها برای گرفتن مچ شوهر خیانت کار است. البته توجه داشته باشید به محض اینکه همسرتان با یک خانم ملاقات کرد فورا جلو نروید چون ممکن است به راحتی یک بهانه بیاورد و آشنایی با آن خانم را تکذیب کند.

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

پیشنهاد می کنم ابتدا آرامش خود را حفظ کرده سپس گوشی موبایل خود را روشن کنید و لحظات با هم بودنشان را ثبت کنید. اگر شوهر شما خیانت کار است و شما قصد رسوا کردن وی را دارید این دقیقا همان مدرکی است که شما به آن نیاز دارید.

۴- بدون هماهنگی به سراغش بروید

هر از گاهی بدون هماهنگی به محل کارش بروید و یا میانه های روز بدون هماهنگی به خانه برگردید و به دقت به عکس العمل وی دقت کنید. اگر همسر شما به شما خیانت کرده باشد به جای خوشحال شدن عصبی و مضطرب می شود. خودش را می بازد و ممکن است قصد پنهان کردن چیزی را داشته باشد.بدون اینکه وی را متهم کنید فقط رفتارش را زیر نظر بگیرید. ممکن است با یک اشتباه مثل رفتن به سمت گوشی اش و یا رفتن به اتاق خواب و بستن در اتاق خودش را لو دهد.

۵- شبکه های اجتماعی اش را چک کنید

معمولا افراد در صفحات اجتماعی و شبکه های اجتماعی مختلفی مثل فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام ، تلگرام و … پروفایل دارند. همسر شما هم احتمالا از این قاعده مسثنی نیست. بنابراین یک روش کاربردی این است که صفحات اجتماعی وی را چک کنید و ببینید فالوور جدیدی به لیست وی اضافه شده است یا نه! زیر پست هایش را بررسی کنید ببینید کامنت و لایک از طرف فرد مشکوکی می بینید با نه! کامنت های مشکوک را چک کنید و پروفایل فرد مشکوک را بررسی کنید.

اگر خوش شانس باشید و این فرد مشکوک صفحه اش را خصوصی نکرده باشد(یعنی نمایش پست ها تنها برای دوستان) می توانید پست هایش را چک کنید، ممکن است همسر متقلب شما از روی عشق زیاد یک کامنت عاشقانه زیر پست وی نوشته باشد که او را رسوا کند.

اما اگر صفحه فرد مشکوک برای افراد ناشناس بسته است به هیچ عنوان برای دستیابی به پست هایش وی را فالو نکنید و برای وی پیشنهاد دوستی نفرستید زیرا اگر این فرد مشکوک همان عشق جدید همسرتان باشد شما را به خوبی می شناسد و به سرعت به همسرتان اطلاع خواهد داد. آن وقت همسرتان با تغییر رفتار و رد گم کردن همه سرنخ های شما را از بین خواهد برد.

۶- موبایلش را چک کنید

اگر همسر شما به تازگی شدیدا به موبایل خود وابسته شده و همه جا آن را با خود می برد این یعنی وی چیزی برای پنهان کردن دارد. بنابراین در فرصتی مناسب بگذارید شارژ گوشیتان تمام شود بعد از وی بخواهید گوشی اش را به شما بدهد تا موضوع مهمی را در اینترنت جستجو کنید. اگر همسرتان به شما خیانت کرده باشداحتمالا بهانه ای می آورد و گوشی اش را نمی دهد، یا مضطرب می شود ، یا گوشی اش رابه شما می دهد اما خودش کنارتان می نشیند و هر جا شما میروید دنبالتان می آید. این هم یکی دیگر از نشانه های خیانت همسر است.

نشانه های خیانت همسر+روش های گرفتن مُچ همسر خیانتکار

۷- یک پروفایل دروغین ایجاد کنید

اگر شک به همسر دیوانه تان کرده و تقریبا مطمئن هستید وی هوس باز و دروغ گو می باشد یک راه وجود دارد که خودتان این هوس بازی اش را لمس کنید و مُچش را بگیرید. شما باید در یکی از شبکه های اجتماعی که همسرتان وقت زیادی را در آن می گذراند یک پروفایل دروغین با عکسی جذاب و نامی جعلی ثبت کنید. سپس یک پیام دوستی برای همسرتان بفرستید و منتظر بمانید. اگر همسر شما هوس باز و خیانت کار باشد به سرعت پاسخ شما را داده و دلبری هایش را شروع می کند. شما با یک اعتمادسازی کوچک می توانید همه افکار همسرتان در مورد خودش و خودتان را متوجه شوید. سپس می توانید این رابطه را تا جایی ادامه دهید که منجر به قرار آشنایی شود و در بدترین حالت ممکن رو به روی همسرتان قرار بگیرید و خجالت زده اش کنید.

مرحله سوم: اثبات خیانت همسر و جمع آوری مدرک محکمه پسند

۱- استفاده از دوربین مخفی یا دستگاه ضبط صدا

یکی از بهترین مدارک برای اثبات خیانت همسرتان استفاده از دوربین مخفی و یا دستگاه ضبط صداست. شما می بایست دوربین یا دستگاه ضبط صدا را جایی قرار دهید که همسرتان بیش تر از همه آنجا خلوت می کند. اتاق خواب، حیاط پشتی یا اتاق کار همسرتان که کامپیوترش هم آنجاست. شما در مدت زمان خیلی کوتاهی اسناد محکمی مبنی بر خیانت همسر خود ثبت خواهید کرد.

۲- استفاده از دستگاه جی پی اس

شما می توانید با تهیه یک ردیاب یا جی پی اس gps کوچک و قرار دادن آن در جایی که همراه همسرتان باشد می تواند اسرار زیادی را برملا کند. بعد از گذشت چند هفته شما به راحتی آدرس منزل عشق جدیدش و همچنین پاتوق قرارهای عاشقانه شان را خواهید داشت.

۳- دانلود نرم افزار جاسوسی به کامپیوتر همسرتان

برخی از نرم افزارهای جاسوسی برای دانلود آنلاین وجود دارد و می توانند به آسانی در رایانه همسرتان نصب شوند.این نرم افزارها می توانند اطلاعاتی نظیر ایمیل ها، کلمات عبور و صفحاتی که توسط همسر شما بازدید می شود را ذخیره کند.البته فراموش نکنید بسیاری از این نرم افزارهای جاسوسی غیرقانونی  و خطرناک هستند، بنابراین هنگام استفاده از آنها باید مراقب باشید تا اطلاعات شخصی تان به دست هکرها نیفتد.

۴- همسرتان را تعقیب کنید

ممکن است شما برای اثبات خیانت همسرتان شرایط استفاده از ۳ گزینه بالا را نداشته باشید. بنابراین تنها یک گزینه برای شما باقی می ماند و آن هم استفاده از روش سنتی تعقیب همسرتان است. این روش یک یک بار هم در مرحله دوم توصیه شده بود اما با این تفاوت که شما آنجا از خیانت همسرتان مطمئن نبودید و باید خودتان این موضوع را بررسی می کردید اما اینجا خیانت همسر اثبات شده بنابراین نیاز نیست خودتان شخصا به تعقیب همسرتان بپردازید. شما می توانید یکی از دوستانتان را مامور این کار کنید که همسرتان وی را نمی شناسد. او با خیال راحت می تواند در مقابل همسرتان و عشق جدیدش رد شود و صدایشان را ضبط کند و یا به بهانه عکس گرفتن از طبیعت تصاویر آن ها را از نزدیک ثبت کندد. ممکن است همسر خیانت کار هوس رستوران رفتن کند، خوب دوست شما هم می تواند میز کناری آن ها بنشیند و با خیال راحت قول و قرار های عاشقانه شان را ثبت و ضبط کند.

فقط ۲ نکته را در نظر بگیرید:

  • به هیچ وجه رفتاری نکنید که باعث شک همسرتان شود. پرس و جو از رفت و آمد، نشان دادن ناراحتی زیاد و بی تفاوتی زیاد، تماس های مکرر و … ممنوع می باشد. خیلی عادی رفتار کنید تا زمانی که همه چیز در دستان شما باشد.
  • در صورت روبرو شدن با همسرتان و عشق جدیدش به هیچ وجه به عشق جدید همسرتان کاری نداشته باشید. ممکن است عصبانیت شما باعث لطمه زدن به وی شود و همین موضوع شما را جدا دچار دردسر می کند. فراموش نکنید مقصر اصلی همسر شماست بنابراین مدام با خود بگویید همسرم اگر من را دوست داشت خیانت نمی کرد.

سخن پایانی: 

در این مقاله هر آنچه باید در مقابله با خیانت همسر در زندگی مشترک انجام داد را خدمت شما عزیزان گفتیم. امیدوارم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد. از صمیم قلب امیدوارم این شرایط برای هیچ کس اتفاق نیفتند و زندگی مشترک شما و همسرتان همواره پر از عشق و اعتماد باشد.

شما عزیزان می توانید نظرات خود را زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.

گردآوری و ترجمه : سایت حیاط خلوت

منبع: vkool.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *