خانه > سرگرمی > نوتیفیکیشن چیست؟ راهنمای استفاده از نوتیفیکیشن برای تبلیغات

نوتیفیکیشن چیست؟ راهنمای استفاده از نوتیفیکیشن برای تبلیغات

نوتیفیکیشن چیست؟ راهنمای استفاده از نوتیفیکیشن برای تبلیغات

نوتیفیکیشن سرویسی است برای ارسال اعلان به کاربران نرم افزارهای موبایل. از طریق این سرویس میتوانید با کاربران خود ارتباط موثر برقرار کنید و آمار استفاده آنها از نرم افزار خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید.در این مطلب از حیاط خلوت در مورد تبلیغات نوتیفیکیشن و پوش اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد. پس با ما همراه باشید.

نوتیفیکیشن چیست؟ راهنمای استفاده از نوتیفیکیشن برای تبلیغات

تبلیغات با پوش نوتیفیکیشن:

هدفمند تبلیغ کنید:

هر تبلیغی یک گروه مخاطب دار خاص خودش دارد. کمتر پیش می آید که یک موضوع برای همه جذاب باشد، شما باید سعی کنید که با توجه به موضوع پوش نوتیفیکیشن گروه مخاطب های خودتان را پیدا کرده و برای آنها پوش نوتیفیکشن را ارسال کنید. برای مثلا اگر می خواهید تبلیغ یک رستوران در تهران را برای کاربرانتان بفرستید، فقط به آنهایی که در تهران هستند پوش را ارسال کنید، چرا که مطمئنا این تبلیغ برای یک نفر در شیراز آزار دهنده است.

میزان باز شدن اعلان های هدفمند در مقایسه با اعلان با مخاطب عام:

صادق باشید:

در محتوایی که برای کاربرتان ارسال می کنید صداقت را حفظ کنید. اگر این کار را نکنید، در طول زمان تعداد کلیک بر روی اعلان های شما کمتر می شود، و بازدهی تبلیغات شما کم می شود.

طولانی ننویسید:

بررسی ها نشان داده که اعلان های طولانی کمتر توجه کاربر را به خود جلب می کند. پس تا جایی که می شود سعی کنید که “کم گوی و گزیده گوی” را به اجرا بگذارید.

نوتیفیکیشن چیست؟ راهنمای استفاده از نوتیفیکیشن برای تبلیغات

تاثیر تعداد کلمات اعلان بر روی میزان کلیک شدن روی آن:

زیاده روی نکنید:

هر کاربر چندین اپلیکیشن بر روی موبایل خود دارد و روزانه ده ها نوتیفیکیشن دریافت می کند، پس برای اینکه او توجه مناسبی به اعلان های شما بکند، بهتر است کمتر مزاحم او شوید تا در طول زمان بتوانید نوتیفیکیشن های پر بازده تری رو ارسال کنید.

زمان ارسال را درست انتخاب کنید:

در ارسال پوش نوتیفیکیشن دقت داشته باشید که چه ساعاتی مناسب است. مثلا ساعت ۳ نصف شب، زمان مناسبی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن نیست.

درصد کلیک روی اعلان ها در ساعات مختلف روز:

اگر حوصله و ابزار لازم برای این کار را در اختیار ندارید، بهتر است تبلیغات انجام ندهید، چرا که بعد از مدتی کاربران شما دیگر به اعلان ها توجهی نشان نداده و نرم افزار شما رو حذف خواهند کرد. پس مراقب این شمشیر دو لبه باشید.

نوتیفیکیشن چیست؟ راهنمای استفاده از نوتیفیکیشن برای تبلیغات

مزیت پوشه برای شما چیست؟

با “پوشه” نیازی به داشتن سرور مجزا برای ارسال اعلان ندارید. کافی است ثبت نام کنید و یک پنل حرفه ای و کد مربوط به نرم افزار را در اختیار داشته باشید و از خوبی های ارسال اعلان سود ببرید.

ارتباط موثر با کاربران خود:

از این سرویس می توانید برای آگاه کردن کاربران خود از رویدادی خاص استفاده کنید. به او اعلام کنید که نرم افزار شما را به روز کند و یا پیشنهاد خرید درون برنامه ای خود را به او معرفی کنید و او را از نرم افزار جدیدتان آگاه کنید.

ارائه آمار کاربران:

شما می توانید آمارهای متنوعی از کاربران خود در اختیار داشته باشید. آمارهایی مانند میزان و روند نصب گرفتن، نوع دستگاه هایی که کاربران شما دارند، نسخه سیستم عامل دستگاه های کاربران شما و … که می توانند شما را با خصوصیات کاربرانتان آشنا کند و با شناخت بهتری برای آنها برنامه های خودتون رو طراحی کنید.

ارسال به گوشی تست:

شما می توانید قبل از اینکه پیامی را برای همه کاربران خود بفرستید آن را برای گوشی خود بفرستید تا نمایش آن را ببینید و اگر اون رو پسندیدید اون رو برای همه کاربران ارسال کنید.

منبع:آسمونی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

کاربرد دریچه‌های منهول کامپوزیتی در تأسیسات زیرزمینی

کاربرد دریچه‌های منهول کامپوزیتی در تأسیسات زیرزمینی همه ما به هنگام عبور از خیابان‌ها دریچه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *