خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار تکنولوژی > واتس‌اپ آرزوی چندین ساله کاربرانش را برآورده کرد

واتس‌اپ آرزوی چندین ساله کاربرانش را برآورده کرد

واتس‌اپ آرزوی چندین ساله کاربرانش را برآورده کرد

واتس‌اپ طی خبری اعلام کرد که کاربران حالا می‌توانند حتی پس از دو روز امکان حذف پیام‌های قبلی خود را داشته باشند.

اگر بعد از دو روز متوجه شدید که نباید پیامی را برای از دوستان یا همکاران خود می‌فرستادید، واتس‌اپ حالا به شما اجازه می‌دهد امکان حذف کردن آن را داشته باشید. این پیام‌رسان قبلا فقط اجازه می‌داد تا یک ساعت بعد از ارسال پیام‌ها بتوانید آن‌ها را پاک کنید، اما حالا این پنجره زمانی تا بیش از دو روز افزایش یافته است.

اکانت توییتر واتس‌اپ در خبری اعلام کرد که کاربران از این پس تا دو روز وقت دارند تا پیام‌های خود را از چت‌های خصوصی یا گروه‌ها حذف کنند. این زمان به‌طور دقیق دو روز و ۱۲ ساعت در نظر گرفته شده، در حالی که قبلا یک ساعت و هشت دقیقه و ۱۶ ثانیه بود.

چگونه پیام‌های واتس‌اپ را حذف کنیم؟

برای استفاده از این ویژگی جدید کافیست آخرین نسخه از اپلیکیشن واتس‌اپ را باز کنید، به یکی از چت‌های خود بروید و انگشت خود را روی پیام مورد نظر خود نگه دارید. حالا از بین گزینه‌هایی که ظاهر می‌شود، Delete را بزنید و از بین گزینه‌های Delete for everyone و Delete for me یکی را انتخاب کنید تا واتس‌اپ بداند که می‌خواهید پیام برای همه پاک شود یا فقط برای خودتان. با این حال، یک نکته را به خاطر داشته باشید. برای استفاده از این ویژگی مخاطبان شما هم باید از جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ استفاده کنند.

اگرچه تلگرام مدت‌هاست که قابلیت حذف پیام‌های قدیمی را فراهم کرده، ولی پیام‌رسان iMessage اپل به تازگی در iOS 16 برای اولین بار این ویژگی را ارائه می‌کند. در نتیجه، این پیام‌رسان متعلق به شرکت متا می‌تواند برتری خوبی را نسبت به رقیب اپلی خود ایجاد کند. نکته جالب اینجاست که اپل در اولین بتای iOS 16 اجازه داده بود کاربران تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال پیام امکان حذف کردن آن را داشته باشند، اما حالا این محدودیت زمانی کمتر شده و فقط به ۲ دقیقه رسیده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نحوه استفاده از اینترنت استارلینک |وصل شدن به استارلینک

چگونه از اینترنت استارلینک استفاده کنیم؟ بعد از خبر فعالسازی اینترنت استارلینک در ایران سوال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *