خانه > اخبار ایران و جهان > پخش سریال “آرام می گیریم” از امشب در شبکه ۲

پخش سریال “آرام می گیریم” از امشب در شبکه ۲

زمان پخش ،خلاصه داستان ، بازیگران و عکس های پشت صحنه سریال آرام می گیریم

لیلا اوتادى بازیگر نقش «آوا» سریال آرام می گیریم ،رضا شفیعی‌جم در نقش (منصور)، علی صادقی (آرمان)، لعیا زنگنه (ماهان)، هوشنگ توکلی (حاج ابراهیم)، ثریا قاسمی (عزیز همسر حاج‌ابراهیم)، امیررضا دلاوری (سعید)، امیرغفارمنش (خانیان)، تینا آخوندتبار (آفاق)، حمیدرضا هدایتی (حاج‌اسماعیل)، سیما نیک‌پور (افسانه)، هانیه غلامی (الهه)، لادن سلیمانی (ساناز همسر منصور)، نسرین نکیسا (همسر ناصر) و فرهاد قائمیان در نقش سیدعلی

آرایم می گیریم

 زمان و ساعت پخش سریال آرام می گیریم:

 سریال آرام میگیریم از شنبه ۲۵ دی ۹۵ هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱:۱۰ و ۱۲:۲۵ و ۱۶:۲۵ پخش می شود.

لیلا اوتادى ، بازیگر نقش «آوا» است که در توضیح این شخصیت آمده است؛ «ناملایمتى، نامهربانى و خودرأیى در یک خانواده متمول هر دو دختر آن خانواده را به سوى سرنوشتى تلخ رهنمون مى کند. آوا که سعى در انتخاب مسیرى منطقى و صحیح دارد اگرچه از ناملایمات فرو نمى‌ریزد اما ناگزیر براى پیداکردن خواهر خود درگیر مسائل و موانع متعددى مى شود. در طول این تلاش براى احیاى دوباره خواهرش، با عشق قدیمى خود -که چند سال پیش خواستگارش بوده است و مورد مخالفت پدرش قرار گرفته – مواجه می‌شود و جریانى عاشقانه توأم با رنجى عمیق را براى نجات خواهرش سپرى مى کند.»

خواهری که «آوا» در پی اوست، «رعنا» نام دارد که شهرزاد کمال‌زاده ایفاگر آن است. کمال‌زاده عدم وجود قهرمان واحد در «آرام میگیریم» را از ویژگی‌ها و نکات مثبت این سریال می‌داند و معتقد است: در سریال‌های تلویزیونی، بیشتر با قصه‌هایی مواجه می‌شویم که قهرمان واحد ندارند که«آرام میگیریم» از این حسن برخوردار است. ما در داستان این سریال با شخصیت‌های متعدد و متنوعی روبه‌رو می‌شویم که هر یک در جایگاه خود دغدغه‌های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می‌تواند با آنها هم‌ذات‌پنداری کند که به نظرم این ویژگی باعث می‌شود تا ارتباط خوبی میان مخاطبان با این کار برقرار شود.

1393102100

تصویربرداری سریال «آرام می‌گیریم» به تهیه‌کنندگی فرهاد گلی و کارگردانی روح‌الله سهرابی همزمان با سالروز میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) برای پخش از شبکه دو آغاز شد.

به گزارش جام‌جم؛ این سریال در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با همکاری بنیاد فرهنگی روایت تولید می‌شود و مشکلات خانواده‌های امروزی را روایت می‌کند که معیار‌های زندگی آنها و فرزندانشان با یکدیگر همخوانی ندارد.

فرهاد گلی درباره داستان این سریال گفت: آرام می‌گیریم ماجرای خانواده‌ای را روایت می‌کند که فرزندانش به‌دلیل زیاده‌خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آرامش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد.

گلی این سریال را یک ملودرام خانوادگی معرفی کرد که مسائل یک خانواده امروزی را نمایش می‌دهد و به مسائل روز جامعه توجه دارد.

به گفته گلی، در سریال آرام می‌گیریم شاهد اتفاقاتی هستیم که برای فرزندان خانواده‌ای تقریبا پرجمعیت رخ می‌دهد. وی در این باره توضیح داد: خانواده حاج ابراهیم چهار پسر و یک دختر دارد که هر کدام آنها زندگی خودشان را دارند اما همه فرزندان این خانواده سر به راه نیستند. زیاده‌خواهی و تفاوت معیارها بین خانواده و فرزندان مشکلات متعددی در پی دارد.

براساس توضیحات این تهیه‌کننده، فیلمنامه سریال توسط سیدمرتضی مصطفوی و روح‌الله سهرابی نوشته شده است.

گلی درباره لوکیشن‌های سریال آرام می‌گیریم، توضیح داد: تصویربرداری با ضبط نماهایی در پارک ملت تهران آغاز شد و بقیه سریال بجز چند صحنه محدود در تهران تصویربرداری می‌شود.

1393102

 به گفته این تهیه‌کننده، بخش‌ کوچکی از سریال در شمال کشور تصویربرداری می‌شود و یکی دو نمای بازگشت به گذشته دارد که در شهرک دفاع مقدس ضبط خواهد شد.

گلی با اشاره به تعدد بازیگران این سریال گفت: پرویز فلاحی پور در این سریال نقش ناصر را بازی می‌کند، رضا شفیعی‌جم (منصور)، علی صادقی (آرمان)، لعیا زنگنه (ماهان)، هوشنگ توکلی (حاج ابراهیم)، ثریا قاسمی (عزیز همسر حاج‌ابراهیم)، امیررضا دلاوری (سعید)، امیرغفارمنش (خانیان)، تینا آخوندتبار (آفاق)، حمیدرضا هدایتی (حاج‌اسماعیل)، سیما نیک‌پور (افسانه)، هانیه غلامی (الهه)، لادن سلیمانی (ساناز همسر منصور)، نسرین نکیسا (همسر ناصر) و فرهاد قائمیان در نقش سیدعلی بازیگران این سریال هستند.

آرام می گیریم

 علی صادقی و رضا شفیعی‌جم نیز نقش‌هایی جدی را بر عهده دارند.

گلی درباره نقش صادقی و شفیعی‌جم گفت: در سریال آرام می‌گیریم شاهد بازی متفاوت این دو بازیگر هستیم. آنها نقش‌هایی جدی را برعهده دارند که البته تا حدی شیرین است اما اصلا کمدی یا طنز نیست.

به گفته این تهیه‌کننده، در این سریال ناصر، منصور، سعید، ماهان و مسعود که بازیگر آن هنوز مشخص نشده، فرزندان خانواده هستند و هر کدام از این شخصیت‌ها، ماجراهایی را رقم می‌زنند.

براساس توضیحات گلی، موسیقی سریال همزمان با تصویربرداری آن توسط محمد محمدعلی ساخته می‌شود و امیرشیبان خاقانی نیز تدوین آن را برعهده دارد.

-560x361

فرهاد گلی درباره کارگردانی روح‌الله سهرابی گفت: من و آقای سهرابی قبلا در فیلم سینمایی خاکستر و برف با هم همکاری داشتیم که بسیار خوب بود و نتیجه مناسبی هم داشت چون این فیلم در جشنواره سی و یکم فجر نامزد دریافت جایزه کارگردانی در بخش کارگردانان فیلم اولی شد که همین همکاری بهانه‌ای شد تا برای کارگردانی سریال آرام می‌گیریم از او دعوت کنیم.

به گفته این تهیه‌کننده، فرشاد گل‌سفیدی مدیریت تصویربرداری سریال آرام می‌گیریم را برعهده دارد و زهره سیه‌پوش طراح چهره‌پردازی سریال است. امیر حاتمی صدابرداری سریال را برعهده دارد و طراحی صحنه و لباس را رضا درگزی انجام داده است. از دیگر عوامل سریال می‌توان به فرشاد ارج سرپرست گروه کارگردانی، آرش حسن‌پور دستیار اول کارگردان، سیدبهمن حسینی برنامه‌ریز، علیرضا فرحزادی منشی صحنه، شهاب علی‌بخشی مدیر تولید و میلاد مولازاده جانشنین تولید اشاره کرد.

521

8659

60x371

megirim

x338

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *