خانه > اخبار ایران و جهان > پخش سریال علی البدل در نوروز ۹۶ + عکس

پخش سریال علی البدل در نوروز ۹۶ + عکس

سریال علی البدل نوروز ۹۶

داستان سریال علی البدل در روستایی در اطراف همدان رقم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند.

الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی “علی البدل” گفت:برای نوروز ۱۳۹۶ پخش سریال “علی البدل” را از شبکه یک سیما آغاز می کنیم.
وی ادامه داد:این سریال از شب اول نوروز پخش می شود و به طور کلی در ۱۴ قسمت تولید شده است.
غفوری تصریح کرد:”علی البدل” یک سریال قوی ، خوش ساخت و پر بازیگر است و متن بسیار خوبی دارد و برای تولید آن زحمت بسیاری کشیده شده است.

بازیگران سریال علی البدل

احمد مهرانفر در سریال علی البدل

وی اظهار کرد:امیدوارم مخاطبان سریال “علی البدل” را دوست داشته باشند چرا که به لحاظ جذابیت، این اثر بسیار جذاب است.
این تهیه کننده آثار تلویزیونی همچنین یادآور شد:نمی توان “علی البدل” را با اثر دیگری مانند “پایتخت” مقایسه کرد چرا که تاکنون ۴ سری از سریال “پایتخت” ساخته شده و مردم با شخصیت های آن ارتباط برقرار کرده اند در حالی که به منظور جذب مخاطب برای سریال “علی البدل” لازم است تا این اثر ابتدا پخش شود.

 

وی افزود:پس از پخش “علی البدل” و مشاهده اینکه مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند یا خیر، در مورد فصل های بعدی این اثر تصمیم گیری می شود اما چنین ظرفیتی را دارد و حتی مقایسه کردن آن با سریال “پایتخت” هم برای من سخت است.
غفوری توضیح داد:من سریال “علی البدل” را خیلی دوست دارم و تصور می کنم خوش ساخت تر و در عین حال سخت تر و سنگین تر از سریال “پایتخت” بود و امیدوارم که مردم هم آن را دوست داشته باشند.

محسن تنابنده و هادی کاظمی در علی البدل

وی اظهار کرد:عوامل جلوی دوربین و پشت دوربین در سریال علی البدل از بهترین ها بودند و بر همین اساس پیش بینی می کنم که این اثر پرمخاطب شود.
تهیه کننده سریال پایتخت خاطرنشان کرد:همچنین فضای سریال “علی البدل” بسیار بکر است و افراد آن را شخصیت های بسیار جالبی تشکیل می دهند. نمی گویم “علی البدل” را بیشتر از “پایتخت” دوست دارم اما به واقع این اثر یک سر و گردن به لحاظ ساخت ، هزینه و زحمتی که برای آن کشیده شده ، از “پایتخت” بالاتر است.
گفتنی است، سریال تلویزیونی “علی البدل” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و با حضور هنرمندانی همچون مهدی فخیم زاده، حسین محب اهری ، احمد مهران فر، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی و محسن تنابنده جلوی دوربین رفته است.
قرار است این سریال تلویزیون نوروز ۱۳۹۶۶ هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

بازیگران سریال علی البدل

بازیگران سریال علی البدل

بازیگران سریال علی البدل

منبع : میزان

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *