خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار حوادث > پرستو؛ روایت شکنجه‌ی غریب یک زن توسط شوهر

پرستو؛ روایت شکنجه‌ی غریب یک زن توسط شوهر

پرستو؛ روایت شکنجه‌ی غریب یک زن توسط شوهر

خبرگزاری رکنا اخیرا ویدئویی را منتشر کرده که بسیار تلخ و ناراحت‌کننده است. این ویدئو یک زن آبادانی به نام پرستو را نشان می‌دهد که از پی شکنجه‌های شوهرش نابینا شده و از مردم تقاضای کمک دارد.

شکنجه‌ی غریب یک زن توسط شوهر

پرستو نام یک زن جوان آبادانی است. ویدئوی روایت هولناک پرستو از خشونت خانگی روز گذشته در فضای مجازی سر و صدا زیادی به پا کرد. این ویدئو یک زن آبادانی را نشان می‌دهد که از پی شکنجه‌های شوهرش نابینا شده و از مردم تقاضای کمک دارد.

خبرگزاری رکنا در این باره به نقل از داریوش معمار، روزنامه‌نگار نوشته است: «همسر این زن گوشش را برید، چشمانش را کور کرده، دندانش را شکسته، دوسال او را به همراه پدر و برادرش شکنجه کرده. پرستو یک دختر و یک پسر دارد که همچنان در اختیار همسرش هستند. هیچگونه شکایتی درباره این ادعا در پلیس آبادان ثبت نشده و پیگیری خبرنگار ادامه دارد.»

روزنامه آفتاب یزد نوشت: حالا این ماجرا کاربران شبکه‌های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده و واکنش‌های آن‌ها را در پی داشته است.

یکی از کاربران در این باره نوشته است: «‎زندگی این خانوم که تباه شد فقط من دارم به سلامت روانی بچه هاش وقتی بزرگ شدن فکر می‌کنم».

یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «ممکن نیست ویدیوی ‎پرستو را دیده باشم و همانجایی باشم که بودم. تهِ جهانم، تهِ هر جایی که روزنی رو به زیستن داره».

کاربر دیگری گفته است: «‎وای حالم آنقدر بده که توانایی بلند شدن ندارم. زانوهام سست شده و بدنم همه درد می‌کنه. انگار تمام شکنجه اون زن رو می‌خوام حس کنم بلکه کمی از دردش کم بشه».

کاربران دیگر نوشته اند: «داشتم کمی نجات پیدا می‌کردم تا اینکه قضیه پرستو رو خوندم و تا ته سقوط کردم. حجم وحشتناکیش تو مغزم جا نمیشه»، «پرستو با یک چشم نابینا شده، گوش بریده، دندان کنده شده و بدنی که همه جای آن آثار جراحت دارد حتی دیگرشبیه خودش هم نیست»، «ماجرای زندگی ‎پرستو رو خوندم. این جنایت‌ها خیلی وحشتناکن و دو تا بچه هنوز تو اون خونه هستن. کودکیشون نابود شده.

کاش تا خیلی دیر نشده به دادشون برسن»، «از وحشت این همه خباثت تمام بدنم داره میلرزه! باور کردنی نیست این همه عذاب و شکنجه. نمیدونم چی بگم. خبیث و متعفن و سراسر خشونت.»، «هیچ وقت با دیدن یه کلیپ اینقدر حالم خراب و عصبانی نشده بودم ‎».

همجنین یک منبع آگاه در گفتگوی با رکنا گفت: «دراین خصوص پرونده‌ای در کلانتری ۱۳ قدس آبادان تشکیل شد  و به دادسرای آبادان ارسال گردید که دراین رابطه بازپرس قارایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب آبادان حکم جلب رابرای مرد همسرآزارصادر نمود وتلاش برای دستگیری متهم در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد»

شایان ذکر است که این زن جوان ۲ فرزند دارد که در حال انتقال به بهزیستی هستند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *