خانه > روانشناسی > چطور یک بوسه فوق العاده از لب های همسر داشته باشیم؟

چطور یک بوسه فوق العاده از لب های همسر داشته باشیم؟

از گذشته تا به امروز کلمات عشق و بوسه همواره در کنار هم عنوان شده اند، چرا که اولین اتفاق بعد از عاشق شدن بوسه است. بوسه حرارت عشق را دوچندان می کند و شاید طعم آن برای عاشق از هر چیزی شیرین تر باشد.

بوسه یکی از بهترین راه های انتقال احساس بین هر زن و مردی است که کسی هم نمی تواند لذت و زیبایی آن را با زبان توصیف کند. به قول شاعر بوسه یعنی وصل شیرین دو لب

چطور یک بوسه فوق العاده از لب های همسر داشته باشیم؟

اما همین کار جذاب و لذت بخش اگر خوب اجرا نشود می تواند تاثیر مخربی در رابطه داشته باشد. به همین بهانه در این مطلب از حیاط خلوت به بیان نکات مهمی درباره بوسیدن می پردازیم تا اگر در این بخش رابطه خود مشکل دارید به شما کمک کند تا شعله های عشق خود و همسرتان را دوچندان کنید.

بوسیدن جذاب و دوست داشتنی، هم در دنیای مجردها و سینگل ها نقش تعیین کننــده ای دارد و هم از حامیان اصلی رابطه متعهد می باشد. البته در حال حاضر در باره سهم مهم بوسه و حتی تکنیک های ساده بوسیدن برنامه عملی و مشخصی وجود نــدارد.

از حدود صد سال پیش به این طرف، منبع اصلی آموزش زنان و مردان جوان، مقدما رمان ها بودنــد و بعد فیلم های سینمایی نقش اصلی تقلید و آموزش را برای زوج ها ایفا کرده انــد.

و در این اواخر، دسترسی به پورنوگرافی، همه دانش عمومی که برای زیبا شدن بوسه گردآوری شده بود را به هم زده است و دوباره اهمیت آن را کمرنگ کرده است گویی که بوسیدن اصلا نقشی برای رابطه جنسی و عشق ورزی نــدارد.

مردان دنیای معاصر خوب است بداننــد که برای زنان، بوسیدن یک نوع سنجش عاطفی است. سنجشی که عمق رابطه یا میزان اعتماد مرحله کنونی آشنایی را نشان می دهد.

مردها در کل نگراننــد که بوسنـده خوبی نباشنــد، یک نگرانی عمومی که ریشه اش در تربیت و آموزشی است که در این باره نـداشته انــد. همه مردان این مسیر را بر اساس خطا و تجربه شان می پیماینــد و چه بسا که همیشه هم مجبور می شوند بهای سنگینی برایش بپردازنــد.

چطور یک بوسه فوق العاده از لب های همسر داشته باشیم؟

اعتماد به نفس داشته باش!

در هنگام بوسه باید کاملا به خود مسلط باشید و اعتماد به نفس داشته باشید. باید طرف مقابل حس کند کاملا این کار را بلد هستید.

متمایل به جلو باش!

در حین بوسه صورت و شانه هایتان متمایل به جلو باشید، این کار تمایل و رضایت شما را نشان می دهد و حس بهتری برای همسرتان ایجاد خواهد کرد.

لبخند شیطنت آمیز!

لبخند شیطنت آمیز تاثیر فوق العاده ای دارد. در حین بوسه گاهی فاصله بگیرید یک نگاه و لبخند شیطنت آمیز بزنید و دوباره شروع کنید. این کار نشانه علاقه شما به ادامه کار می باشد.

صدای تحریک کننده لب ها!

سر و صدای زیادی نداشته باشید. سر و صدای بی جا تمرکز طرف مقابل را می گیرد و باعث ایجاد استرس خواهد شد. باید این واقعیت را بدانید که بهترین و جذاب ترین صدا صدای خود لب هاست. اما در عوض در حین رابطه جنسی مردان عاشق سرو صدای همسرشان هستند.

زمان و مکان مناسب برای بوسه!

زمان و مکان مناسب را انتخاب کنید. بوسه های بی جا و بی وقت گاهی عواقب بدی دارد. مخصوصا برای مردان با غیرت ایرانی که اکثرا دوست ندارند کسی این صحنه را ببیند.

چطور یک بوسه فوق العاده از لب های همسر داشته باشیم؟

نقش آفرینی در بوسه!

به طرف مقابل اجازه نقش آفرینی بدهید. شاید به نظرتان همسر شما خیلی خوب بوسیدن را بلد نیست و خوب نقشش را بازی نمی کند اما بهتر است در حین کار به او فرصت دهید تا یاد بگیرد و نقش آفرینی را تجربه کند.

نقش زبان را جدی بگیر!

بازی با زیبان را یاد بگیر و در زمان بوسه کنترل زبان را داشته باش! نوع بازی با زبان در بوسه که اصطلاحا به آن بوسه فرانسوی می گویند تاثیر زیادی در تمایل همسرتان به ادامه کار دارد و قطعا یک رابطه جنسی خوب را در پی خواهد داشت.

مسواک و حمام را فراموش نکنید!

بهداشت فردی لذت بوسه را دوچندان می کند. چرا که هم خودتان اعتماد به نفس بیشتری دارید هم همسرتان متوجه می شود برایتان بیش از پیش اهمیت دارد.

بوی بد دهان و بدن و البته بوی آزاردهنده سیگار از جمله عادت هایی است که تاثیر منفی ماندگاری را ایجاد خواهد کرد. به نحوی که بعد از مدتی طرف مقابل دیگر تمایلی به بوسه نخواهد داشت.

بوسه را بیخود کش ندهید!

وقتی بوسیدن شروع می شود دوست دارید بوسه را ادامه دهید و این یک حس طبیعی است. اما باید بدانید شروع هر بوسه ای باید یک پایان درست داشته باشد تا شیرینی اش در خاطرتان بماند. پس به اندازه پیش بروید.

هدفتان از بوسه چیست؟

قبل از بوسه با خودتان ببینید هدفتان از بوسه چیست؟ بوسه ای کوتاه برای یک تشکر یا عذرخواهی و یا بوسه ای برای یک شروع رابطه جنسی!

اگر هدفتان شروع یک رابطه جنسی است باید فکر مکان و فضای مناسب آن هم باشید.

نقش مهم بوسه اول در شروع عشق!

در یک تحقیق دانشگاهی، پس از یک نظرسنجی معلوم شده است که اکثر افراد بوسه اول را به خوبی به یاد دارنـد. در تحقیقات دیگر عنوان شده است برای زنان، در ۷۵ درصد موارد، بوسیدن بد، دلیل اصلی پایان دادن به رابطه می باشد.

بوسه اول بیشتر از هر چیز بستگی دارد به نشانه های که طرف مقابل از خود بروز می دهد. طبق قانون عرف و سنت عمومی، اکثریت زنان هنوز ناگزیر انـد به طور غیر مستقیم علائق عاطفی شان را نشان دهنـد برای همین با علائم متفاوت، احساس و آمادگی شان را بروز می دهنــد.

تعبیر درست رفتار زنان در لحظات قبل از تصمیم به سمت بوسیدن اول، خیلی مهم است. ولی در نهایت این مردان هستنــد که معمولا باید دل به دریا بزننــد و یخ این مرحله از رابطه را بشکننـد.

مهم این است که در فرصت ایجاد شده، مردان در همان حد یک بوسه اولیه و شروع اعتماد، حساب باز کننــد و خیلی آرام و متین به طرف مقابل نزدیک شونــد. در حقیقت به این فکر کننـد که با بوسه به نوعی از معرفی دوباره خودشان می پردازنـد.

بعضی ها سریع احساساتی می شونــد و مثلا زبان خودشان را سعی می کننــد در این تماس زیبای عاطفی و اولیه فعال سازنـد به امید اینکه در همان دفعه اول به بیشتر از بوسه دست یابنــد. اتفاقی که معمولا سرانجام خوبی نـدارنـد.

تجربه نشان داده است مردانی که بوسنــدگان موفقی هستنــد از همان بوسه اول، قدرت کنترل و مدیریت این اتفاق را در خود ایجاد می کننــد. از بهترین کارهای ممکن در بوسه اول این است که مردان زودتر از زنان، در نیمه راه بوسه، لب های شان را بردارنــد.

بعد سعی کننــد با صمیمت تمام به فرد مقابل چشم در چشم بنگرنــد و نشان دهنــد که چقدر از این اتفاق خشنود هستنــد. دستی به موهایش بکشنــد و … اگر شرایط مساعد بود دوباره شروع کننــد.

وقتی از آزمون بوسه اول موفق بیرون آمدید یادتان باشد که در فرصت بعدی به نحوه بوسیدن فرد مقابل دقت کنید. خیلی ها دوست دارنــد طوری بوسیده شونــد که خودشان دیگران را می بوسنــد.

سخن پایانی:

بوسیدن خیلی شبیه به رقصیدن است. برای همین توجه به ریتم، هماهنگی و همزمانی رفتار و اعمال، حرف اصلی را می زنــد. اگر این اتفاق جادویی بیفتد مطمئن باشید که مردانی که بوسنـدگان خوبی باشنــد همیشه خواستنی تر هم خواهنـد بود.

شما می توانید نظرات خود را زیر همین مطلب برای ما و سایر دوستان بنویسید.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *