خانه > زیبایی و آرایشی > چند نمونه از بهترین ریمل های حجم دهنده

چند نمونه از بهترین ریمل های حجم دهنده

در میان لوازم آرایشی انتخاب ریمل کمی گیج کننده و سخت است. انواع و اقسام ریمل ها از کلاسیک گرفته تا مدرن با خاصیت های مختلف در فروشگاه های آرایشی وجود دارد. معمولا ریمل های حجم دهنده بیشترین درخواست را دارند. اکنون که می دانیم انتخاب ریمل در میان مدل ها و مارک های مختلف کمی سخت است در این جا چند نمونه از بهترین ریمل های حجم دهنده را معرفی کرده ایم تا بتوانید راحت تر و بدون صرف وقت زیاد ریمل مطلوب خودتان را انتخاب کنید.

ریمل حجم دهنده کاورگرل (CoverGirl LashBlast Volume Mascara)

ریمل حجم دهنده کاورگرل

از این ریمل حجم دهنده استفاده کنید تا تک تک مژه ها را حجیم تر کنید. کاورگرل ساعت ها بدون این که زیر چشم ها را سیاه کند روی مژه ها ثابت می ماند. این ریمل ضد آب بوده و مواد نرم کننده آن برای مژه ها مفید است.

ریمل دیور شو (Diorshow)

ریمل دیور شو

شکی نیست که این ریمل کلاسیک به عنوان بهترین ریمل حجم دهنده کلاسیک ضد آب فرموله شده با تکنولوژی قفل هوا شناخته شده است. میکروفیبرهای این ریمل به مژه ها ضخامت زیادی می دهد و حتی بی حالت ترین مژه ها را حالت می دهد.

ریمل باکسوم (Buxom Lash Waterproof Mascara)

ریمل باکسوم

باکسوم فراتر از آن چه انتظار دارید مژه ها را زیبا می کند. این ریمل بدون این که مژه ها را به هم بچسباند آن ها را تیره و پر حجم می کند. پس قرار گرفتن آن در لیست بهترین ریمل های حجم دهنده زیاد هم عجیب نیست.

ریمل بربری (Burberry Bold Lash Mascara)

ریمل بربری

با این ریمل دارنده رنگدانه های غلیظ مژه هایی پر حجم و تیره بسازید. برس مخروطی شکل این ریمل طوری طراحی شده است که به راحتی از ریشه تا نوک مژه ها سر می خورد و تمام قسمت های مژه حتی گوشه بیرونی را تیره و حجیم می کند.

ریمل وای اس ال (Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils)

ریمل وای اس ال

مدل بهبود یافته این ریمل با قدرت ۳ برابر مژه ها را به زیباترین شکل ممکن حجم و رنگ می دهد. این ریمل هیچوقت مژه ها را به هم نمی چسباند و زیر چشم را سیاه نمی کند. وای اس ال دارای ویتامین B5 است. فرمول آن خشک نمی شود و تیره ترین و حجیم ترین مژه ها را برای شما می سازد. اگر حجم دهندگی ریمل برای تان خیلی مهم است پیشنهاد می کنم حتما این ریمل را امتحان کنید.

ریمل شنل (Le Volume De Chanel Mascara)

بهترین ریمل های حجم دهنده

این ریمل مبتکرانه با برس بلندی که دارد مژه ها را تیره و پر حجم می کند. ریمل حجم دهنده شنل مژه ها را طبیعی نشان می دهد.

ریمل لانکوم (LancomeHypnose Mascara)

بهترین ریمل های حجم دهنده

این ریمل با برس مخروطی شکلش حتی ریزترین مژه های گوشه چشم را هم حجم می دهد و ویتامین B5 بکا رفته در آن مژه ها را تقویت می کند. لانکوم تا ۶۰۰ درصد مژه ها را پرحجم می کند و زیر چشم ها را سیاه نمی کند.

ریمل اورآل (L’Oreal Voluminous Volume Building Mascara)

بهترین ریمل های حجم دهنده

اورآل در زمره نخستین ریمل های حجم دهنده ای است که در فروشگاه ها یافت می شد و هنوز هم جایگاه خودش را حفظ کرده است. فرمول غنی و ویتامینه این ریمل مژه ها را برجسته تر نشان می دهد. به خاصیت حجم دهنده این ریمل بدون هیچ گونه سیاهی و چسبندگی مژه ها اعتماد کنید. ریمل حجم دهنده اورآل بهترین انتخاب برای مصرف روزانه است.

****************************

ریمل خشک شده تان را مانند روز اول نو کنید! 

****************************

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چه روش‌هایی برای جوان‌سازی صورت و چشم‌ها وجود دارد؟

خیلی از افراد به دنبال جوان‌سازی پوست هستند   خیلی از افراد در بزرگسالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *