خانه > سرگرمی > کامپیوتر، موبایل، اینترنت > چگونه از فیلترهای محبوب اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه از فیلترهای محبوب اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه از فیلترهای محبوب اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه از فیلتر‌های استوری اینستاگرام استفاده کنیم ؟ چرا فیلتر های استوری اینستا نمیاد ؟ نام افکت های معروف اینستاگرام چیست ؟در ادامه پاسخ این سوال ها و بهترین افکت های اینستاگرام را می خوانید 

چگونه از فیلترهای محبوب اینستاگرام استفاده کنیم؟

فیلتر‌های استوری اینستاگرام بسیار محبوب هستند و اکثرا مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. امکان ندارد کسی تا به حال از این فیلتر‌ها استفاده نکرده باشد. چه فیلتر‌هایی که فقط چهره شما را زیباتر می‌کنند و چه فیلتر‌های عجیب و غریبی که شاید استفاده از آن‌ها خیلی هم جالب و منطقی نباشد.

همه حداقل یک بار با این فیلتر‌ها عکس گرفته‌ایم و خندیده‌ایم. همچنین همه ما تا به حال تصاویر زیادی از افراد مختلف را با فیلتر ارایش اینستاگرام دیده‌اید. می‌توان در استوری و لایو از این فیلتر‌ها استفاده کرد و کلی لذت برد. اگر دوست دارید در مورد این فیلتر‌های جذاب بیشتر بدانید، این مطلب حیاط خلوت را از دست ندهید. در این مقاله لیستی از فیلتر‌های زیبا و معروف را هم معرفی می‌کنیم.

چرا فیلتر‌های اینستاگرام اینقدر معروف هستند؟

این برنامه اسنپ چت بود که برای اولین بار فیلتر‌های متنوع را ایجاد کرد و در بین جوانان معروف شد. اما بعد‌ها اینستاگرام هم فیلتر‌های متنوعی ایجاد کرد که در نوع خود تازگی زیادی داشتند. هنوز هم هر چند وقت یک بار یک فیلتر جدید ایجاد می‌شود و بسیاری از افراد برای فان و خنده از آن‌ها در استوری‌های خود استفاده می‌کنند.‌
می‌توان از فیلتر‌ها در زمان گرفتن عکس یا فیلم و حتی بعد از آن استفاده کرد و تغییراتی جالب در تصاویر ایجاد نمود. معروف‌ترین فیلتری که مورد استفاده همه قرار می‌گرفت، گوش‌های بامزه خرگوشی و سگ بود. فیلتر براق اینستاگرام هم که چهره را زیباتر نشان می‌دهد، بسیار معروف است.

کم کم انواع فیلتر‌های عجیب و حتی ترسناک هم اضافه شد که گاهی حتی برای افراد غیر قابل باور بود. نکته جالب در مورد فیلتر‌های اینستاگرام این است که حتی برای تصاویر گالری هم می‌توانیم فیلتر بگذاریم و سپس آن‌ها را استوری کنیم. انتظار می‌رود که اینستاگرام انواع بیشتر فیلتر‌ها با امکانات پیشرفته‌تر را در آینده نزدیک ایجاد کند.

چرا از فیلتر‌های استوری اینستاگرام استفاده می‌کنیم؟

چه کسی حاضر است اعتراف کند که از زیبایی خوشش نمی‌آید؟ یا زیبایی چهره‌اش برای او مهم نیست؟ خب فیلتر‌ها هم دقیقا چنین کاری انجام می‌دهند. چشم‌ها را درشت می‌کنند، عیب‌های پوست را مخفی می‌کنند و کلی زرق و برق و موارد دیگر به تصویر اضافه می‌کنند.

پس عجیب نیست که اکثر جوان‌ها از فیلتر استوری اینستاگرام استفاده کنند و استوری خود را بدون فیلتر منتشر نکنند. همین موضوع با فالوور‌های پیج هم نسبت مستقیم دارد و باعث افزایش آن‌ها می‌شود؛ بنابراین بسیاری از پیج‌ها در ابتدا با این کار فالوور‌های خود را افزایش می‌دهند و سعی می‌کنند از این راه به اهداف خود برسند.
اما این موردی نیست که بتوان از آن برای رشد پیج اینستاگرام استفاده کرد و تنها برای فان و سرگرمی مناسب است. مهم‌ترین دلیل افراد برای فالو کردن یک پیج، محتوای آن است. پس سعی کنید در کنار این موضوعات حاشیه‌ای! به دنبال ساخت محتوای ارزشمند و در عین حال فان باشید. مانند بسیاری از پیج‌های تولیدکننده محتوای طنز که گه گاه از این فیلتر‌ها هم استفاده می‌کنند.

نکات مهم در رابطه با فیلتر‌های استوری اینستاگرام

• باید توجه داشته باشید که این فیلتر‌ها در استوری و لایو فعال هستند.
• هم با دوربین اصلی گوشی و هم دوربین سلفی می‌توان از این فیلتر‌ها استفاده کرد.
• در کنار استفاده از فیلتر در استوری، می‌توان از قابلیت‌های دیگر مانند بومرنگ، گیف‌های متنوع و … هم استفاده کرد.

آموزش استفاده از فیلتر‌های استوری اینستاگرام

۱- ابتدا باید جدیدترین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید. از گوگل پلی یا اپ استور برنامه را دانلود یا آپدیت کنید. می‌توانید در اینترنت دانلود اینستاگرام با فیلتر چهره را جستجو کنید.
۲- برنامه را نصب کنید و به بخش استوری بروید. کافی است عکس پروفایل خود در بالای صفحه Feed را لمس کنید.
۳- سپس دوربین را به حالت عادی یا سلفی قرار دهید و با استفاده از فیلتر‌های انتخابی که در پایین صفحه مشاهده می‌کنید، عکس یا فیلم بگیرید.
۴- سپس می‌توانید روی گزینه Your Story بزنید و عکس یا فیلم خود را استوری کنید.
۵- اگر دوست دارید لایو بگذارید، از همان قسمت پایین صفحه روی بخش Live بزنید. یکی از آیکون‌های مختلف فیلتر چهره را انتخاب کنید و با آن لایو خودتان را برگزار کنید.

چرا من نمی‌توانم از فیلتر‌های اینستاگرام استفاده کنم؟

با اینکه مدت زیادی از وجود این فیلتر‌ها در اینستاگرام می‌گذرد، اما تعداد زیادی از افراد با این موضوع مشکل دارند. برخی می‌گویند که این فیلتر‌ها برای آن‌ها نمایش داده نمی‌شود. بهتر است در ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید و از داشتن جدیدترین نسخه آن باخبر شوید.

اگر هنوز مشکلتان رفع نشده‌است، بهتر است برنامه را ببندید و سپس برای بار دوم آن را باز نمایید. حتی می‌توانید از برنامه خارج شوید و دوباره وارد اکانت خود شوید یا گوشی خود را راه‌اندازی مجدد کنید.

دانلود افکت‌های اینستاگرام: چگونه از بهترین فیلتر‌های مخفی استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

اکثر افراد فیلتر‌های معمول اینستاگرام را دیده‌اند و در عکس و فیلم‌های خود از آن‌ها استفاده کرده‌اند. این فیلتر‌ها برای همه افراد در دسترس هستند. اما باید بدانید که سازنده‌های (creators) اینستاگرام تعداد زیادی فیلتر ایجاد کرده‌اند که ممکن است بسیاری افراد از وجود آن‌ها بی اطلاع باشند. اگر می‌خواهید جذاب‌ترین فیلتر‌های مخفی را بشناسید، در ادامه این مقاله من را همراهی کنید.

۱- در ابتدا باید به پیج سازندگان اینستاگرام بروید. ساخت افکت اینستاگرام توسط این افراد انجام شده‌است. به طور مثال وارد پیج ya.molli شوید.
۲- سپس روی قسمتی که به شکل شکلک است کلیک کنید و وارد شوید. پست‌های مختلفی در این قسمت می‌بینید. می‌توانید روی هر یک بزنید و آن را مشاهده کنید.

۳- سپس روی گزینه try it بزنید و فیلتر را امتحان کنید.
۴- اگر آن فیلتر را دوست داشتید، می‌توانید آن را ذخیره کنید.
۵- در حال حاضر این فیلتر در استوری شما ذخیره شده‌است.
۶- با زدن روی آیکون سه نقطه و سپس علامت ذره‌بین، می‌توانید انواع دیگر فیلتر‌ها را ببینید و ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این فیلتر‌ها تنها برای گرفتن عکس و فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند و نمی‌توان از آن‌ها برای عکس‌های گالری گوشی استفاده کرد.

۷- راه دیگر این است که به قسمت استوری اینستاگرام خود و قسمت پایین صفحه که شامل فیلتر‌ها می‌باشد بروید. سپس نوار فیلتر‌ها را به سمت راست بکشید و در آخرین قسمت، یعنی بخش مرورگر، به دنبال فیلتر‌های موردنظر خود بگردید. بهترین افکت‌های اینستاگرام را در این قسمت پیدا می‌کنید.

معرفی فیلتر‌های معروف و دوست‌داشتنی اینستاگرام

۱- فیلتر autmn filter از love.is.masha: این فیلتر جذاب برای گرفتن تصاویر گرم و با تم پاییزی مناسب است. با استفاده از این فیلتر حس خوبی می‌گیرید و مخاطبین نیز تصویر شما را بیشتر دوست دارند.
۲- فیلتر KINO از ya.molli: این فیلتر حس بودن در زیر آب را به مخاطبین شما می‌دهد و از تصویر آن که به شکل یک کوسه است هم می‌توانید متوجه این قضیه بشوید. خلاصه، برای داشتن استوری متفاوت و جذاب، حتما از این فیلتر استفاده کنید.
۳- فیلتر‌های Atm؛ و Three Color Pastel از ya.molli: این فیلتر‌ها نیز حالتی خاص و نوستالژیک به تصاویر شما می‌دهند و با استفاده از آن‌ها حس می‌شود که در حال فیلم‌برداری با دوربین‌های قدیمی هستید. برای تنوع در استوری‌هایتان از این فیلتر‌های جذاب و جالب استفاده کنید.
۴- فیلتر Glitchy cam از albestio: این فیلتر بسیار متفاوت است و هنگام کار با آن احساس می‌کنید که با دوربین‌های بسیار قدیمی فیلم می‌گیرید. برای سوپرایز کردن فالوورهایتان و داشتن یک استوری جدید و جالب، از این فیلتر استفاده کنید.
۵- فیلتر Coronas توسط anonamister: با این فیلتر جذاب شبیه کرونا می‌شوید! این فیلتر بسیار محبوب بوده‌است و بسیاری از اینفلوئنسر‌ها از آن استفاده می‌کردند. انواع داستان‌ها و اتفاقات جالب با استفاده از این فیلتر به وجود آمده‌است.

۶- فیلتر Tennis Ball Courting از anonamister: یکی دیگر از فیلتر‌های جذابی که توسط anonamister ایجاد شده‌است، فیلتر تنیس مانند است. افراد زیادی از آن استفاده کرده‌اند و در چند وقت اخیر بسیار ترند بوده‌است.
۷- فیلتر Black White Film از ilhamrofiqi: اگر دوست دارید حال و هوای فیلم‌های سیاه و سفید قدیمی را به استوری خود بدهید، از این فیلتر جذاب استفاده کنید. با این فیلتر حس می‌کنید که دارید با دوربین برادران لومیر فیلم‌برداری می‌کنید؟!

برنامه فیلتر چهره اینستاگرام: حرف آخر

در این مقاله با تعدادی از فیلتر‌های جذاب و دیدنی آشنا شدید و اهمیت استفاده از فیلتر‌ها را دانستید. پیشنهاد می‌دهیم برای انتشار استوری‌های خود از این فیلتر‌ها استفاده کنید و تجربه جذاب خود را با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید. مطمئنا لحظات دلنشین و فراموش‌نشدنی را تجربه خواهید کرد.

منبع:rivand.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *