خانه > زیبایی و آرایشی > چگونه حلقه های زیر چشم را از بین ببریم؟

چگونه حلقه های زیر چشم را از بین ببریم؟

پرسیدن این سوالات توسط اطرافیان برای کسانی که زیر چشمشان حلقه های تیره دارند بسیار آشنا است. برای رهایی از این پدیده راه های زیادی وجود دارد.

چگونه حلقه های زیر چشم را از بین ببریم؟

علت را بدانید 

اگر علت به وجود آمدن این حلقه ها را بدانید قطعا راحتتر میتوانید آن ها را درمان کنید. متخصصان می گویند علت بیرون زدن چربی های زیر چشم یا از دست دادن آن ها باعث گودی چشم است. این بالشتک های چربی زیر چشم می توانند بیرون بزنند و در نتیجه سایه ای زیر چشم ایجاد کنند.

 

این را در نظر داشته باشید که داشتن بالشتک های چربی زیر چشم ارثی است.

 

سن همواره شاخص مهمی است 

ظاهر حلقه های دور چشم با افزایش سن بدتر می شود. وقتی پیر می شویم چربی موجود در صورت را از دست می دهیم و این باعث می شود این پد های چربی زیر چشم بیشتر به چشم بیایند.

 

همین اتفاق زمانی می افتد که شما لاغر می شوید و چربی بدن و در نتیجه چربی صورتتان را از دست می دهید.

 

روی پیشگیری تمرکز کنید 

متخصصین سلامت و زیبایی هر کدام راه حلی برای درمان حلقه های زیر چشم پیشنهاد می کنند، اما همه بر سر این موضوع که پیشگیری کردن از ایجاد این حلقه ها بسیار راحت تر از درمان آن ها است اتفاق نظر دارند.

 

بهترین روش پیشگیری استفاده ی مرتب از کرم های مراقبت چشم است. یک کرم دور چشم خوب باید مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند تا پوست حالت انعطاف پذیری و کشسانی خود را حفظ کند.

 

خوابیدن مفید است 

یکی از دلایلی که ما از حلقه های زیر چشم بدمان می آید این است که ما را خسته تر نشان می دهد. بنابراین با داشتن خواب کافی می شود ظاهری بهتر داشت.

 

درست مشخص نیست که تیرگی زیر چشم ها دقیقا چه ارتباطی با خوابیدن دارد، اما کم خوابی باعث بی رنگ شدن گوشت و کم شدن جریان خون می شود و این موضوع تیرگی زیر چشم را بیشتر نمایان می کند.

 

اگر در هنگام خوابیدن از بالشت بزرگتری استفاده کنید که سرتان را کمی بالا نگه دارد، مایعات به سمت پایین حرکت می کند و صورتتان کمتر پف دار به نظر می رسد.

 

قبل از خواب صورتتان را بشویید 

قبل از رفتن به تخت خواب حتما صورت را با یک پاک کننده ی ملایم بشویید. این یکی از راحت ترین کار ها برای داشتن چهره ای جوان است. مطمئن شوید که همواره با صورت کاملا پاک از آرایش به تخت بروید. در غیر این صورت در پیری چهره ای خسته خواهید داشت.

 

پوست را از آفتاب حفظ کنید 

یک کاربرد دیگر از کرم ضد آفتاب! استفاده از کرم ضد آفتاب باعث می شود پف زیر چشم ها کوچکتر شوند و کمتر به نظر بیایند. همیشه کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی در کیفتان داشته باشید.

 

آفتاب حلقه های زیر چشم را تیره تر می کند و همچنین پوست را نازک می کند.

 

منبع: banooyeshahr.com

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *