خانه > اخبار ایران و جهان > کاشت نگین ۷ میلیونی در چشم !

کاشت نگین ۷ میلیونی در چشم !

کاشت نگین در چشم دغدغه این روزهای جوانان

کاشت نگین در چشم

از آن جا که سالانه بیش از ۸۰ هزار جراحی بینی در کشور انجام می شود و به گفته رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ۵۰ درصد این جراحی ها ریشه درمانی ندارند؛ با فرض این که حداقل هزینه هریک از این جراحی ها ۳ میلیون تومان باشد، رقمی بالای ۱۲۰ میلیارد تومان در سال صرف جراحی های زیبایی بدون رویکرد درمانی می شود. اگر این رقم را به هزینه جراحی های زیبایی دیگر قسمت های بدن اضافه کنیم، متوجه می شویم که هر سال میلیاردها میلیارد برای این نوع جراحی ها هزینه می شود…! به تازگی آوازه نوعی از جراحی ها یعنی کاشت نگین در چشم میان جوانان پیچیده است که بخشی از این جراحی های زیبایی در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران انجام می شود و پیگیری های تسنیم از این حکایت دارد که تا پیش از آغاز سال ۹۳ و ابتدای اسفند گذشته، ۴ نفر چنین جراحی را انجام داده اند. این نگین ها فقط در هلند ساخته می شوند و قیمت آن ها رقمی حدود هزار و ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار معادل ۴ و نیم تا ۵ میلیون تومان است.

فرد متقاضی این مبلغ را به صورت دلار پرداخت می کند و نگین توسط بیمارستان خریداری می شود. جنس این نگین ها پلاتین است و در ۳ مدل قلب، ستاره و کلید سل (یکی از علامت های موسیقی) کاشته می شود. این نگین ها حالت قوسی و مشابه انحنای کره چشم دارند و در قسمت سفیدی چشم قرار می گیرند. زیبایی این نگین ها فقط در این است که وقتی فرد به سمت دیگری نگاه می کند، نگین داخل چشم مشخص شود. تمام این ویژگی ها در حالی است که فردی مطلع در مطب یکی از پزشکانی که این جراحی را انجام می دهد به خبرنگار تسنیم می گوید:هیچ کدام از این نگین ها درخشندگی ندارند و بسیار معمولی هستند و هزینه تمام شده این جراحی حدوداً ۷ میلیون می شود.

کاشت نگین در چشم

این فقط نیمی از ماجرای جراحی های عجیب و غریبی است که روی چشم انجام می شود، ظاهراً رنگ چشم برخی افراد دلشان را زده و می خواهند رنگش را عوض کنند؛ البته برای همیشه و تا آخر عمرشان. عنبیه های مصنوعی برای تغییر رنگ چشم به طور دائم در چشم کار گذاشته می شود که طی یک سال گذشته ۷ نفر این جراحی را برای زیباتر شدن انجام داده اند و یکی از این افراد آقا و بقیه خانم بوده اند. این عنبیه از جنس پروتز و یا سیلیکون است که باز کلینیک آن را برای بیمار تهیه می کند و آخرین قیمت آن ۵۵۰۰ دلار (۱۷ میلیون) بود و قیمت نهایی آن بستگی به قیمت دلار دارد. این عنبیه ها به سه رنگ آبی، سبز و طوسی است و حداقل هزینه جراحی آن حدوداً ۱۸ تا ۱۹ میلیون خواهد شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *