خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > کاهش وزن ۲۰ کیلویی اشکان خطیبی برای ایفای یک نقش + تصاویر

کاهش وزن ۲۰ کیلویی اشکان خطیبی برای ایفای یک نقش + تصاویر

اشکان خطیبی در فیلم «سینما- نیمکت» نقش فردی را بازی می‌کند که به بیماری جوع مبتلاست. «جوع» واژه‌ای عربی به معنای «گرسنگی» است. در این بیماری فرد به اندازه کافی مواد مغذی لازم برای بدن را دریافت نمی‌کند و لاغر می‌شود. دلیل آن نیز می‌تواند فقر، بیماری‌های سوء‌جذبی، مشکلات روحی و روانی و … باشد.

کاهش وزن 20 کیلویی اشکان خطیبی برای ایفای یک نقش + تصاویر

به گفته اشکان خطیبی، او برای بازی کردن این صحنه‌ها، برخلاف نظر دوستان و آشنایانش ۲۰ کیلو وزن کم کرده و در سرمای استخوان‌سوز، گرسنگی و گریم‌های طاقت‌فرسا را تحمل کرده است.

کاهش وزن 20 کیلویی اشکان خطیبی برای ایفای یک نقش + تصاویر

کاهش بیست کیلوگرمى وزن، تحمل سرماى جانسوزى که گرسنگى رو چند برابر می‌کرد، یادگیرى و اجراى ٢٧ قطعه موسیقى با ویولن در طول ٣ ماه، گریم‌های طولانى و طاقت‌فرسا و… بخشى از اتفاقاتى ست که در “سینما-نیمکت” به استقبالش رفتم. به عشقِ کارم، کارگردانم و مخاطبم.

کاهش وزن 20 کیلویی اشکان خطیبی برای ایفای یک نقش + تصاویر

بعد از کنار گذاشته شدن فیلم از بخش مسابقه فجر بهم گفتید که غصه نخورم چون مهم آینه که شما کارم رو می‌بینید و قدر تلاشم رو مى دونید، مهم داورها و سینمایی‌ها نیستند و … من باز دلم به حمایت شما گرم شد و سعى کردم این اتفاق رو از یاد ببرم. اشکان در بهمن ۱۳۹۵ در حاشیه صحبت هایش در برنامه خندوانه از به وجود آمدن عارضه های جسمی و روحی پس از این کاهش وزن شدید خبر داد. برای این بازیگر جوان آرزوی سلامتی می کنیم.

کاهش وزن 20 کیلویی اشکان خطیبی برای ایفای یک نقش + تصاویر

البته این تنها حاشیه “سینما نیمکت” ساخته محمد رحمانیان نبود. شرکت ندادن این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره فیلم فجر اعتراض شدید محمد رحمانیان، کارگردان فیلم را به دنبال داشت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *