خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی >  شیر در سال جدید ۲۰۰ تومان گران شد

 شیر در سال جدید ۲۰۰ تومان گران شد

به گزارش تسنیم در کنار موج افزایش قیمت مواد غذایی در سال جاری، قیمت شیر یکی از تولید کنندگان پرفروش نیز در اولین روزهای سال جاری افزایش یافت.

 

بر این اساس شیر کم‌چرب و پر چرب بطری این برند (که شامل قیمت‌گذاری دولت نیز است) ۲۰۰ تومان در هر لیتر (۹۴۶ میلی لیتر) گران شد. قیمت هر لیتر از شیر این برند از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در نوع کم‌چرب و پرچرب خود افزایش یافت و به رقم ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

 شیر در سال جدید ۲۰۰ تومان گران شد

بنابراین گزارش این افزایش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که در سال گذشته نیز شاهد افزایش قیمت برخی از محصولات لبنی بوده‌ایم که در برخی از موارد با برخورد سازمان حمایت نیز روبه‌رو شده‌ است.

 

یکی از خوابارفروشان خیابان جمال‌زاده تهران در این ارتباط می‌گوید: در چند روز ابتدایی سال جاری که محصولات این شرکت برای ما آمد شاهد افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی در هر لیتر بطری بودیم اما بعد از یک بار توزیع،  قیمت شیر بطری کم‌چرب اصلاح شد.

 

وی می‌افزاید: در باری که قرار است به‌زودی برای ما بیاید قیمت هر لیتر شیر کم‌چرب این شرکت به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان برگشته اما شیر پرچرب آن کماکان ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ۲۰۰ تومان گران‌تر از سال گذشته است.

 

بنابراین گزارش آخرین قیمت مصوبی که برای هر لیتر شیر بطری پرچرب یک لیتر در نظر گرفته‌شده و بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات گذشته شده بود ۲ هزار و ۴۴۰ است که در سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه ۵۴ میلی‌لیتر کم‌فروشی به فروش می‌رسید که قیمت این محصول در سال جاری توسط برند یادشده به ۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

قیمت شیر ، گران شدن شیر

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

میزان یارانه ۱۴۰۳ چقدر است ؟

میزان یارانه در ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شد عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: طبق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *