خانه > سرگرمی > شخصیت شناسی از روی فرم لب

شخصیت شناسی از روی فرم لب

همانطور که می دانید شکل و رنگ لب های هر فرد با دیگری متفاوت است. اما آیا می دانستید شکل لب می تواند در شخصیت شناسی به ما کمک کند! در ادامه شخصیت شناسی از روی شکل لب ها را ببینید.

 

شخصیت شناسی از روی فرم لب

هنگام آرایش احتمالا به شکل لب های تان توجه کرده اید، ولی آیا می دانستید شکل لب ها می توانند چیزهایی در موردشخصیت شناسی و سلامتی تان به شما بگویند؟

طبق گفته های برخی روان شناسان، میان شکل لب ها و طبیعت درون تان ارتباط وجود دارد. لب ها را بر اساس حجم، عرض، و شکل کلی می توان به انواعی مختلف طبقه بندی کرد.

در ادامه در مورد شخصیت شناسی از روی لب آن چه لب های تان از شما می گویند به چیزهایی جالب اشاره می کنیم.

 

Lips-form

 

شخصیت شناسی لب های پُر

لب های پر معمولا بسیار جذاب هستند. با این که شخصیت عاطفی زنانی که لب هایی پر دارند کمی ناپخته و نابالغ است، اعتماد به نفس قوی شان کمک شان می کند به هر آن چه می خواهند برسند.

 

شخصیت شناسی لب های نازک

لب های نازک باعث می شوند دهان کوچک تر دیده شود، حتی اگر در حقیقت بزرگ و گشاد باشد. زنانی که لب های شان از دیگران نازک تر است، ممکن است کمی احساس خجالت یا عدم اعتماد به نفس داشته باشند. با وجود این، زنانِ نازک لب معمولا متعادل و معقول، و بنابراین همیشه مستعد موفقیت هستند.

 

Lips-form

شخصیت شناسی از روی شکل لب

 

شخصیت شناسی دهان کوچک (غنچه ای)

اگر دهان تان نسبت به اجزای دیگرِ صورت تان کوچک تر باشد، می توان گفت شما دهانی کوچک دارید. زنانی که دهان شان کوچک است معمولا مهربان، دست ودل باز و خوش مشرب هستند. با این که شاید دوستانی زیاد نداشته باشند، ولی همین تعداد هم آدم هایی بسیار وفادار و دوستان واقعی هستند.

شخصیت شناسی دهان پهن

وقتی دهان تان پهن تر از بینی، چانه و دیگر اجزای صورت تان باشد، یعنی این که شما دهانی بزرگ و پهن دارید. آدم هایی که دهان بزرگ دارند معمولا مستبد و پرحرف هستند. آنها کمال گراهایی خوش طبع و باهنر هستند که معمولا به راحتی دوست پیدا می کنند.

 

شخصیت شناسی لب های قلبی شکل

لب هایی پُر که قسمت v شکل بالای شان بسیار برجسته باشد، از قدیم به عنوان لب قلبی شکل معروف بوده اند. زنانی که چنین لب هایی دارند معمولا نترس و مستقل هستند. آنها در زندگی عاشق بهترین ها هستند و آزادانه احساسات شان را بیان می کنند.

 

Lips-form

شخصیت شناسی از روی شکل لب

 

شخصیت شناسی لب های افتاده

گوشه های لب های برخی از زنان به سمت پایین است، به گونه ای که به نظر می رسد به طرف پایین افتاده اند. اگر لب های شما نیز به این شکل است، احتمالا تمایل به عقب نشینی دارید، علاقه ندارید دیگران از مسائل خصوصی تان سر در بیاورند، و با تدبیر و با ملاحظه هستید. ممکن است این شخصیت خوش فکر ولی حساس و انتقادی باعث شود برخی آدم ها از شما دور شوند.

 

شخصیت شناسی لب های گرد

لب های گرد ترکیبی از لب پُر و لب غنچه ای هستند. این لب ها که بیش تر شبیه دکمه هستند، معمولا نشان از شخصیتی روشن فکر و کنجکاو دارند. این علاقه به کندوکاو معمولا ناشی از طبیعت سرکش شان است.

شخصیت شناسی لب های بیضی

این گونه لب ها پستی و بلندی آن چنان برجسته در لب بالایی شان ندارند، و لب پایینی شان نیز پُر و بزرگ است. زنانی که لب های بیضی دارند معمولا شاداب و پر جنب وجوش هستند. اگر چنین لب هایی دارید، آدم ها به طور طبیعی جذب طبیعت پرنشاط تان می شوند.

 

لب های تان می توانند در مورد شخصیت تان و نحوه ی نگرش دیگران به شما، حرف هایی زیاد بزنند. انواعی از لب هایی دیگر نیز هستند که از ترکیب لب های بالا درست شده اند. می توانید با برجسته کردن هر یک از ویژگی های خاص لب های تان توجه دیگران را به جنبه هایی ویژه از شخصیت تان جلب کنید.

منبع:نمناک

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

خوشبختی یعنی، متولد این ماه عاشقت بشه

خوشبختی یعنی، متولد این ماه عاشقت بشه تجربه کردن عشق در زندگی بی شک یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *