خانه > ورزشی > زیبایی و تناسب اندام > بهترین سن برای شروع بدنسازی

بهترین سن برای شروع بدنسازی

بهترین سن برای شروع بدنسازی در افراد مختلف یکسان نیست‎

 

حیدرخانی ، اظهار کرد: بهترین سن برای شروع بدنسازی در افراد مختلف یکسان نیست؛ ولی با توجه به تفاوت‌های بدن افراد از ۱۸ سالگی به بعد برای این کار مناسب است.

 

وی ادامه داد:  افرادی که می‌خواهند این ورزش را آغاز کنند باید زیر نظر مربی مجرّب و در باشگاه‌های استاندارد و مجهز فعالیت کنند تا از بروز آسیب جلوگیری و به موفقیت هرچه بیشتر آن‌ها کمک شود.

 

حیدرخانی خاطرنشان کرد: اگر فعالیت بدن‌سازان با دستگاه بدون نظارت مربی مجرب باشد می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ورزشکار وارد کند.

 

این مسئول با اشاره به مضرات استفاده از مواد انرژی‌زا توسط ورزشکاران این رشته توضیح داد: جوانان باید با آگاهی‌کامل در این زمینه اقدام کنند و دست به مصرف هر مواد نیروزایی نزنند.

 

وی‌ تصریح کرد: برای جلوگیری از مصرف غیراصولی مواد نیروزا در باشگاه‌های ورزشی، بازرسان هیات بدنسازی استان اقدام به جمع‌آوری این مواد می‌کنند.

 

حیدرخانی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های غیرمجاز بدنسازی در استان‌ گفت: درصدد شناسایی باشگاه‌های غیرمجاز ورزشی در استان هستیم تا وضعیت مصرف مواد انرژی‌زا در این مراکز متعادل شود.

 

رییس هیات بدنسازی البرز در پایان خاطرنشان کرد: شناسنامه‌دار کردن باشگاه هم می‌تواند از هرگونه فعالیت غیرمجاز جلوگیری ‌کند؛ به همین دلیل به زودی این امر طرح اجرایی می‌شود.

 

منبع: ایسنا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

مزایای جالب دویدن رو به عقب

مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *