خانه > اخبار ایران و جهان > استارت استقلال برای تمدید قرارداد با ۱۱ بازیکن مهم تیم

استارت استقلال برای تمدید قرارداد با ۱۱ بازیکن مهم تیم

با اعلام مربی استقلال این باشگاه از هم اکنون فعالیت خود را برای تمدید قرارداد با ۱۱ بازیکنی که قراردادی با این باشگاه ندارند آغاز کرده است.

استارت استقلال برای تمدید قرارداد با 11 بازیکن مهم تیم

به گزارش “ورزش سه”، در لیست تیم فوتبال استقلال هم اکنون ۱۱ بازیکن حضور دارند که قراردادی با این باشگاه ندارند و ظاهرا مدیران باشگاه از هم اکنون عملیات تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر شان را آغاز کرده اند. محمد خرمگاه در این باره به خبرنگار می گوید: هنوز مشکلات مالی حل نشده است اما باشگاه به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر این تیم هستند. علی آقای منصوریان برنامه هایی برای این موضوع دارند که امیدوار هستیم برنامه ای که ایشان و باشگاه دارند عملی شود تا بتوانیم فصل آینده حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشیم.
او ادامه داد: همه بازیکنان دوست دارند قراردادشان را با استقلال تمدید کنند و عاشق پیراهن این باشگاه هستند اما به هرحال باید شرایط آنها هم برآورده شود و اوضاع طوری پیش برود که به قداست استقلال لطمه ای وارد نشود.
خرمگاه در مورد این که گفته می شود کاوه رضایی تمایلی به ماندن در استقلال ندارد هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست. کاوه اگر دوست نداشت در استقلال بازی کند که اصلا قرارداد امضا نمی کرد. باید شرایط طوری پیش برود که کاوه هم به خواسته های خود برسد همانطور که این شرایط برای تمام بازیکنان استقلال باید وجود داشته باشد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *