خانه > اخبار ایران و جهان > “گادوین منشا” با پرسپولیس به توافق رسید

“گادوین منشا” با پرسپولیس به توافق رسید

وبسایت نود: باشگاه پرسپولیس از جمله باشگاههایی است که از میانه های فصل به فکر جذب بازیکن برای فصل آینده بوده و البته خبر تمدید قرارداد با  بازیکنان فعلی پرسپولیس هم در سال ۹۵ مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود.
"گادوین منشا" با پرسپولیس به توافق رسید
 بر اساس آخرین خبرهایی که بدست سایت نود رسیده، پرسپولیس با گادوین منشا مهاجم خوب پیکان به توافق رسیده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، منشا فصل بعد در پرسپولیس بازی خواهد کرد. این مهاجم حسابی چشم برانکو را گرفته است و پرسپولیس از نیم فصل خواهان به خدمت گرفتن مهاجم نیجریه ای باشگاه پیکان بود.
این انتقال قرار بود در نیم فصل صورت پذیرد اما مجید جلالی و باشگاه پیکان با این انتقال مخالفت کردند و البته منشا تحت قرارداد باشگاه پیکان بود و پرسپولیسی ها هم برای به خدمت گرفتن منشا باید یک میلیارد تومان می پرداختند.
ظاهرا مبلغ پیشنهادی مدیربرنامه منشا به پرسپولیس رقمی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار است و پرسپولیس هم قبول کرده که با منشا قرارداد ببندد و حتی برخی خبرهای تایید نشده حاکی از پرداخت پیش پرداخت به مدیربرنامه های منشا است.
تراکتورسازی تبریز هم از جمله باشگاههای بود که خواهان عقد قرارداد با منشا بود اما با توجه به محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نمی تواند با منشا قرارداد ببندد. البته امروز خبر آمد که پرسپولیس هم جزو باشگاههایی است که نمی تواند با با خارجی ها قرارداد جدید ببندد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *